Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Carlsberg Polska firmą najbardziej zaangażowaną w edukację z zakresu bezpieczeństwa na drodze

Carlsberg Polska RGBCarlsberg Polska została laureatem VI edycji Konkursu Nagród Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów. Firma zdobyła nagrodę „Bezpieczna Flota" w kategorii „Firma Najbardziej Zaangażowana w Edukację Kierowców". PZWLP zrzesza najważniejsze firmy sektora Car Fleet Management w Polsce. Zwycięzca nagrody wyłaniany jest na podstawie nominacji 17 firm członkowskich PZWLP. Carlsberg Polska od 2005 roku podejmuje działania związane z bezpieczeństwem w ruchu drogowym. Program Bezpieczne Auto Carlsberga ( BACa), skierowany do pracowników Carlsberg Polska jest konsekwentnie i nieprzerwanie realizowany od ponad 8 lat. W tym czasie wielokrotnie był rozszerzany, reagując na nowe potrzeby. W ramach projektu zostało podjętych wiele aktywności mających na celu edukację i uwrażliwienie pracowników Carlsberga w obszarze bezpieczeństwa na drodze. Są to między innymi takie działania jak: film szkoleniowy (ukazuje Przedstawiciela Handlowego w trakcie codziennych obowiązków oraz okoliczności wypadku, który w sposób nagły zmienia jego życie tak zawodowe, jak i prywatne), szkolenia teoretyczne ( e-learning – dwa moduły szkoleniowe z pierwszej pomocy oraz bezpieczeństwa w ruchu drogowym), dystrybucja podręczników bezpiecznej jazdy i fachowo skompletowanych apteczek. Teoria jednak nigdy nie wygra z praktyką, więc dużą wagę w programie BACa przykłada się do ćwiczenia pod okiem trenerów umiejętności związanych z udzielaniem pierwszej pomocy na miejscu wypadku. W tym roku kierowcy trenowali defensywny i ekonomiczny styl jazdy, uwzględniając jej ekologiczny aspekt. Niezmiennym elementem przez ostatnich osiem lat programu były ćwiczenia na autodromie, w których co roku bierze udział 120-150 pracowników Carlsberg Polska. Program szkolenia jest przygotowywany pod kątem budowania świadomości możliwych na drodze zagrożeń, co w konsekwencji powinno skłonić kierującego do przyjęcia stylu jazdy minimalizującego ryzyko. „Przyznana nam nagroda stanowi wspólny sukces firm współpracujących z Carlsberg Polska w zakresie promocji odpowiedzialnej postawy na drodze i podnoszenia bezpieczeństwa wśród naszych zmotoryzowanych pracowników. W ten sposób realizujemy dwie ważne wartości Carlsberg Polska – odpowiedzialności społecznej oraz współpracy. Liczymy też na to, że nasi pracownicy przeniosą wyuczone zachowania i rozpropagują je wśród swoich najbliższych i znajomych, będąc swego rodzaju ambasadorami bezpieczeństwa w ruchu drogowym" - podsumowuje Michał Soćko, Menedżer Floty w Carlsberg Polska. Program szkolenia powstał i jest realizowany pod kierunkiem Polskiego Stowarzyszenia Motorowego Ośrodków Doskonalenia Techniki Jazdy, a w jego organizacji wspierają firmę partnerzy biznesowi, tj.: Leaseplan, Business Lease, ALD Automotive, Alhabet, Auto-Żoliborz, Auto Plaza, Renault Polska. Źródło: Carlsberg

Przeczytaj również
Popularne