Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

Milena Krupa

Firma: Soprema Polska
Stanowisko: Asystentka Dyrektora Sprzedaży i Marketingu

08/2018 - obecnie Soprema Polska Sp.z o.o Asystentka Dyrektora Sprzedaży i Marketingu – Prokurenta firmy Odpowiedzialna za: prowadzenie biura dyrektora zarządzającego organizacja pracy i wsparcie przełożonego wdrażanie procedur administracyjnych zarządzanie wybranymi umowami i relacjami z partnerami firmy negocjowanie, przygotowanie i wdrożenie umowy z nowym operatorem telekomunikacyjnym przeprowadzenie postępowania zakupowego i negocjacje z firmami leasingowymi zapewniające obsługę floty firmowej 30 samochodów stworzenie nowej procedury dotyczącej zarządzania flotą samochodową w firmie wprowadzanie optymalizacji na polu związanym z obsługą floty rozliczanie wyników miesięcznych, kontrola księgowań i tworzenie rezerw, planowanie budżetów rocznych sporządzanie analiz i raportów na potrzeby informacji zarządczej koordynowanie procesów napraw mechanicznych oraz likwidacji szkód komunikacyjnych przygotowanie, wprowadzenie i monitorowanie kampanii marketingowej dla klientów firmy organizowanie eventów dla klientów oraz pracowników firmy 10/2014 – 08/2018 Idea Bank SA Koordynator biura Odpowiedzialna za: Zarządzanie 5 osobowym podległym personelem Organizacja i prowadzenie biura Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji Przygotowywanie niezbędnych informacji i zestawień dotyczących obiegu korespondencji Rozliczanie faktur kosztowych firm kurierskich oraz usług pocztowych Wprowadzanie projektów optymalizacyjnych Wyprowadzenie wydruku masowego oraz e-nadawcy Nadzór nad procesem dystrybucji telefonów służbowych Realizacje usług administracyjnych sprzątania , usuwania awarii Tworzenie rezerw finansowych w systemach banku Zarządzanie dostępami do usług pocztowych i kurierskich dla wszystkich oddziałów banku Tworzenie wewnętrznych procedur banku dotyczących obiegu korespondencji Starszy Specjalista ds. Obiegu Korespondencji Odpowiedzialna za: Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Wprowadzanie danych do systemu bankowego Archiwizacje dokumentów Współprace z innymi jednostkami banku 12/2011-10/2014 Orange Specjalista ds. Zarządzania dokumentami Klientów Odpowiedzialna za: Wprowadzanie danych do systemu CRM Tworzenie raportów Współprace z działem wierzytelności i windykacji Współprace z firmami kurierskimi

Wywiady
Popularne felietony