We współczesnym świecie niemożliwością jest zarządzanie samochodami bez nowoczesnych narzędzi. Co ciekawe, to właśnie okres pandemii spowodował jeszcze szybszych rozwój aplikacji, programów do zarządzania czy telematyki. W dobie, kiedy nawet sprzęty gospodarstwa domowego są podłączone do internetu, tak skomplikowany proces jak zarządzanie i optymalizacja flot, tym bardziej. Co istotne obecne narzędzia nie są przydatne tylko dla osób zarządzających, ale także dla kierowców. Pomagają planować trasy przejazdu, czy wysyłać raporty. Często są to proste programy i aplikacje, a czasami niesamowicie rozbudowane narzędzia teleinformatyczne. Czasy, kiedy fleet manager miał notes, czy nawet pracował na plikach Excell odeszły i zapewne nie wrócą. Żeby być przed konkurencją, trzeba wciąż poszukiwać nowych rozwiązać. Wszystkie najnowsze są zgłoszone w Plebiscycie Fleet Derby i bez względu na wielkość czy rodzaj floty, każdy będzie mógł znaleźć to, które usprawni działanie jego floty.
SafeFleet od niemal 25 lat specjalizuje się w usługach telemetrycznych. Zapewnia wysokiej klasy, niezawodne rozwiązania, które wspierają efektywne zarządzanie flotą. Przekładają się na wzrost poczucia bezpieczeństwa, wydajności, a także ograniczenie kosztów funkcjonowania firmy.
Pod pojęciem monitoringu kryje się nie tylko podgląd pozycji pojazdu na mapie. To również wyznaczanie i korygowanie trasy, kontrola paliwa, ładunku, techniki jazdy kierowcy, oraz dwustronna komunikacja. To także powiadomienia o funkcjonowaniu floty – od przekroczenia prędkości po nieautoryzowane otwarcie drzwi – oraz przypomnienia o przeglądach, ubezpieczeniach, a także innych dokumentach.
Bardzo ważnym udogodnieniem jest możliwość integrowania dotychczas używanych systemów i aplikacji poprzez API.
Elastyczność oferty sprawia, że dla każdej branży, uwzględniając jej specyfikę, można przygotować rozwiązanie dostosowane do oczekiwań.
Zagłosuj na SafeFleet. Monitoring GPS
Cartrack Polska od ponad 12 lat wspiera operacyjnie, analitycznie i zarządczo polskie floty. Każdego dnia chronimy już ponad 40 000 pojazdów flotowych w Polsce. Jesteśmy firmą technologiczną oferująca usługi o charakterystyce BiG DATA. Dostarczamy rozwiązań szytych na miarę każdego biznesu, oferując również niezwykle aktywny proces wsparcia i obsługi posprzedażowej. System telemetryczny Cartrack Polska to przede wszystkim:
Misją Cartrack Polska jest zapewnienie ciągłości operacyjnej niezależnie od panujących realiów gospodarczych czy obostrzeń sanitarnych. Każdego dnia dostarczamy usługi i oferujemy analitykę dla tysięcy klientów. Na bazie naszego systemu floty samochodowe realizują kluczowe działania, menadżerowie flot podejmują decyzje dotyczące polityki flotowej, a różne firmowe działy korzystają z generowanych przez system Cartrack raportów zarządczych, na bazie których odbywa się rewizja i modyfikacja działań operacyjnych.
Zagłosuj na System telemetryczny Cartrack Polska
EMTRACK to innowacyjna platforma telematyczna łącząca wiele urządzeń w jedną sieć. Poza podstawowymi informacjami o ruchu daje nam dostęp do specyficznych parametrów takich jak informacje o paliwie, ekonomia wykorzystania pojazdu, itp. Do dyspozycji mamy również powiadomienia o zdarzeniach takich jak wykrycie kolizji, awaria zasilania, holowanie pojazdu czy otwarcie korka paliwa. Dostęp do aplikacji jest możliwy przez aplikację WWW oraz aplikację mobilną.
