Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Bener testy flotowe

Logan i Sandero po raz trzeci!

Światła LED, wygodne uchwyty zamiast klamek kasetowych, większy rozstaw osi, szersze i dłuższe nadwozie - to nowinki jakie widać na pierwszy rzut oka w trzeciej generacji modeli Dacia Logan, Sandero i Sandero Stepway.

Dacia z roku na rok umacnia swoją pozycję na rynku europejskim. Przypomnijmy, że w zeszłym roku sprzedano 576 450 szt. samochodów tej marki, co dało jej 3,68% udział w rynku. W tej liczbie było aż 223 186 szt. Sandero oraz 61 304 szt. Loganów. Bestseller Daci na polskim rynku - Duster - nie jest więc najpopularniejszym modelem rumuńskiej marki w Europie. W ub.r. dostarczono 220 167 tych samochodów.

Trzeba przyznać, że nowy Logan, Sandero i Sandero Stepway prezentują się nadzwyczaj elegancko skutecznie tuszując przynależność do segmentu budżetowego. Taki wygląd jak na renderach zapewne dedykowany jest jedynie dla topowych wariantów nowych modeli.

Linia nadwozia nowych modeli jest bardziej płynna. Efekt uzyskano dzięki bardziej pochyłej przedniej szybie oraz niższemu dachowi z miękko opadającą linią i anteną umieszczoną na jego krańcu. Pomimo niezmienionego prześwitu Nowe Sandero wydaje się niższe i bardziej stabilne dzięki zwiększonemu rozstawowi kół, które wypełniają całe nadkola. Po raz pierwszy pojawia się nowy układ świateł w kształcie litery Y. Z przodu i z tyłu pozioma linia łączy oba bloki świateł i stanowi przedłużenie ich linii, poszerzając optycznie samochód.

Na razie nie znamy szczegółów dotyczących zastosowanych technologii i silników. Więcej informacji o nowych modelach producent udostępni pod koniec września br.

 

PD

Przeczytaj również
Popularne