Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Narzędzia, programy, aplikacje, czyli bez czego nie może obejść się nowoczesny manager

We współczesnym świecie niemożliwością jest zarządzanie samochodami bez nowoczesnych narzędzi. Co ciekawe, to właśnie okres pandemii spowodował jeszcze szybszych rozwój aplikacji, programów do zarządzania czy telematyki. W dobie, kiedy nawet sprzęty gospodarstwa domowego są podłączone do internetu, tak skomplikowany proces jak zarządzanie i optymalizacja flot, tym bardziej. Co istotne obecne narzędzia nie są przydatne tylko dla osób zarządzających, ale także dla kierowców. Pomagają planować trasy przejazdu, czy wysyłać raporty. Często są to proste programy i aplikacje, a czasami niesamowicie rozbudowane narzędzia teleinformatyczne. Czasy, kiedy fleet manager miał notes, czy nawet pracował na plikach Excell odeszły i zapewne nie wrócą. Żeby być przed konkurencją, trzeba wciąż poszukiwać nowych rozwiązać. Wszystkie najnowsze są zgłoszone w Plebiscycie Fleet Derby i bez względu na wielkość czy rodzaj floty, każdy będzie mógł znaleźć to, które usprawni działanie jego floty.

 

TELEMATYKA

 

SafeFleet. Monitoring GPS

SafeFleet od niemal 25 lat specjalizuje się w usługach telemetrycznych. Zapewnia wysokiej klasy, niezawodne rozwiązania, które wspierają efektywne zarządzanie flotą. Przekładają się na wzrost poczucia bezpieczeństwa, wydajności, a także ograniczenie kosztów funkcjonowania firmy.

  • Monitoring GPS pojazdów
  • Automatyczny pobór opłat drogowych na Węgrzech, w Bułgarii i niebawem w Polsce
  • Zdalny odczyt danych z tachografu
  • Urządzenia do regulowania opłat parkingowych
  • to możliwości, jakie niesie ze sobą korzystanie z usług SafeFleet.

Pod pojęciem monitoringu kryje się nie tylko podgląd pozycji pojazdu na mapie. To również wyznaczanie i korygowanie trasy, kontrola paliwa, ładunku, techniki jazdy kierowcy, oraz dwustronna komunikacja. To także powiadomienia o funkcjonowaniu floty – od przekroczenia prędkości po nieautoryzowane otwarcie drzwi – oraz przypomnienia o przeglądach,  ubezpieczeniach, a także innych dokumentach.

Bardzo ważnym udogodnieniem jest możliwość integrowania dotychczas używanych systemów i aplikacji poprzez API.

Elastyczność oferty sprawia, że dla każdej branży, uwzględniając jej specyfikę, można przygotować rozwiązanie dostosowane do oczekiwań.

 

Jakub Wojda, prezes zarządu SafeFleet 

Państwa głos oddany na SafeFleet to głos niezwykle dla nas cenny, a wspierający całą grupę osób, dla której monitoring GPS nie ma żadnych tajemnic. Za nami niemal ćwierćwiecze doświadczenia, a to przekłada się nie tylko na produkt kompletny, zapewniający firmom poczucie bezpieczeństwa, wygodę i ograniczenie kosztów, ale przede wszystkim na sprawną obsługę klienta, dla którego właśnie chcemy być najlepsi i proponować rozwiązania spełniające jego oczekiwania.   

 

Zagłosuj na SafeFleet. Monitoring GPS

 

System telemetryczny Cartrack Polska

Cartrack Polska od ponad 12 lat wspiera operacyjnie, analitycznie i zarządczo polskie floty. Każdego dnia chronimy już ponad 40 000 pojazdów flotowych w Polsce. Jesteśmy firmą technologiczną oferująca usługi o charakterystyce BiG DATA. Dostarczamy rozwiązań szytych na miarę każdego biznesu, oferując również niezwykle aktywny proces wsparcia i obsługi posprzedażowej. System telemetryczny Cartrack Polska to przede wszystkim:

  • jakość – jesteśmy producentem urządzeń i systemu od ponad 10 lat rozwijając technologię.
  • niezawodność – dajemy 100% gwarancji na technologię i usługę w trakcie trwania kontraktu.
  • zaawansowana technologia – na całym świecie wspieramy ponad 1 300 000 pojazdów we wszystkich sektorach gospodarki.
  • rekomendacje i obsługa kluczowych polskich firm – dbamy o floty pojazdów małych przedsiębiorstw i kluczowych biznesów polskiej gospodarki. Nasze systemy rosną wraz z firmami klientów.
  • mobilne zespoły instalatorów – nie ingerujemy w codzienne procesy operacyjne Twojej firmy. Instalację i serwis realizujemy w dowolnym czasie i miejscu wybranym przez klienta
  • portfel usług BIG DATA – agregujemy dane z różnych zewnętrznych systemów, analizujemy i tworzymy raporty zarządcze. System Cartrack Polska ułatwia zarządzanie flotą pojazdów na wielu płaszczyznach.
  • merytoryczne i analityczne wsparcie – każdy klient otrzymuje opiekuna, który służy pomocą w codziennych zadaniach związanych z raportowaniem i realizacją flotowych KPI.
  • darmowe szkolenia – nie limitujemy wiedzy! Chcemy aby nasi klienci korzystali z naszych systemów na 100% – dlatego na życzenie klienta realizujemy ustawiczne spotkania doskonalące.
  • 5 lat historii danych w ramach aktywnego kontraktu.
  • procesy użytkowania i wdrążania dopasowane do procedur RODO.