FUNKCJONALNOŚĆ
Zagłosuj na EMTRACK Platforma Telematyczna
DBK Fleet Management to autorskie rozwiązanie telematyczne Grupy DBK, które wspomoże każdego menedżera podczas administrowania flotą i pracą kierowców, stając się niezbędnym narzędziem w codziennej pracy. To szereg urządzeń i usług dedykowanych do wszystkich pojazdów poruszających się po europejskich drogach – do pojazdów ciężarowych i dostawczych, naczep i cystern oraz autobusów.
DBK Fleet Management pozwala na bieżące monitorowanie pozycji pojazdu, parametrów technicznych i serwisowych, jak zdalna diagnostyka komputerowa, system zdalnego umawiania wizyt serwisowych, kasowanie błędów, a także system powiadomień o fabrycznych akcjach technicznych. System raportów przechowuje wszystkie dane historyczne zapisane w systemie.
Pojazd z Telematyką jest pod stałym nadzorem autoryzowanego serwisu Grupy DBK, który zdalnie monitoruje pracę wszystkich modułów, wykrywając wcześniej ewentualne usterki i awarie.
Zagłosuj na DBK Fleet Management
Odkryj zupełnie nowy wymiar interakcji z Twoim samochodem, dzięki specjalnym funkcjom w pojeździe współpracującym ze smartfonem. Efekt? Bezproblemowa łączność podczas każdej podróży.
Co zapewnia FordPass Connect?
SNIKEYbox to rozwiązanie składające się z aplikacji pozwalającej rezerwować dla kierowców współdzielone pojazdy flotowe, oraz z urządzenia typu smartbox, z którego kierowcy mogą samodzielnie i o dowolnej porze odbierać i zwracać klucze do pojazdów wraz z dokumentami.
Dzięki SNIKEYbox staje się możliwa łatwa i efektywna kosztowo automatyzacja przekazywania samochodów we flotach współdzielonych. Kierowcy odbierają klucze ze skrytek urządzenia używając kodu, który otrzymują SMS-em po zarezerwowaniu samochodu. W wiadomości otrzymują także dostęp do ankiety on-line o pojeździe, w której mogą zgłosić wszelkie informacje o jego stanie zarówno przy jego odbiorze, jak i zwrocie. System SNIKEYbox pozwala pracownikom floty ograniczyć potrzebę spotkań z kierowcami, a zarazem pozwala na monitoring historii odbiorów pojazdów przez kierowców.
Dzięki możliwości integracji aplikacji z systemami FMS stosowanymi przez floty, rozwiązanie SNIKEYbox pozwala na pełną automatyzację zarządzania współdzielonymi pojazdami flotowymi oraz znacząco ułatwia wdrażanie rozwiązań firmowego car-sharing’u.
Dowiedz się więcej o rozwiązaniu SNIKEYbox na stronie www.snikeybox.pl
Program Biznes Ekspert został stworzony z myślą o małych i średnich przedsiębiorcach. Oferta, która przyniesie oszczędności oraz szereg ułatwień dla osób odpowiedzialnych za zarządzanie samochodami w firmie – niezależnie od modeli pojazdów.
Program Biznes Ekspert został przygotowany dla sektora MŚP przez marki ŠKODA i Volkswagen Financial Services – długoletnich ekspertów na rynku motoryzacyjnym.
Biznes Ekspert udostępnia firmom narzędzia (aplikacje, systemy, raporty), dzięki którym właściciele firm mogą podejmować właściwe decyzje dotyczące użytkowania pojazdów.
Szczegóły na temat programu znajdą Państwo na stronie: www.skoda-auto.pl/flota/oferta-dla-malych-i-srednich-firm
Jesteśmy firmą technologiczną o ponad 10-letnim know-how w rozwijaniu systemów służbowych do kompleksowego zarządzania danymi. Codziennie wspieramy ekspansję tysięcy polskich biznesów oferując usługi SaaS. Do procesów związanych z zarządzaniem flotą podchodzimy bardzo szeroko, oferując usługi satelickie, charakterystyczne dla firm z sektora BIG DATA. Oferujemy bardzo dużo możliwości, benefitów i wsparcia w codziennej pracy operacyjnej menadżera floty i właściciela firmy:
Zagłosuj na usługi BIG DATA Cartrack Polska
Aplikacja „Poolcar” produkcji SOFTRA Systemy Informatyczne, służy do zarządzania pulą samochodów ogólnodostępnych dla pracowników.
