Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

KAMPANIA SPOŁECZNA KRAJOWEJ RADY BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO „ZWOLNIJ!” – SPOTKANIE Z GOŚCIEM SPECJALNYM PODCZAS TARGÓW FLEET MARKET 2013

10 mniej PasiecznyV Ogólnopolskie Targi Branży Flotowej Fleet Market 2013, które odbędą się 19 listopada br. w Warszawskim Centrum EXPO XXI, to nie tylko swoista okazja do zobaczenia najnowszych modeli samochodowych i zapoznania się z nowościami flotowymi, ale także możliwość uczestnictwa w pokazie Wojciecha Pasiecznego, eksperta kampanii społecznej Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego „Zwolnij!". Podczas targów Fleet Market 2013, Wojciech Pasieczny - ekspert do spraw bezpieczeństwa ruchu drogowego, biegły sądowy z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych, były policjant - opowie o kulisach kampanii społecznej Zwolnij! realizowanej przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (Patrona Honorowego targów).Wojciech Pasieczny będzie dostępny przez cały czas trwania targów, natomiast od godziny 10.30 do 11.00 na scenie głównej, będzie omawiał zasadność kampanii i jej znaczenie dla poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego. Jako praktyk i wieloletni propagator działań mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa na naszych drogach, odpowie na wszelkie pytania, pokaże, czy faktycznie 10 km/h więcej ma duże znaczenie. Przez cały dzień trwania targów będzie emitowany także pierwszy z serii spotów reklamowych Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego: „10 mniej ratuje życie. Zwolnij!".Serdecznie zapraszamy do odwiedzanie targów i zapoznania się z kampanią oraz prezentacją Wojciecha Pasiecznego.UDZIAŁ W TARGACH JEST BEZPŁATNY*(na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego) na: www.fleetmarket.pl!* Dla wszystkich osób związanych z branżą flotową. 10 mniej ratuje zycieWięcej informacji o Kampanii Społecznej „ZWOLNIJ!":W ramach Narodowego Programu Poprawy Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przygotowała nową kampanię społeczną - „ZWOLNIJ!". Kampania jest skierowana do wszystkich uczestników ruchu drogowego.Celem kampanii jest podniesienie stanu bezpieczeństwa na polskich drogach, szczególnie wśród niechronionych uczestników ruchu drogowego, a tym samym zmiany zachowań wszystkich uczestników ruchu drogowego.W ramach kampanii zostały przygotowane dwa spoty telewizyjne i radiowe.Pierwszy spot pt.„10 mniej ratuje życie. Zwolnij!" przedstawia fakty dotyczące przebiegu wypadku drogowego z udziałem niechronionego uczestnika ruchu – pieszego. W spocie porównano skutki wypadku drogowego i konsekwencje dla pieszego przy założeniu, że samochód porusza się z prędkością 60 km/h i 50 km/h.Drugi spot pt.„...zginął na pasach, bo kierowca jechał za szybko. Zwolnij!" przedstawia prawdzie historie o ludzkich tragediach. Są to trzy historie:• Karola, który zginął potrącony przez samochód w terenie zabudowanym. Wracał do domu ze szkoły. Wypadek miał miejsce 9 lat temu, miał wtedy 9 lat. Przyczyną była nadmierna prędkość. W spocie występują jego rodzice.• Seweryna, który zginął 4 lata temu potrącony przez samochód w terenie zabudowanym. Wracał do domu z zakupami. Przyczyną była nadmierna prędkość. W spocie występuje jego żona i dzieci.• Ania, która zginęła 6 lat temu, na przejściu dla pieszych wracając do domu. Przyczyną była nadmierna prędkość. W spocie występują jej rodzice.Realizacji spotu podjęła się firma Mojotribe – pan Marcin Suchy. Spot wyreżyserował Rafael Lewandowski. Wszyscy sprawcy tych ludzkich tragedii otrzymali prawomocne wyroki skazujące.Z oficjalnych danych wynika, że tylko w 2012 roku około 50% wszystkich ofiar wypadków drogowych stanowią niechronieni uczestnicy ruchu drogowego, tj. piesi, rowerzyści, motorowerzyści i motocykliści. Od lat dane te są zatrważająco wysokie i plasują Polskę na jednym z ostatnich miejsc w Europie, pod względem zagrożenia udziałem w wypadku drogowym.Kampania prowadzona będzie od 31 października do 6 grudnia 2013 r. w stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych oraz w stacjach radiowych.Projekt finansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 – 2013. Więcej informacji o kampanii społecznej: www.krbrd.gov.pl, media@krbrd.gov.pl Więcej informacji o targach Fleet Market 2013 na: www.fleetmarket.pl  lub www.fleet.com.pl 

Przeczytaj również
Popularne