Misją Cartrack Polska jest zapewnienie ciągłości operacyjnej niezależnie od panujących realiów gospodarczych czy obostrzeń sanitarnych. Każdego dnia dostarczamy usługi i oferujemy analitykę dla tysięcy klientów. Na bazie naszego systemu floty samochodowe realizują kluczowe działania, menadżerowie flot podejmują decyzje dotyczące polityki flotowej, a różne firmowe działy korzystają z generowanych przez system Cartrack raportów zarządczych, na bazie których odbywa się rewizja i modyfikacja działań operacyjnych.

 

Kamil Jakacki, dyrektor sprzedaży i rozwoju Cartrack Polska

Cartrack Polska, jako firma technologiczna tworząca usługi o profilu SaaS, jest najczęściej wybieranym dostawcą usług telemetrycznych w Polsce, monitorując codziennie ponad 40 000 pojazdów. Zaufały nam tysiące firm, a wyróżniającym nas aspektem jest również podejście do edukowania rynku poprzez nie limitowanie wiedzy, wsparcie doradców oraz analityków i darmowy dostęp do realizowanych przez nas szkoleń po wdrożeniu systemu. Dlatego też nie jesteśmy jedynie sprzedawcą usług telemetrycznych, a firmą która w sposób absolutnie kompleksowy podchodzi o jakości obsługi klienta i dba o każdy detal w trakcie trwania umowy. Nasze usługi to nasza wizytówka.

 

Zagłosuj na System telemetryczny Cartrack Polska

 

EMTRACK Platforma Telematyczna

EMTRACK to innowacyjna platforma telematyczna łącząca wiele urządzeń w jedną sieć. Poza podstawowymi informacjami o ruchu daje nam dostęp do specyficznych parametrów takich jak informacje o paliwie, ekonomia wykorzystania pojazdu, itp. Do dyspozycji mamy również powiadomienia o zdarzeniach takich jak wykrycie kolizji, awaria zasilania, holowanie pojazdu czy otwarcie korka paliwa. Dostęp do aplikacji jest możliwy przez aplikację WWW oraz aplikację mobilną.

FUNKCJONALNOŚĆ

  • bieżąca lokalizacja pojazdów na mapach google
  • bieżące monitorowanie przebiegu trasy pojazdu i jego parametrów
  • identyfikacja kierowców
  • Raporty:
    • przejazdów i postojów
    • ekonomii wykorzystania pojazdu
    • wejść binarnych (np. otwarcie naczepy, wlewu paliwa) ,
    • pobytu w krajach raport dzienny
    • pomiarów
    • ewidencja przebiegu
    • przebiegi
    • wizyt pojazdu
    • wizyt w miejscach
    • raport z trasy
  • moduł generowania zdarzeń na podstawie zdefiniowanych warunków (np. wykrywanie upustów paliwa, spadki temperatury, itp)
  • możliwość eksportu raportów do formatu PDF, XLS i CSV
  • możliwość wysyłki raportów na wskazany adres e-mail z poziomu aplikacji,
  • moduł analizy poziomu paliwa wraz z raportami,
  • odczyt ponad 30 parametrów z magistrali CAN
  • zdalny odczyt danych z tachografu i karty kierowcy
  • planowanie i monitorowanie postępu realizacji trasy
  • moduł obserwowania celu podróży i powiadomień o dotarciu/opuszczeniu celu przez pojazd,
  • moduł analizy czasu pracy kierowcy on-line prezentujący pozostały czas do przerwy lub odpoczynku, raportujący wykroczenia i udostępniający wiele innych informacji dla kierowcy i spedytora z przepisów o czasie pracy kierowców,
  • monitorowanie temperatury
  • monitorowanie i powiadamianie o naruszeniu różnego rodzaju czujników tj. czujnik otwarcia naczepy, wlewu paliwa
  • wgląd do historii tras wszystkich pojazdów bez ograniczeń czasowych,
  • możliwość podglądu historii trasy dla wielu pojazdów jednocześnie,
  • moduł przypomnień o realizacji zadań tj. przeglądy, ubezpieczenia,
  • moduł powiadomień o zdarzeniach  tj. kolizja pojazdu, przekroczenie prędkości itp.
  • możliwość integracji z innymi systemami poprzez dedykowane API,
  • Integracja z giełdami transportowymi oraz z systemem SENT GEO

 

Artur Wasilewski, Prezes Zarządu EMTRACK

Zagłosuj na EMTRACK, to innowacyjna platforma telematyczna łącząca wiele urządzeń w jedną sieć. Poza podstawowymi informacjami o lokalizacji pojazdu daje nam dostęp do specyficznych parametrów takich jak informacje o paliwie, ekonomii wykorzystania pojazdu, pracy w kontrolowanych temperaturach itp.

