Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
TruckCare - 1

Zmiana struktury w Volvo Car Poland

Kluczem do sukcesu firmy jest nie tylko produkt, ale także zgrany i kompetentny zespół. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę Volvo Car Poland, którego zespół został wzmocniony w ostatnich miesiącach o najwyższej klasy fachowców.

 Paweł Kaczmarek w październiku 2020 roku objął stanowisko Dyrektora Commercial Operations w Volvo Car Poland. Dział ten utworzony został w ramach kompleksowej reorganizacji struktury naszej firmy. Commercial Operations scalił kompetencje sprzedaży aut nowych, używanych, części, akcesoriów i serwisu, ale także działań marketingowych wspierających sprzedaż. Komórka ta zatem kompleksowo odpowiada za całą działalność operacyjną Volvo w Polsce.

Paweł Kaczmarek dołączył do polskich struktur Volvo Car Poland w 2011 roku. Swoją karierę w Volvo rozpoczął od stanowiska Area Sales Managera, następnie objął funkcję Product Managera, by w kwietniu 2014 roku awansować na stanowisko Sales Managera i 4 lata później Dyrektora Sprzedaży raportując bezpośrednio do Prezesa Volvo Car Poland – Arkadiusza Nowińskiego.

Paweł Kaczmarek związany jest z branżą motoryzacyjną od 1999 roku, pracując w strukturach importerskich w obszarach sprzedaży i rozwoju sieci dealerskiej

 

Łukasz Borak jest Marketing Managerem w Volvo Car Poland. Jego stanowisko, w ramach zreorganizowanej struktury firmy, zostało włączone do działu Commercial Operations. Łukasz odpowiada za wszelkie działania marketingowe wspierające sprzedaż. Wcześniej odpowiadał za podobny obszar odpowiedzialności jako Communication Manager w dziale marketingu tej samej organizacji.

Łukasz ma na koncie realizację wielu kampanii reklamowych i wizerunkowych, w tym Wypożyczalnia Choinek Volvo oraz #volvolove  

Zanim trafił do struktur VCP, w latach 2011-2015 pracował w Peugeot Polska – najpierw jako Media & CRM Manager, a później jako Digital Manager. Od 2006 do 2011 roku pracował w domu mediowym Zenith OptiMedia Group.

Łukasz ukończył Marketing na Akademii Leona Koźmińskiego. Na tej samej uczelni ukończył studia podyplomowe z marketingu internetowego, a później studia Executive MBA.

 

Szymon Lewandowski. Pod koniec ubiegłego roku Szymon Lewandowski objął nowe stanowisko Service Managera w ramach nowoutworzonego działu Commercial Operations Volvo Car Poland.

Swoją karierę w strukturach polskiego importera osobowych samochodów marki Volvo rozpoczął w 2011 roku. Podczas dziesięciu lat zajmował kilka stanowisk. Na początku zajmował się m.in. szkoleniami, procesem homologacji, a także sprzedażą akcesoriów w ramach działu Customer Service. Trzy ostatnie lata pracował jako Product&Pricing Manager w dziale marketingu. Rozwijał na polskim rynku usługę Care by Volvo – czyli kompleksowy abonament samochodu obejmujący opłatę za używanie, serwis, ubezpieczenie, opony i wszelkie inne usługi.

Zanim dołączył do zespołu Volvo Car Poland, pracował m.in. w Mistubishi Motor Company Poland oraz w Peugeot Polska.

Szymon ma także na koncie przygodę z rajdami. Nie tylko jako uczestnik, ale także brał udział w ich organizacji, m.in. koordynując Kryterium Asów na ulicy Karowej. Jest absolwentem wydziału SiMR na Politechnice Warszawskiej.

 

PD / Volvo

Przeczytaj również
Popularne