Ułatwia rezerwowanie samochodów na delegacje i do doraźnych przejazdów. Wprowadza porządek w grafiku i w ewidencji przejazdów.
Aplikacja może być zintegrowana z modułem składania przez pracowników zamówień na rezerwację pojazdów przez przeglądarkę WWW.
Może być uzupełniona o aplikację mobilną eSoftra umożliwiającą wprowadzanie informacji o rozpoczęciu i zakończeniu przejazdów.
Aplikacje te stanowią kompletne narzędzie do zarządzania pojazdami dyspozycyjnymi w firmach.
Aplikacja „Poolcar” to idealne narzędzie do zapanowania nad pojazdami dyspozycyjnymi w firmie, wspomagające pracowników i fleet menadżera w całym procesie ich obsługi, od momentu rezerwacji, i akceptacji wyjazdu, poprzez wybór samochodu i rozpoczęcie przejazdu, aż po jego zakończenie i rozliczenie.
Aplikacja zapewnia automatyczny obieg informacji między rezerwującym i przełożonym, elektroniczne protokoły pobrania i zdania pojazdu, aplikację mobilną i grafik WWW dla pracowników, system back-office do zarządzania danymi i raportowania dla fleet menadżera.
Aplikacje od Softry to efekt wieloletniego doświadczenia i współpracy ze specjalistami od zarządzania flotą. Zapraszam do głosowania!
VIN Check to unikalne narzędzie oferowane przez firmę Autovista Polska, które pozwoli w szybki i profesjonalny sposób zweryfikować faktyczne wyposażenie pojazdów, a co za tym idzie, przynieść firmie wymierne korzyści.
Jak działa system?
Firma korzystając z VIN Check zyskuje:
Usługa dostępna dla samochodów wybranych marek, wyprodukowanych w 2007 roku i młodszych. Jednorazowy koszt sprawdzenia to 11 zł.
Przykład zastosowania VIN Check.
Klient przekazał Eurotax bazę 268 używanych pojazdów (76 premium) do identyfikacji z wykorzystaniem VIN. Pojazdy były wcześniej opisane przez administratora. Różnica wartości portfela (po skorzystaniu z VIN Check) wyniosła 2 722 800 PLN netto; wzrost o 12,8% – ponad 10 000 zł per samochód, a koszt usługi dla jednego samochodu to jedynie 11 zł.
Shell jest liderem w dziedzinie inteligentnych systemów poboru opłat drogowych. Naszą odpowiedzią na dyrektywę odnośnie Europejskiej Usługi Opłaty Elektronicznej jest rozwiązanie EETS Shell. Jest to proste w instalacji i obsłudze narzędzie, które zapewnia firmom platformę do zarządzania opłatami drogowymi, zniżkami oraz zwrotami VAT. Rozwiązanie to działa już w 14 krajach, takich jak: Austria, Belgia, Francja, Niemcy, Włochy, Portugalia, Hiszpania, Dania, Szwecja, Norwegia, Szwajcaria, Bułgaria i Węgry oraz w tunelach Herrentunnel (Niemcy) i Liefkenshoek w Antwerpii (Belgia), a także na Polskiej autostradzie A4 (Kraków-Katowice), co zdecydowanie ułatwia funkcjonowanie firmom transportowym, które z nich korzystają.
Dodatkową, ale jakże ważną, korzyścią płynącą z rozwiązania EETS od Shell, jest uproszczenie spraw administracyjnych przy pomocy zbiorczej faktury dla wszystkich opłat drogowych – w wybranej walucie klienta. Dodatkowo, w systemie Shell, zwroty i zniżki oferowane przez poszczególnych operatorów opłat drogowych są wypłacane automatyczne. Ta intuicyjna technologia oraz bezpłatne i bezprzewodowe aktualizacje zapewniają wygodę w użytkowaniu naszym klientom.