 

 Zagłosuj na EMTRACK Platforma Telematyczna

 

DBK Fleet Management

DBK Fleet Management to autorskie rozwiązanie telematyczne Grupy DBK, które wspomoże każdego menedżera podczas administrowania flotą i pracą kierowców, stając się niezbędnym narzędziem w codziennej pracy. To szereg urządzeń i usług dedykowanych do wszystkich pojazdów poruszających się po europejskich drogach – do pojazdów ciężarowych i dostawczych, naczep i cystern oraz autobusów.

DBK Fleet Management to:
  • kontrola nad cała flotą pojazdów (m.in. tankowanie, spalanie, ubytki paliwa, prędkość pojazdu),
  • lokalizacja pojazdów na mapie (Google, OpenStreet, HERE),
  • planowanie tras i kalkulator kosztów przejazdu,
  • stały monitoring stanu technicznego pojazdu i kontakt z serwisem,
  • automatyczne powiadomienie o ewentualnych awariach i usterkach,
  • zdalny i automatyczny transfer danych z kart kierowcy i tachografu,
  • zdalne rozliczanie czasu pracy kierowców,
  • szerokie możliwości tworzenia raportów.
NOWOŚCI:
  • funkcja PLANER TRAS – pozwala wyznaczyć najlepszą trasę i oblicz koszty przejazdu, a także czas pracy kierowcy, tak aby oszacować w jakim czasie osiągnie założony cel podróży.
  • usługa ROLICZANIE CZASU PRACY KIEROWCÓW – umożliwia zdalny odczyt czasu pracy, a także pobieranie danych z tachografu i karty kierowcy. To kompleksowa obsługa w oparciu o aktualne przepisy prawa transportowego i ustawy.

DBK Fleet Management pozwala na bieżące monitorowanie pozycji pojazdu, parametrów technicznych i serwisowych, jak zdalna diagnostyka komputerowa, system zdalnego umawiania wizyt serwisowych,  kasowanie błędów, a także system powiadomień o fabrycznych akcjach technicznych. System raportów przechowuje wszystkie dane historyczne zapisane w systemie.

Pojazd z Telematyką jest pod stałym nadzorem autoryzowanego serwisu Grupy DBK, który zdalnie monitoruje pracę wszystkich modułów, wykrywając wcześniej ewentualne usterki i awarie.

 

Paweł Panfil, Dyrektor Działu Telematyki w Grupie DBK

Dlaczego moje zestawy zaczęły więcej palić? Dlaczego samochody częściej trafiają do serwisu? Czy i gdzie mam pole do pracy nad kosztami? Czy moi kierowcy są rozliczani zgodnie ze zmieniającymi się przepisami? Czy jestem pewien, że jeździmy bezpieczne - dla ładunku, kierowców i innych użytkowników dróg? System telematyczny Grupy DBK pozwala znaleźć na nie odpowiedzi, a wiedza, której dostarcza, daje nie tylko wymierne korzyści, lecz także więcej spokoju.
Zachęcam do głosowania na DBK Fleet Management, autorskie rozwiązanie telematyczne, które jest regularnie aktualizowanie i dostosowywane do zmieniających się potrzeb branży TSL.

 

Zagłosuj na DBK Fleet Management

 

TECHNOLOGIE WSPIERAJĄCE ZARZĄDZANIE

 

FordPass Connect

Odkryj zupełnie nowy wymiar interakcji z Twoim samochodem, dzięki specjalnym funkcjom w pojeździe współpracującym ze smartfonem. Efekt? Bezproblemowa łączność podczas każdej podróży.

Co zapewnia FordPass Connect?

  • Bezproblemową łączność
  • Aktualne informacje drogowe
  • Bezpieczeństwo i spokój umysłu
  • Uruchomienie silnika z dowolnego miejsca, w którym się znajdujesz
  • Zdalne zamykanie i otwieranie
  • Zdalne monitorowanie pojazdu
  • Powiadomienia o stanie pojazdu.

 

Mateusz Kampa, Fleet Sales Manager, Ford Polska

Aplikacja FordPass połączona z FordPass Connect daje użytkownikowi wiele ciekawych i bardzo przydatnych możliwości, od prostych raportów na temat zużycia paliwa, po możliwość zdalnego uruchomienia pojazdu w celu jego rozgrzania przed podróżą. To nowy wymiar obsługi samochodu za pomocą smartfona i dedykowanej aplikacji.

 

Zagłosuj na FordPass Connect

 

SNIKEYbox

SNIKEYbox to rozwiązanie składające się z aplikacji pozwalającej rezerwować dla kierowców współdzielone pojazdy flotowe, oraz z urządzenia typu smartbox, z którego kierowcy mogą samodzielnie i o dowolnej porze odbierać i zwracać klucze do pojazdów wraz z dokumentami.

