Po ponad 34 latach nieprzerwanych sukcesów i z ponad 1,6 mln sprzedanych samochodów na koncie*, latem pojawi się Nowe Renault Trafic. Zaprezentowany projekt stylistyczny pozwala określić główne tendencje w designie przyszłego modelu. Jego linia w udany sposób uwzględnia i eksponuje nową stylistykę marki Renault,z powiększonym i bardziej pionowo ustawionym logo – powiedział Kihyun JUNG, projektant Nowego Renault Trafic. – Starałem się zaprojektować samochód dynamiczny i wyrazisty,a jednocześnie odpowiadający oczekiwaniom klientów w zakresie solidnej konstrukcji i praktycznych rozwiązań. Trzecia generacja Renault Trafic ma posiadać wszelkie atuty pozwalające na jeszcze lepsze spełnienie oczekiwań firm i klientów prowadzących działalność gospodarczą, którym marka Renault chce zaoferować furgon uwzględniający pełnię zawodowych i życiowych potrzeb. W swoich pracach nad designem i technologią silników producent oparł się między innymi na swoim doświadczeniu, zdobytym w Formule 1. Zastosowanie nowych technologii jeszcze bardziej umocni pozycję tego lekkiego furgonu – numeru 1 marki na rynku lekkich samochodów dostawczych w Europie od 1998 roku.Źródło: Renault