Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
TruckCare - 1

Oprogramowanie do zarządzania flotą – konieczność managera

To nie tak, że nowoczesny manager nie korzysta z Excella. Korzysta, różnica jest tylko taka, że sporadycznie i nie wyłącznie. Najważniejszym narzędziem, oczywiście poza samochodem, jest oprogramowanie do zarządzania. Nic dziwnego, że to jedna z kategorii, która cieszy się największym zainteresowaniem partnerów. 

 

Oprogramowanie, jak każde narzędzie, jest rodzajem inwestycji, a cechą inwestycji jest to, że po jakimś czasie przynosi ona wymierne korzyści. Tak właśnie jest z oprogramowaniem. Z tą różnicą, że inwestycja w nowoczesne narzędzia zwraca się bardzo szybko i równie szybko zaczyna przynosić zyski. Czy występuje złe oprogramowanie? Pewnie nie, podobnie jak nie ma obecnie kiepskich samochodów, jednak podobnie jak z samochodem, który musimy dopasować do naszej firmy, tak samo musimy dostosować oprogramowanie. Kiedy nasi pracownicy działają w terenie i to tym dosłownym, potrzebujemy trwałego samochodu z napędem na wszystkie koła, kiedy mamy do czynienia z flotą bankową, bardziej liczy się prestiż i niezawodność. Słowem, narzędzie trzeba dostosować do potrzeb. Zobaczmy zatem jakiego typu narzędzia zgłosili nasi partnerzy do Plebiscytu Fleet Derby w kategorii Oprogramowanie do Zarządzania Flotą.

 

BP FleetExpert




BP FleetExpert jest nowoczesną aplikacją stanowiącą kompleksowe narzędzie do zarządzania flotą . Zapewnia pełną kontrolę kosztów dzięki wszystkim danym zgromadzonym w ramach jednego systemu, łącząc wydatki na paliwo z kosztami doraźnych napraw, leasingu, ubezpieczenia, emisji CO2 i opłat drogowych. Dodatkowo dostarcza użytkownikom kompleksowe raporty, umożliwia łatwy eksport oraz import danych, a także współpracę z innymi systemami. Oferuje również możliwość dostosowania funkcjonalności w zależności od potrzeb każdej firmy.

 

Karol Chramęga, Fuels Management Consultant ECS – Poland&East,BP Europa SE Oddział w Polsce

BP FleetExpert powstał, aby pomóc naszym klientom w jeszcze lepszej kontroli swoich wydatków, monitorując wszystkie koszty flotowe nawet przed otrzymaniem faktury. Pozwala na łatwe analizowanie wszystkich wydatków uzyskując dostęp do transakcji dokonywanych kartą paliwową i kosztów bieżących z podziałem na każdy pojazd oddzielnie, przez cały okres rozliczeniowy. BP FleetExpert ułatwia zidentyfikowanie odchyleń i obniżenie ogólnych kosztów floty w całym okresie jej eksploatacji.

Dzięki temu klient może poznać swoje wydatki:

• Usprawnić przepływ środków pieniężnych, wykorzystując wgląd w całkowite koszty swojej floty

• Oszczędzać czas dzięki szybkiemu dostępowi do danych – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu

• Łączyć wszystkich wydatki – koszty paliwa, emisję CO2, koszty opłat drogowych – tworząc raporty dopasowane do indywidualnych potrzeb

Dzięki takiemu rozwiązaniu klient może korzystać z danych które sprawią, że będzie miał pełną kontrolę nad całą flotą i kosztami z nią związanymi.

 

Głosuj na BP FleetExpert

 

 

 

System AutoHiver


System AutoHiver, automatyzujący planowanie tras i zarządzanie flotą, koncentruje się na optymalizacji działania flot dystrybucyjnych i usługowych. Zarówno w przypadku firm dystrybuujących towar do klientów, jak i realizujących usługi z dojazdem, ustalenie optymalnego podziału i kolejności obsługi zleceń jest kluczowe dla wydajności działania i jakości obsługi kontrahentów. Zastosowanie zaawansowanych algorytmów optymalizacyjnych nie tylko prowadzi do lepszego wykorzystania dostępnych pojazdów, ale także uwalnia osoby zarządzające od żmudnego obowiązku planowania pracy. Automat nigdy się nie męczy, nie ulega schematycznemu myśleniu i zawsze pracuje tak samo efektywnie. Uwzględni także ograniczenia związane między innymi z czasem pracy kierowców, limitami załadunku pojazdów czy preferowanymi godzinami dostaw. Rola systemu w firmie nie kończy się na rozplanowaniu tras. Oprogramowanie pozwala zbierać informacje o zleceniach, kontrolować status ich wykonania, udostępniać plany tras kierowcom, a także monitorować ich realizację, bazując na lokalizacji GPS. Szczegółowe plany pozwalają oszacować przewidywane godziny dojazdu do klientów oraz koszty ich obsłużenia. Szczegółowe raporty pomogą analizować działanie floty, a także mogą posłużyć do rozliczeń z podwykonawcami.
 