Dzięki SNIKEYbox staje się możliwa łatwa i efektywna kosztowo automatyzacja przekazywania samochodów we flotach współdzielonych. Kierowcy odbierają klucze ze skrytek urządzenia używając kodu, który otrzymują SMS-em po zarezerwowaniu samochodu. W wiadomości otrzymują także dostęp do ankiety on-line o pojeździe, w której mogą zgłosić wszelkie informacje o jego stanie zarówno przy jego odbiorze, jak i zwrocie. System SNIKEYbox pozwala pracownikom floty ograniczyć potrzebę spotkań z kierowcami, a zarazem pozwala na monitoring historii odbiorów pojazdów przez kierowców.

Dzięki możliwości integracji aplikacji z systemami FMS stosowanymi przez floty, rozwiązanie SNIKEYbox pozwala na pełną automatyzację zarządzania współdzielonymi pojazdami flotowymi oraz znacząco ułatwia wdrażanie rozwiązań firmowego car-sharing’u.

Dowiedz się więcej o rozwiązaniu SNIKEYbox na stronie www.snikeybox.pl

 

Hubert Stuczyński, Co-Owner  SNIKEYbox

Zachęcam do oddania głosu na SNIKEYbox - nowoczesne rozwiązanie wspomagające firmowy carsharing w firmach.

 

Zagłosuj na SNIKEYbox

 

Biznes Ekspert

Program Biznes Ekspert został stworzony z myślą o małych i średnich przedsiębiorcach. Oferta, która przyniesie oszczędności oraz szereg ułatwień dla osób odpowiedzialnych za zarządzanie samochodami w firmie – niezależnie od modeli pojazdów.
Program Biznes Ekspert został przygotowany dla sektora MŚP przez marki ŠKODA i Volkswagen Financial Services – długoletnich ekspertów na rynku motoryzacyjnym.

Biznes Ekspert udostępnia firmom narzędzia (aplikacje, systemy, raporty), dzięki którym właściciele firm mogą podejmować właściwe decyzje dotyczące użytkowania pojazdów.

Szczegóły na temat programu znajdą Państwo na stronie: www.skoda-auto.pl/flota/oferta-dla-malych-i-srednich-firm

 

Paweł Pytel, Koordynator Projektu Biznes Ekspert, ŠKODA

Projekt Biznes Ekspert jest skierowany do małych i średnich przedsiębiorstw. Pomoże Państw,  jak i Państwa firmie, w codziennym zarządzaniu flotą samochodów firmowych. Wybrany Ekspert podpowie jak zbudować efektywną i elastyczną flotę, znajdując oszczędności w zarządzaniu parkiem samochodowym w firmie. Serdecznie zachęcam do głosowania na nasz produkt.

 

Zagłosuj na Biznes Ekspert

 

 

Inteligentne usługi BIG DATA Cartrack Polska

Jesteśmy firmą technologiczną o ponad 10-letnim know-how w rozwijaniu systemów służbowych do kompleksowego zarządzania danymi. Codziennie wspieramy ekspansję tysięcy polskich biznesów oferując usługi SaaS. Do procesów związanych z zarządzaniem flotą podchodzimy bardzo szeroko, oferując usługi satelickie, charakterystyczne dla firm z sektora BIG DATA. Oferujemy bardzo dużo możliwości, benefitów i wsparcia w codziennej pracy operacyjnej menadżera floty i właściciela firmy:

  • integracja z firmowym systemem CRM,
  • pobieranie danych od wielu zewnętrznych dostawców, w tym usług CFM i kart paliwowych,
  • wsparcie narzędziowe działu handlowego (geostrefy, rozliczanie aktywności pracownika)
  • usługi wspomagające delegowanie zadań (etapy realizacji, trasy, uwierzytelnianie),
  • wsparcie księgowości poprzez systemy rozliczania kilometrów służbowe/prywatne,
  • CSR poprzez dostarczanie narzędzi do budowy angażujących pracowników działań,
  • kompleksowe zarządzanie parkiem maszynowym poprzez lokalizację zasobów, odczyt ogromnej liczby parametrów użytkowych i strategiczne raportowanie na bardzo zaawansowanym poziomie analitycznym i zarządczym.

 

Kamil Jakacki, dyrektor sprzedaży i rozwoju Cartrack Polska

Cartrack Polska to firma technologiczna, część holdingu Cartrack o globalnym zasięgu, która jest producentem systemów i oprogramowania do wielopłaszczyznowego zarządzania firmowymi pojazdami. Klient flotowy oczekuje przede wszystkim profesjonalnego wsparcia przez cały okres trwania kontraktu i niezawodnego narzędzia wspierającego biznes w codziennych działaniach operacyjnych. Menadżerowie flot, jako znakomici praktycy i specjaliści, wiedzą że nowoczesna technologia jest nieodłącznym elementem poprawnej kontroli nad flotą pojazdów służbowych. Cartrack Polska, jako dostawca rozwiązań BIG DATA, nieustannie rozwija i doskonali swoje usługi, co przekłada się na rosnący z każdym miesiącem portfel klientów. Przekroczyliśmy 40 000 pojazdów, które codziennie wspieramy operacyjnie – to dowód ogromnego zaufania, jakim darzy nas rynek flotowy w Polsce.

