Pierwszy kwartał zakończył się dla ŠKODY bardzo optymistycznie. Marka wyraźnie zwiększyła swoje dostawy, produkcję, a także poprawiła wynik finansowy. Od stycznia do marca 2011, dostawy do klientów wzrosły o 21,4%, do 217 124 samochodów (w poprzednim roku: 178 901 szt.) Jednocześnie, produkcja wzrosła o 28,4%, do 174 970 samochodów. Wynik finansowy firmy także odzwierciedla sukcesy marki: dochód ze sprzedaży wzrósł o 32,7% do 2,7 mld EUR w pierwszych trzech miesiącach roku. W tym samym czasie zysk operacyjny wzrósł o 87%, do 187 mln EUR. „ŠKODA konsekwentnie 'trzyma nogę na pedale gazu' także w 2011 roku i już w pierwszym półroczu pokazała, że świetnie sobie radzi. Dobry wynik finansowy podkreśla dobrą kondycję finansową firmy i oczywiście daje przesłanki do dynamicznego wzrostu także w przyszłości", podkreślił prezes zarządu marki ŠKODA, prof. dr h.c. Winfried Vahland. W ramach kompleksowej strategii wzrostu, czeski producent zamierza podwoić swą światową sprzedaż do 1,5 mln do roku 2018, w porównaniu do roku 2010. Członek zarządu ŠKODY odpowiedzialny za sprawy handlowe, Winfried Krause, dodał: „Finansowa sytuacja firmy w dalszym ciągu jest bardzo optymistyczna, co pokazały wyniki za pierwszy kwartał 2011 roku. Wyższe wyniki sprzedaży Fabii, Yeti i Superba, w znaczny sposób przyczyniły się do takiego stanu rzeczy. Co więcej, także nie bez znaczenia jest stale przez nas rozwijany proces optymalizacji kosztów." Zobacz także: 09-03-2011 Udany luty dla Škody - marka pozostaje liderem rynku Po udanym styczniu, marka w kolejnym miesiącu 2011 odnotowuje bardzo dobre wyniki sprzedaży i pozostaje liderem rynku motoryzacyjnego w Polsce. 17-02-2011 Škoda zanotowała w styczniu wzrost sprzedaży o 26,4% 68 400 sprzedanych pojazdów marki Škoda to najlepszy styczniowy wynik, jaki marka osiągnęła kiedykolwiek. 10-02-2011 W nowym roku Škoda niezmiennie liderem Początek 2011 roku okazał się dla Škody bardzo udany. Styczniowe wyniki dowodzą, że nawet wchodzący w życie brak możliwości odliczenia VAT dla samochodów osobowych z homologacją ciężarową nie zaszkodził Škodzie i marka nie zanotowała spadku udziału rynkowego.