Aplikacja MultiWash, umożliwiająca dotychczas korzystanie z sieci profesjonalnych myjni ręcznych w ramach subskrypcji – zmienia nazwę na Mooveno i rozszerza portfolio usług nowoczesnej mobilności.
MultiWash od dłuższego czasu odpowiada na zmieniającą się dynamikę rynku, tworząc cyfrowe rozwiązania mobilności dla Klientów indywidualnych i biznesowych. W obecnej ofercie firmy znajduje się już nie tylko możliwość korzystania z profesjonalnych myjni ręcznych, ale również płatności za autostrady, a także dostęp do największej sieci stacji ładowania oraz monitoring stanu pojazdów. Firma zapowiada wprowadzenie kolejnych cyfrowych usług związanych z mobilnością, jak chociażby płatności za miejskie strefy parkowania w największych miastach oraz parkingi prywatne.
Aplikacja zmienia nazwę na Mooveno we wrześniu 2023 r., uzupełniając ją o nowe funkcjonalności jak MultiCharge, MultiToll, MultiCheck oraz MultiPark, a MultiWash w dalszym ciągu pozostanie wiodącą usługą firmy.
„Misją Mooveno jest dostarczenie Klientom kompleksowego pakietu usług zapewniających codzienną mobilność oraz umożliwienie firmom transformacji cyfrowej w kierunku zrównoważonej mobilności. Jesteśmy bardzo podekscytowani i wierzymy, że Mooveno będzie wielkim skokiem jakościowym dla wszystkich naszych Klientów” – podsumowuje Tomasz Czerniejewski, CEO Mooveno.
MultiWash to prosta w obsłudze aplikacja mobilna, dzięki której użytkownik szybko odnajdzie najbliższą myjnię ręczną oraz zarezerwuje usługę mycia i sprzątania swojego samochodu. Powstały w 2016 roku startup szybko rozwinął działalność na całą Polskę, a dziś cieszy się zaufaniem blisko 40 tys. użytkowników. Klientami MultiWash jest ponad 190 największych firm, jak: PepsiCo, BNP Paribas, Adamed, DPD, Orange, AstraZeneca czy GSK.