 

Zagłosuj na usługi BIG DATA Cartrack Polska 

 

Aplikacja „Poolcar” – zarządzanie pojazdami poolowymi w firmie

Aplikacja „Poolcar”  produkcji SOFTRA Systemy Informatyczne,  służy do zarządzania pulą samochodów  ogólnodostępnych dla pracowników.
Ułatwia rezerwowanie samochodów na delegacje i do doraźnych przejazdów. Wprowadza porządek w grafiku i w ewidencji przejazdów.

Aplikacja może być zintegrowana z modułem składania przez pracowników zamówień na rezerwację  pojazdów  przez przeglądarkę WWW.
Może być uzupełniona  o aplikację mobilną eSoftra umożliwiającą  wprowadzanie  informacji o rozpoczęciu i zakończeniu przejazdów.
Aplikacje te  stanowią kompletne narzędzie do zarządzania pojazdami  dyspozycyjnymi w firmach.

 

Rafał Dmytryszyn, Dyrektor Handlowy, SOFTRA Systemy Informatyczne

Aplikacja „Poolcar” to idealne narzędzie do zapanowania nad pojazdami dyspozycyjnymi w firmie, wspomagające pracowników i fleet menadżera w całym procesie ich obsługi, od momentu rezerwacji, i akceptacji wyjazdu, poprzez wybór samochodu i rozpoczęcie przejazdu, aż po jego zakończenie i rozliczenie. 

Aplikacja zapewnia automatyczny obieg informacji między rezerwującym i przełożonym, elektroniczne protokoły pobrania i zdania pojazdu, aplikację mobilną i grafik WWW dla pracowników, system back-office do zarządzania danymi i raportowania dla fleet menadżera.

Aplikacje od Softry to efekt wieloletniego doświadczenia i współpracy ze specjalistami od zarządzania flotą. Zapraszam do głosowania!

 

Zagłosuj na „Poolcar"

 

 

VIN Check


VIN Check to unikalne narzędzie oferowane przez firmę Autovista Polska, które pozwoli w szybki i profesjonalny sposób zweryfikować faktyczne wyposażenie pojazdów, a co za tym idzie, przynieść firmie wymierne korzyści.

Jak działa system?
Firma korzystając z VIN Check zyskuje:

  • dodatkowe źródło informacji o pojeździe (dane z fabryki)
  • dane sprowadzone do standardu słownika Eurotax, który jest zbieżny z danymi publikowanymi przez importera w Polsce.
  • Dostęp do danych możliwy jest przez aplikację WycenaPro, aplikację KalkulacjaPro, specjalne pliki wsadowe lub usługę sieciową (webservice).

Usługa dostępna dla samochodów wybranych marek, wyprodukowanych w 2007 roku i młodszych. Jednorazowy koszt sprawdzenia to 11 zł.

Przykład zastosowania VIN Check.
Klient przekazał Eurotax bazę 268 używanych pojazdów (76 premium) do identyfikacji z wykorzystaniem VIN. Pojazdy były wcześniej opisane przez administratora. Różnica wartości portfela (po skorzystaniu z VIN Check) wyniosła 2 722 800 PLN netto; wzrost o 12,8% – ponad 10 000 zł per samochód, a koszt usługi dla jednego samochodu to jedynie 11 zł.

Paweł Grabarczyk, Team Leader, Autovista Polska sp. z o.o.


Autovista od prawie 30-tu lat wspiera podmioty działające na rynku motoryzacyjnym swoimi danymi i usługami. W Polsce nie ma dobrego, powszechnego źródła danych o pojeździe – Centralna Ewidencja Pojazdów, z przyczyn historycznych, zdecydowanie nie jest odpowiednia do prawidłowego zidentyfikowania pojazdu i jego wyposażenia. Nasza najnowsza usługa VIN Check odpowiada na potrzeby zgłaszane przez wszystkie branże pracujące z pojazdami dostarczając wiarygodne dane w standardzie zgodnym z cennikami importerów. Dzięki Autovista i usłudze VIN Check możliwe jest prawidłowe zarządzanie majątkiem, ryzykiem ubezpieczeniowym lub ryzykiem wartości rezydualnej w oparciu o dane fabryczne producenta pojazdu.



 

Zagłosuj na VIN Check

 

 

ETS Shell – Europejskie rozwiązanie firmy Shell dla poboru opłat drogowych


Shell jest liderem w dziedzinie inteligentnych systemów poboru opłat drogowych. Naszą odpowiedzią na dyrektywę odnośnie Europejskiej Usługi Opłaty Elektronicznej jest rozwiązanie EETS Shell. Jest to proste w instalacji i obsłudze narzędzie, które zapewnia firmom platformę do zarządzania opłatami drogowymi, zniżkami oraz zwrotami VAT. Rozwiązanie to działa już w 14 krajach, takich jak: Austria, Belgia, Francja, Niemcy, Włochy, Portugalia, Hiszpania, Dania, Szwecja, Norwegia, Szwajcaria, Bułgaria i Węgry oraz w tunelach Herrentunnel (Niemcy) i Liefkenshoek w Antwerpii (Belgia), a także na Polskiej autostradzie A4 (Kraków-Katowice), co zdecydowanie ułatwia funkcjonowanie firmom transportowym, które z nich korzystają.

