W tureckiej fabryce Hyundaia rozpoczęto produkcję Hyundaia i10 w wersji N Line - zadziornej wizualnie i bardziej dynamicznej.
Dotychczas w nowym modelu i10 stosowano silniki 1.2 MPI o mocy 84 KM, stosowany również w większym i20, oraz 3-cylindrowy motor 1.0 MPI o mocy 67 KM. Obie jednostki dostępne są z dwoma rodzajami skrzyni biegów do wyboru: pięciobiegową mechaniczną skrzynią biegów lub pięciobiegową zautomatyzowaną skrzynią AMT.
Od lata będzie można zamówić wariant N Line z turbodoładowanym 1.0 T-GDi o mocy 100 KM, który osiąga moment obrotowy wynoszący 172 Nm.
Przeprojektowane zderzaki i osłona chłodnicy nadają mu dynamicznego wyglądu, który jest inspirowany wybranymi wyczynowymi modelami Hyundaia. We wnętrzu znajduje się kierownica i dźwignia zmiany biegów sygnowane logo N, czerwone obramowania nawiewów klimatyzacji i metalowe nakładki na pedały, które nadają kabinie bardziej sportowego charakteru.
PD / Hyundai