Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

Porsche z silnymi partnerami w Genewie

porsche-logoWraz z Porsche na targach motoryzacyjnych w Genewie pojawią się nowi, silni partnerzy w sporcie motorowym - do zespołu niemieckiej marki dołącza DMG MORI, alians dwóch wiodących wytwórców obrabiarek, oraz szwajcarska firma Chopard, producent zegarków. Zespół Porsche powraca do rywalizacji w topowej kategorii mistrzostw wyścigów długodystansowych - World Endurance Championship (WEC). Składają się one z ośmiu rund rozgrywanych na trzech kontynentach, a kulminacyjnym wydarzeniem sezonu jest 24-godzinny wyścig Le Mans. Friedrich Enzinger, wiceprezes LMP1: "Jesteśmy dumni z partnerstwa z DMG MORI w ramach projektu WEC". Dr Rüdiger Kapitza, Prezes Zarządu DMG MORI SEIKI AG: "DMG MORI reprezentuje tradycję, precyzję i technologiczne przywództwo na globalną skalę. Doskonale pasuje więc do najwyższych standardów Porsche. Liczymy na owocną współpracę". Gama produktów DMG MORI obejmuje innowacyjne maszyny i usługi, specjalistyczne oprogramowanie oraz rozwiązania zwiększające wydajność energetyczną. Głównym obszarem działalności firmy jest sektor obrabiarek. Jej globalną sieć tworzy 21 zakładów produkcyjnych oraz 146 punktów sprzedażowych i serwisowych. Przyciągające wzrok logo DMG MORI jest wyeksponowane po obu stronach tylnego skrzydła, na przednim pasie i spojlerze oraz poniżej głównych lamp. Znakomite wyczucie czasuSzwajcarski producent zegarków Chopard hołduje zasadzie "Passion for Excellence" (pol. pasja w dążeniu do doskonałości), w pełni odpowiadającej charakterowi Porsche. Chopard dołącza do obu zespołów niemieckiej marki – w kategorii LMP1 oraz Porsche Team Manthey, dysponującym dwoma egzemplarzami 911 RSR - jako oficjalny partner Porsche Motorsport. Historia marki Chopard rozpoczęła się w 1860 roku od precyzyjnych urządzeń odmierzających czas, które Louis-Ulysse Chopard produkował w Sonvillier - w samym sercu szwajcarskich gór Jura. Od 1937 roku siedziba firmy mieści się w Genewie. 26 lat później jej właścicielem został Karl Scheufele z niemieckiego miasta Pforzheim. Od tamtej pory Chopard pozostaje biznesem rodzinnym, którym dzisiaj współzarządzają dzieci Scheufele'a, Caroline oraz Karl-Friedrich. Sportowa natura i perfekcyjne wykonanie zegarków Chopard łączą się z zamiłowaniem do wyścigów, obecnym w portfolio marki od 1988 roku, gdy pojawił się model "Mille Miglia". Więcej informacji: www.chopard.com. Transmisja na żywo z konferencji prasowej odbędzie się 4 marca br. o godz. 8:20 pod adresem www.porsche.com/mission2014  Źródło: Porsche  

Przeczytaj również
Popularne