Dodatkową, ale jakże ważną, korzyścią płynącą z rozwiązania EETS od Shell, jest uproszczenie spraw administracyjnych przy pomocy zbiorczej faktury dla wszystkich opłat drogowych – w wybranej walucie klienta. Dodatkowo, w systemie Shell, zwroty i zniżki oferowane przez poszczególnych operatorów opłat drogowych są wypłacane automatyczne. Ta intuicyjna technologia oraz bezpłatne i bezprzewodowe aktualizacje zapewniają wygodę w użytkowaniu naszym klientom.

Rozwiązanie EETS Shell jest również w pełni zintegrowane z kartą paliwową Shell Card, dzięki której użytkownicy uzyskują kontrolę nad pozostałymi wydatkami w trasie, takimi jak paliwo, myjnie, parkingi czy pomoc drogowa.

Katarzyna Warzywoda, dyrektorka ds. sprzedaży kart paliwowych w Shell Polska


Szanowni Państwo, to już ostatni moment, aby oddać swój cenny głos na nasz produkt. Z myślą o Was stworzyliśmy europejskie rozwiązanie Shell EETS w zakresie poboru opłat drogowych, które umożliwia szybkie i łatwe uiszczanie opłat drogowych w Europie. Szeroki zasięg naszej usługi oraz kompleksowe wsparcie zespołu znacząco ułatwią Twoją podróż po Europie. Zapraszamy do głosowania na nasze produkty.



 

Zagłosuj na EETS Shell

 

 

APLIKACJE MOBILNE

 

Paliwo, ważny czynnik TCO

Koncernem petrochemicznym który zgłosił do tej kategorii swoje rozwiązanie jest Shell. Shell Fleet Assistant to idealne narzędzie dla managerów flot oraz ich kierowców. Aplikacja ma na celu ułatwienie planowania międzynarodowych zleceń transportowych oraz ich skuteczniejszą i terminową realizację. Spedytorzy mogą usprawnić swoją pracę dzięki dostępnym opcjom w aplikacji, które pomagają monitorować i wyznaczać najlepsze trasy dla kierowców, a także komunikować się z nimi w czasie rzeczywistym. Aplikacja pozwala również na optymalizację kosztów poprzez wcześniejsze oszacowanie wydatków związanych z paliwem, opłatami drogowymi, tunelami i promami. To usprawnienie pomoże w obniżeniu wydatków w firmie i pozwoli na szybszą wycenę zlecenia. Shell Fleet Assistant ma także wbudowany skaner, który pomaga w kompletowaniu dokumentów i przyspiesza przepływy finansowe. 

 

Katarzyna Warzywoda, Dyrektorka ds. sprzedaży kart paliwowych, Shell Polska Sp. z o.o.


Szanowni państwo, zeszły rok przyniósł wiele wyzwań, które wymagały od nas implementacji nowych rozwiązań dla klientów. Z myślą o ułatwieniu pracy kierowców i spedytorów powstała aplikacja Shell Fleet Assistant. Celem naszej aplikacji jest poprawa jakości pracy w firmie, a to wszystko dzięki dedykowanym funkcjom umożliwiającym m.in. łatwiejsze planowanie i monitorowanie międzynarodowych zleceń transportowych, sprawną komunikacje z kierowcami, optymalizacje kosztów czy szybki obieg dokumentów. Dzięki Shell Fleet Assistant spedytorzy mogą optymalizować koszty trasy z wyszczególnieniem opłat drogowych, tuneli i promów. Jednym słowem nasza aplikacja oszczędza czas, a także ogranicza koszty. Serdecznie zachęcamy do oddania głosu na Shell Fleet Assistant.

 

Zagłosuj na Shell Fleet Assistant

 

 

To ja, Twój samochód


Nowoczesne samochody to jeżdżące komputery. Za nas zapali światła, włączy wycieraczki, zatrzyma się, skręci, powiadomi odpowiednie służby. Jednym się to podoba, innym nie, ale od tego nie ma już odwrotu. Niektórzy producenci postarali się wykorzystać to, że ich samochody są uzbrojone w liczne mikroprocesory i dać kierowcom nowoczesne narzędzia, które mogą uprzyjemnić korzystanie. Do takich na pewno należy FordPass. Aplikacja ta umożliwia łączenie się z szeregiem funkcji zdalnych za pomocą aplikacji FordPass. Wystarczy sparować aplikację FordPass zainstalowaną na smartfonie z FordPass Connect, aby móc korzystać z jeszcze większej ilości innowacyjnych funkcji. Ta rewolucyjna technologia pozwoli np. zdalnie zamykać i otwierać drzwi samochodu, monitorować poziom paliwa, przebieg i ciśnienie powietrza w oponach za pomocą telefonu, korzystać z funkcji geolokalizacji samochodu. Kierowca może też otrzymywać informacje na temat stanu technicznego auta i usługach serwisowych.

Błażej Markiewicz, Kierownik ds. Produktu – Samochody Dostawcze, Ford Polska Sp. z o.o.


