Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Nowoczesna aplikacja w serwisach Vianor

vianor logoSieć serwisów samochodowych Vianor uruchomiła nową aplikację dedykowaną dla klientów indywidualnych. Wirtualne Auto, bo tak nazywa się ta technologia, to czytelne animacje poszczególnych części lub systemów pojazdu powalające profesjonalistom w przystępny sposób zilustrować ponad 250 najbardziej popularnych usług serwisowych. Wielu klientów ma obawy przed oddaniem swojego auta do profesjonalnego sieciowego serwisu. Niechęć wynika z niepewności, czy serwis uczciwie podejdzie do naprawy naszego samochodu. Często spowodowane to jest niezrozumieniem o czym mówi serwisant. Aplikacja Wirtualne Auto ułatwia komunikację między mechanikiem a klientem serwisu. Grafika 1Program jest bardzo prosty w obsłudze. Po zalogowaniu się na swoje konto pokazują się poszczególne podzespoły występujące w samochodzie. Grafika 2Po wybraniu konkretnej części lub systemu pojazdu zaznaczamy usterkę, która występuje w aucie. Grafiki wzbogacone są w animacje, prezentujące wybrane przez nas usterki (grafika 2).Dzięki temu klient doskonale rozumie występującą w jego aucie usterkę i wie, jakie powinny być jego oczekiwania wobec serwisu. Ławiej mu się również zdecydować na dodatkowe naprawy samochodu. Aplikacja, ułatwiając komunikację sprawia, że praca serwisanta jest lepiej rozumiana, a klient ma pewność, iż płaci za potrzebne naprawy.Źródło: Vianor

Przeczytaj również
Popularne