Rozwiązanie EETS Shell jest również w pełni zintegrowane z kartą paliwową Shell Card, dzięki której użytkownicy uzyskują kontrolę nad pozostałymi wydatkami w trasie, takimi jak paliwo, myjnie, parkingi czy pomoc drogowa.
Koncernem petrochemicznym który zgłosił do tej kategorii swoje rozwiązanie jest Shell. Shell Fleet Assistant to idealne narzędzie dla managerów flot oraz ich kierowców. Aplikacja ma na celu ułatwienie planowania międzynarodowych zleceń transportowych oraz ich skuteczniejszą i terminową realizację. Spedytorzy mogą usprawnić swoją pracę dzięki dostępnym opcjom w aplikacji, które pomagają monitorować i wyznaczać najlepsze trasy dla kierowców, a także komunikować się z nimi w czasie rzeczywistym. Aplikacja pozwala również na optymalizację kosztów poprzez wcześniejsze oszacowanie wydatków związanych z paliwem, opłatami drogowymi, tunelami i promami. To usprawnienie pomoże w obniżeniu wydatków w firmie i pozwoli na szybszą wycenę zlecenia. Shell Fleet Assistant ma także wbudowany skaner, który pomaga w kompletowaniu dokumentów i przyspiesza przepływy finansowe.
Zagłosuj na Shell Fleet Assistant
Nowoczesne samochody to jeżdżące komputery. Za nas zapali światła, włączy wycieraczki, zatrzyma się, skręci, powiadomi odpowiednie służby. Jednym się to podoba, innym nie, ale od tego nie ma już odwrotu. Niektórzy producenci postarali się wykorzystać to, że ich samochody są uzbrojone w liczne mikroprocesory i dać kierowcom nowoczesne narzędzia, które mogą uprzyjemnić korzystanie. Do takich na pewno należy FordPass. Aplikacja ta umożliwia łączenie się z szeregiem funkcji zdalnych za pomocą aplikacji FordPass. Wystarczy sparować aplikację FordPass zainstalowaną na smartfonie z FordPass Connect, aby móc korzystać z jeszcze większej ilości innowacyjnych funkcji. Ta rewolucyjna technologia pozwoli np. zdalnie zamykać i otwierać drzwi samochodu, monitorować poziom paliwa, przebieg i ciśnienie powietrza w oponach za pomocą telefonu, korzystać z funkcji geolokalizacji samochodu. Kierowca może też otrzymywać informacje na temat stanu technicznego auta i usługach serwisowych.
Dzięki aplikacji FordPass można być w stałym kontakcie ze swoim samochodem, bez względu na to, gdzie jesteś. Zdalne zamykanie i otwieranie samochodu, uruchamianie silnika (tylko automatyczna skrzynia biegów), geolokalizacja samochodu, monitorowanie stanu pojazdu, umawianie wizyt w serwisie oraz powiadomienia o prostych czynnościach serwisowych, które może wykonać użytkownik pojazdu powodują, że aplikacja przenosi samochody Forda na zupełnie nowy poziom komunikacji i integracji z użytkownikiem. Dzięki temu rozwiązaniu samochody Ford stają się idealnymi towarzyszami każdej podróży.”
Zagłosuj na Aplikacja FordPass
Wielkopolska firma to już prawdziwy weteran, jeżeli chodzi o Plebiscyt Fleet Derby. Od wielu lat dostarczają kompleksowe rozwiązania z zakresu oprogramowania, a wiele firm nie wyobraża sobie istnienia bez oprogramowania firmy Softra.