Dzięki aplikacji FordPass można być w stałym kontakcie ze swoim samochodem, bez względu na to, gdzie jesteś. Zdalne zamykanie i otwieranie samochodu, uruchamianie silnika (tylko automatyczna skrzynia biegów), geolokalizacja samochodu, monitorowanie stanu pojazdu, umawianie wizyt w serwisie oraz powiadomienia o prostych czynnościach serwisowych, które może wykonać użytkownik pojazdu powodują, że aplikacja przenosi samochody Forda na zupełnie nowy poziom komunikacji i integracji z użytkownikiem. Dzięki temu rozwiązaniu samochody Ford stają się idealnymi towarzyszami każdej podróży.”

 

Zagłosuj na Aplikacja FordPass

 

 

Mówisz aplikacja, myślisz Softra


Wielkopolska firma to już prawdziwy weteran, jeżeli chodzi o Plebiscyt Fleet Derby. Od wielu lat dostarczają kompleksowe rozwiązania z zakresu oprogramowania, a wiele firm nie wyobraża sobie istnienia bez oprogramowania firmy Softra.
Tym razem zaprezentowali się z nowoczesnym narzędziem, jakim jest aplikacja dedykowana wypożyczalnią samochodów. eRENT jest najpopularniejszą aplikacją mobilną w Polsce do obsługi wypożyczalni pojazdów. Aplikacja jest zintegrowana z systemem Flota Rent – czołowym oprogramowaniem w Polsce, do zarządzania procesem wynajmu samochodów. Dzięki aplikacji eRENT możliwa jest rewolucja w procesie obsługi klienta – eliminacja papierowych dokumentów, skrócenie czasu obsługi klienta i przyspieszenie obiegu informacji w wypożyczalni. Podstawowe zalety aplikacji to wprowadzenie wydania i zdania samochodu przez smartfon lub tablet, oznaczanie uszkodzeń na grafice pojazdu, wykonanie zdjęć w aplikacji, podpisy na ekranie urządzenia mobilnego, natychmiastowa wysyłka elektronicznych dokumentów do klienta oraz do systemu Flota Rent. Z aplikacji eRent korzystają wypożyczalnie z flotą liczącą od kilkunastu do kilku tysięcy pojazdów.

Rafał Dmytryszyn, Dyrektor Handlowy, Softra Systemy Informatyczne


Aplikacja mobilna eRent jest dedykowana dla wypożyczalni pojazdów. Aplikacja całkowicie zmienia sposób wydawania i odbioru wynajmowanych pojazdów oraz upraszcza wszystkie operacje na styku z klientem.
Wdrożenie tej aplikacji umożliwia eliminację papierowych dokumentów, takich jak umowa najmu, protokół zdawczo-odbiorczy itp. i zastąpienie ich elektronicznym odpowiednikami z kompletem informacji i dokumentacji zdjęciowej wprowadzanej przez tablet lub smartfon.
Dodatkowo pracownicy wypożyczalni mogą zarządzać zleceniami najmu, podstawieniem samochodów do klienta oraz wszelkimi innymi przejazdami, w tym służbowymi, w jednej aplikacji.
Pełna integracja aplikacji z centralnym systemem do obsługi wypożyczalni Flota Rent, ułatwia pracę, przyspiesza obieg informacji między pracownikami centralą firmy, a także polepsza wykorzystanie pojazdów.

 

Zagłosuj na eRENT Aplikacja mobilna dla wypożyczalni pojazdów

 

 

 

Aplikacja mobilna MOYA Firma


Aplikacja mobilna MOYA Firma to produkt, który powstał z myślą o Fleet Managerach oraz kierowcach korzystających z kart paliwowych MOYA Firma. Aplikacja wspiera menedżerów w zarządzaniu flotami samochodowymi, a kierowcom umożliwia m.in. realizację szybkich płatności na stacjach paliw MOYA. Aplikacja mobilna MOYA Firma daje możliwość:

  • pełnej kontroli nad dokonywanymi transakcjami,
  • zarządzania kartami oraz limitami on-line,
  • zapłaty za faktury,
  • płatności za paliwo na stacji,
  • nawigacji stacji paliw MOYA poprzez Google Maps.

Dzięki indywidualnej autoryzacji użytkownika przypisanego do danej karty flotowej rozwiązanie zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa oraz wszystkie zabezpieczenia, jakie oferuje użytkownikom smartfon (w tym np. czytnik linii papilarnych).

Marcin Puchalski - Kierownik Regionalny ds. Sprzedaży Hurtowej i Flotowej sieć stacji paliw MOYA, ANWIM S.A.


MOYA Firma to rozwiązanie zarówno dla firm, które zarządzają dużymi flotami samochodowymi, jak i dla małych przedsiębiorstw z niewielką liczbą pojazdów. Pozwala zoptymalizować koszty operacyjne. Uczestnicy programu MOYA Firma otrzymują atrakcyjne rabaty na paliwa, pełną kontrolę nad dokonanymi tankowaniami i wygodne rozliczenia.

Karty honorowane są na każdej z około 330 stacji MOYA w całej Polsce. W sieci MOYA znajduje się także wiele stacji automatycznych, których oferta jest skierowana wyłącznie do obsługi klientów flotowych. Europejska wersja karty MOYA IQ Europe pozwala rozliczyć paliwo na ponad 2500 stacjach rozlokowanych w większości krajów Unii Europejskiej.

