Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Odmieniony Opel Crossland pokazany!

Opel zaprezentował pierwsze rendery/zdjęcia crossovera Opel Crossland po modernizacji. Podobnie jak w przypadku Mokki, Opel zrezygnował z dodatkowej litery X w nazwie.

Nowość Opla ma zupełnie zmieniony pas przedni oraz mocno zmodyfikowany pas tylny. Corssland ma już "buźkę" przygotowaną w nowym stylu Opel Vizor, który obejmuje cały przedni pas wraz z grillem i reflektorami, i będzie wyróżnikiem kolejnych nowych modeli niemieckiej marki.

Oprócz zmian w wyglądzie Opel wprowadził również modyfikacje podwozia i układu kierowniczego Crosslanda. Inżynierowie z Rüsselsheim opracowali nowe sprężyny i amortyzatory kolumn McPhersona z przodu oraz belkę skrętną na tylnej osi. Zastosowali też nowy wałek pośredni w kolumnie kierownicy.

Ofertę uzupełnia usportowiona wersja wykończenia GS Line+ z wyrazistą czarno-czerwoną kolorystyką. Wyposażenie modelu wzbogaci się też o adaptacyjny układ kontroli trakcji IntelliGrip.

Nowością są też osłony zderzaków i podwozia z przodu i z tyłu (lakierowane na srebrno w wersji wyposażenia Ultimate), przednie światła przeciwmgłowe LED (z chromowanymi oprawami w wersjach Ultimate i Elegance), chromowane listwy na drzwiach w Crosslandzie Ultimate oraz 16- i 17‑calowe obręcze kół z lekkiego stopu. Większe felgi są dostępne w wersjach dwukolorowej z czarnymi błyszczącymi elementami lub czarnej błyszczącej, a mniejsze dodatkowo również w kolorze srebrnym.

Nabywcy nowego Crosslanda mogą zwiększyć bezpieczeństwo dynamicznej jazdy, zamawiając system IntelliGrip (dostępny od początku 2021 r.), który zapewnia optymalną przyczepność i stabilność na każdej nawierzchni. IntelliGrip może pracować w pięciu różnych trybach: Normal / On-road, Snow, Mud, Sand oraz ESP Off.

Zamówienia na nowego Crosslanda można będzie składać już niebawem, a pierwsze egzemplarze pojawią się u dealerów na początku 2021 roku.

 

Silniki benzynowe

1.2

1.2 Turbo

1.2 Turbo

1.2 Turbo

Moc maks. (kW/KM) przy obr./min

61/83

przy 5750

81/110

przy 5500

96/130

przy 5500

96/130

przy 5500

Moment obrotowy
(Nm przy obr./min)

118
przy 1750

205
przy 1750

230
przy 1750

230
przy 1750

Norma emisji

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Przekładnia

MT5

MT6

MT6

AT6

Zużycie paliwa wg NEDC[3] (l/100 km) – dane wstępne

  • Cykl miejski
  • Cykl pozamiejski
  • Cykl mieszany
    - CO2 g/km

5,6-5,4

4,2-4,1

4,7-4,6

107-106

5,9-5,8

4,2-4,1

4,8-4,7

109-108

5,7

4,2

4,8-4,7

109-107

5,9

4,5

5,0-4,9

113-112

 

Silniki wysokoprężne

1.5 Diesel

1.5 Diesel

Moc maks. (kW/KM) przy obr./min

81/110

przy 3500

88/120

przy 3750

Moment obrotowy (Nm przy obr./min)

250 przy 1750

300 przy 1750

Norma emisji

Euro 6d

Euro 6d

Przekładnia

MT6

AT6

Zużycie paliwa wg NEDC[3]  (l/100 km) – dane wstępne

  • Cykl miejski
  • Cykl pozamiejski
  • Cykl mieszany
    - CO2 g/km

4,8

3,7-3,6

3,6-3,5
94-93

4,4

3,8-3,7

3,9-3,8
103-101

 

PD / Opel

Przeczytaj również
Popularne