Tym razem zaprezentowali się z nowoczesnym narzędziem, jakim jest aplikacja dedykowana wypożyczalnią samochodów. eRENT jest najpopularniejszą aplikacją mobilną w Polsce do obsługi wypożyczalni pojazdów. Aplikacja jest zintegrowana z systemem Flota Rent – czołowym oprogramowaniem w Polsce, do zarządzania procesem wynajmu samochodów. Dzięki aplikacji eRENT możliwa jest rewolucja w procesie obsługi klienta – eliminacja papierowych dokumentów, skrócenie czasu obsługi klienta i przyspieszenie obiegu informacji w wypożyczalni. Podstawowe zalety aplikacji to wprowadzenie wydania i zdania samochodu przez smartfon lub tablet, oznaczanie uszkodzeń na grafice pojazdu, wykonanie zdjęć w aplikacji, podpisy na ekranie urządzenia mobilnego, natychmiastowa wysyłka elektronicznych dokumentów do klienta oraz do systemu Flota Rent. Z aplikacji eRent korzystają wypożyczalnie z flotą liczącą od kilkunastu do kilku tysięcy pojazdów.
Zagłosuj na eRENT Aplikacja mobilna dla wypożyczalni pojazdów
Aplikacja mobilna MOYA Firma to produkt, który powstał z myślą o Fleet Managerach oraz kierowcach korzystających z kart paliwowych MOYA Firma. Aplikacja wspiera menedżerów w zarządzaniu flotami samochodowymi, a kierowcom umożliwia m.in. realizację szybkich płatności na stacjach paliw MOYA. Aplikacja mobilna MOYA Firma daje możliwość:
Dzięki indywidualnej autoryzacji użytkownika przypisanego do danej karty flotowej rozwiązanie zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa oraz wszystkie zabezpieczenia, jakie oferuje użytkownikom smartfon (w tym np. czytnik linii papilarnych).
Zagłosuj na Aplikacja mobilna MOYA Firma
Nowoczesne zarządzanie flotą pojazdów firmowych musi być dopasowane do wymagań klientów, dlatego najpopularniejsze usługi z portfolio najczęściej wybieranego dostawcy usług telemetrycznych w Polsce – Cartrack Polska, są specjalnie przygotowane do stosowania na urządzeniach mobilnych. Kluczowe usługi takie, jak: Moja Flota Standard, Moja Flota PREMIUM, Komunikator Cartrack czy MiFleet posiadają swoje dedykowane wersje mobilne. Dzięki temu zlecanie zadań, raportowanie, komunikacja z użytkownikami pojazdów, zarządzanie flotą i generowanie raportów odbywa się z poziomu ekranu smartfona. Wygodnie, nowocześnie, mobilnie i bardzo poręcznie. Aplikacja mobilna to łatwy dostęp, błyskawiczne generowanie zestawień, łatwość oraz intuicyjność użytkowania. Cartrack Polska przeniósł do sfery mobilnej swoje kluczowe usługi, aby każdy właściciel firmy i menadżer floty mogli błyskawicznie reagować i mieć wygodny dostęp do zaawansowanych narzędzi kontrolnych i zarządczych.
Zagłosuj na Aplikacje mobilne Cartrack Polska
Autopay to system do szybkich i automatycznych płatności. To idealne rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą skrócić czas podróży i korzystać w wygodny sposób z autostrad, myjni i parkingów.
Autopay służy do obsługi płatności automatycznych za przejazd AmberOne Autostradą A1 (Toruń-Gdańsk) oraz Autostradą A4 (Katowice – Kraków) oraz umożliwia automatyczne płatności za usługę mycia na niemal 100 myjniach w całej Polsce oraz za dostęp do wybranych parkingów zamkniętych.
Autopay dla firm to system dedykowany przedsiębiorstwom posiadającym floty samochodowe. Umożliwia m.in. generowanie zbiorczych faktur oraz wygodne rozliczenia znane z kart flotowych. Dzięki Autopay można realnie zmniejszyć koszty prowadzenia floty, w tym obsługi księgowej.
W wielu firmach liczy się każda złotówka, litr paliwa i minuta jazdy. Dlatego te kilkadziesiąt sekund zaoszczędzonych na każdej autostradowej bramce czy na myjni, przynosi w skali roku wymierne korzyści.
Zagłosuj na Autopay dla firm – płatności automatyczne dla flot