MOYA Firma to nie tylko karty, lecz także aplikacja mobilna, która została stworzona z myślą o Fleet Managerach oraz kierowcach korzystających z programu MOYA Firma. Narzędzie umożliwia sprawne zarządzanie flotą samochodową. Pozwala mieć pełną kontrolę nad kartami, limitami online oraz dokonywanymi tankowaniami. Pozwala realizować płatności z poziomu szybkich przelewów. Kierowcom umożliwia zapłatę za tankowanie bez użycia fizycznej karty oraz oferuje nawigację do stacji paliw MOYA poprzez Google Maps. Oprócz nowoczesnych technologii takich, jak aplikacja mobilna oddajemy w ręce naszych klientów dedykowany help desk, który jest do ich dyspozycji 24/7h. Nieustannie pracujemy nad nowymi rozwiązaniami, które sprawią, że zarządzanie flotą samochodową będzie jeszcze łatwiejsze.

 

Zagłosuj na Aplikacja mobilna MOYA Firma

 

 

 

Aplikacje mobilne Cartrack Polska


Nowoczesne zarządzanie flotą pojazdów firmowych musi być dopasowane do wymagań klientów, dlatego najpopularniejsze usługi z portfolio najczęściej wybieranego dostawcy usług telemetrycznych w Polsce – Cartrack Polska, są specjalnie przygotowane do stosowania na urządzeniach mobilnych. Kluczowe usługi takie, jak: Moja Flota Standard, Moja Flota PREMIUM, Komunikator Cartrack czy MiFleet posiadają swoje dedykowane wersje mobilne. Dzięki temu zlecanie zadań, raportowanie, komunikacja z użytkownikami pojazdów, zarządzanie flotą i generowanie raportów odbywa się z poziomu ekranu smartfona. Wygodnie, nowocześnie, mobilnie i bardzo poręcznie. Aplikacja mobilna to łatwy dostęp, błyskawiczne generowanie zestawień, łatwość oraz intuicyjność użytkowania. Cartrack Polska przeniósł do sfery mobilnej swoje kluczowe usługi, aby każdy właściciel firmy i menadżer floty mogli błyskawicznie reagować i mieć wygodny dostęp do zaawansowanych narzędzi kontrolnych i zarządczych.

Kamil Jakacki, dyrektor sprzedaży i rozwoju Cartrack Polska


Cartrack Polska to organizacja dostarczająca nowoczesnych usług telemetrycznych, będąc jednocześnie ich producentem i gwarantem jakości. Cały czas rozwijamy i doskonalimy portfolio naszych produktów i szlifujemy jakość obsługi klienta. Dopasowujemy nasze systemy do aktualnych norm prawnych, trendów flotowych oraz wymagań i potrzeb klientów. Z tego względu ekosystem produktów telemetrycznych Cartrack Polska posiada dedykowane wersje na urządzenia mobilne, które gwarantują im perfekcyjne dopasowanie do przenośnych czytników danych i zapewniają pełną funkcjonalność w każdych warunkach biznesowych.

 

Zagłosuj na Aplikacje mobilne Cartrack Polska

 

 

 

Autopay dla firm – płatności automatyczne dla flot


Autopay to system do szybkich i automatycznych płatności. To idealne rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą skrócić czas podróży i korzystać w wygodny sposób z autostrad, myjni i parkingów.

Autopay służy do obsługi płatności automatycznych za przejazd AmberOne Autostradą A1 (Toruń-Gdańsk) oraz Autostradą A4 (Katowice – Kraków) oraz umożliwia automatyczne płatności za usługę mycia na niemal 100 myjniach w całej Polsce oraz za dostęp do wybranych parkingów zamkniętych.

Autopay dla firm to system dedykowany przedsiębiorstwom posiadającym floty samochodowe. Umożliwia m.in. generowanie zbiorczych faktur oraz wygodne rozliczenia znane z kart flotowych. Dzięki Autopay można realnie zmniejszyć koszty prowadzenia floty, w tym obsługi księgowej.

W wielu firmach liczy się każda złotówka, litr paliwa i minuta jazdy. Dlatego te kilkadziesiąt sekund zaoszczędzonych na każdej autostradowej bramce czy na myjni, przynosi w skali roku wymierne korzyści.

Robert Mikoś, Product Manager w Autopay Mobility

Gorąco zachęcamy do głosowania na nasz produkt. Dzięki Autopay bezpiecznie i wygodnie opłacisz firmowe przejazdy autostradami A1 i A4 oraz umyjesz pojazd w ponad 100 punktach na terenie całej Polski. Autopay Flota pozwoli wygodnie zarządzać dokumentacją i sprawnie rozliczać comiesięczne koszty. To produkt, który ułatwi funkcjonowanie firm transportowych i spedycyjnych oszczędzając czas, energię i dbając o środowisko.

 

Zagłosuj na Autopay dla firm – płatności automatyczne dla flot

 

 

Przeczytaj również
Popularne