Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

Nowe wysokiej klasy bieżniki ContiTreadTM do samochodów ciężarowych

ContiTread A5Continental rozszerza ofertę produktów ContiTreadTM obejmującą pasy bieżników wysokiej jakości, stosowane w procesie bieżnikowania na zimno. „Znacznie powiększyliśmy ofertę ContiTreadTM dla naszych partnerów. Łącznie oferujemy 10 nowych pozycji w różnych segmentach, przeznaczonych do różnych klas pojazdów użytkowych" – wyjaśnia Christian Sass, dyrektor ds. bieżnikowania w Dziale Opon Ciężarowych w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). Bieżnik Continental LDR1+ z oznaczeniem M+S do opon montowanych na osi napędzanej jest już dostępny u partnerów firmy Continental zajmujących się bieżnikowaniem. Profil ten jest przeznaczony do bieżnikowania opon stosowanych w pojazdach eksploatowanych w dystrybucji lokalnej oraz w przewozach regionalnych, jako ekonomiczna alternatywa dla nowego ogumienia do lekkich i średnich pojazdów ciężarowych. Pas bieżnika występuje w pięciu nowych rozmiarach:- 205/75 R 17.5- 215/75 R 17.5- 225/75 R 17.5- 235/75 R 17.5- 245/70 R 17.5 Do opon zimowych bieżnikowanych na zimno firma Continental oferuje profil HDW2 Scandinavia z oznaczeniem M+S, przeznaczony do opon na osie napędowe i dostępny w rozmiarze 315/80 R 22.5, a także bieżnik HTW2 do opon zimowych w rozmiarze 385/65 R 22.5 i 385/55 R 22.5, montowanych w przyczepach i naczepach.Dostępne są także bieżniki do przyczep HTL1 Eco Plus w rozmiarach 385/65 R 22.5 i 385/55 R 22.5, które również są przeznaczone do bieżnikowania na zimno. Wszystkie bieżniki ContiTread™ są zoptymalizowane pod kątem stosowania na karkasach Continental, ale można je stosować z bardzo dobrym skutkiem także na karkasach innych renomowanych producentów. ContiTread™ jest częścią koncepcji ContiLifeCycle, w ramach której koncern świadczy swoim klientom opłacalne usługi w całym okresie eksploatacji ogumienia, począwszy od zakupu nowej opony, poprzez opcjonalne pogłębianie bieżnika, proces gospodarowania karkasami, aż do bieżnikowania. Źródło: Continental 

Przeczytaj również
Popularne