Mateusz Starzec, AutoHiver

Optymalnie zaplanowana praca floty to kluczowy element ograniczenia kosztów ponoszonych na jej utrzymanie. Problem ten jest szczególnie dotkliwy dla firm dystrybucyjnych i kurierskich, ale także ekip serwisowych czy przedstawicieli handlowych. System AutoHiver analizuje możliwości przydziału zleceń do pojazdów i ustala kolejność ich realizacji, automatyzując w ten sposób planowanie pracy i dając realne oszczędności już od pierwszego dnia użytkowania.

 

Głosuj na AutoHiver – Route Planner

 

 

WEBFLEET


Podobne założenia ma drugi zgłoszony produkt, system WEBFLEET do zarządzania flotą i pracownikami mobilnymi. Jest niezastąpionym narzędziem do sprawnego i optymalnego zarządzania w czasie rzeczywistym, a także do generowania oszczędności związanych z funkcjonowaniem floty w firmie.

W ramach platformy WEBFLEET użytkownicy zyskują:

  • możliwość monitoringu i dostęp do kompleksowych danych o flocie w czasie rzeczywistym, w tym: szybki dostęp do syntetycznych informacji dotyczących wydajności m.in. zużycie paliwa, przebieg, czas pracy, zdarzenia drogowe, liczba obsługiwanych zleceń. Można zaprezentować aż 27 parametrów, umożliwiających ocenę pracy pojazdów i kierowców oraz porównywanie zespołów,

  • czytelny i łatwy w obsłudze interfejs z intuicyjną obsługą i minimalną liczbą kliknięć w celu uzyskania danych, z opcją zarządzania uprawnieniami użytkownika, najnowocześniejsze metody przesyłania danych, które gwarantują ich ochronę i bezpieczeństwo na najwyższym poziomie, różne opcje widoku mapy z możliwością personalizacji, wysyłanie tras bezpośrednio do kierowców oraz obsługa cyfrowych tachografów,

  • kwartalne aktualizacje i rozszerzanie systemu o nowe funkcjonalności,

  • dodatkowe, innowacyjne usługi i produkty usprawniające funkcjonowanie floty: Terminal kierowcy PRO8475, OptiDrive 360, OEM.connect, WEBFLEET wideo, TPMS.

 

Dariusz Terlecki, Dyrektor Sprzedaży CEE, Webfleet Solutions Poland

Telematyka i rozwiązania do zarządzanie flotą stanowią dziś standardowy element wyposażenia każdej nowoczesnej firmy flotowej. To, co wyróżnia system WEBFLEET spośród innych systemów, to jego wszechstronność, intuicyjna i przyjazna dla użytkowników obsługa oraz ciągły rozwój. System jest co kwartał aktualizowany i wprowadzane są nowe funkcjonalności wspierające pracę fleet menedżerów. Nasi klienci mogą mieć pewność, że korzystają z najnowszej i najbardziej innowacyjnej technologii, a ich dane są przechowywane z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa potwierdzonych certyfikatami. Webfleet Solutions jest europejskim liderem na rynku dostawców telematyki, który obsługuje ponad 50 000 klientów z różnych branż na całym świecie. Wspólnie pracujemy nad optymalizacją ich flot, usprawnianiem realizacji zamówień, generowaniem oszczędności na paliwie i redukcją kosztów operacyjnych. Dołączcie do nas i prowadźcie bardziej dochodowy i zrównoważony biznes razem z nami.

 

Głosuj na System WEBFLEET dla flot

 

 

eSOFTRA


W przypadku rozwiązania dostarczonego przez firmę Softra, już nazwa programu mówi wiele. „eSOFTRA – Twoja flota w twojej kieszeni” to hasło towarzyszące twórcom aplikacji na urządzenia mobilne, której celem jest zapewnienie niezależności oraz mobilności fleet managerowi i użytkownikom pojazdów służbowych. eSOFTRA wyznacza w Polsce kierunek rozwoju aplikacji mobilnych do zarządzania flotami. eSOFTRA jest aplikacją na systemy Android i iOS. Umożliwia eliminację dokumentów papierowych w firmie oraz oszczędza czas, np. w procesie przekazania pojazdu, zgłoszenia szkody, potrzeby serwisowej czy aktualizacji stanu licznika w samochodzie. Umożliwia posługiwanie się elektronicznymi protokołami, przesyłanie dokumentów i zdjęć uszkodzeń pojazdu. Aplikacja jest stale rozwijana o szereg dodatkowych funkcji, które w jeszcze większym stopniu poprawią komfort pracy fleet managera.

Rafał Dmytryszyn, Dyrektor Handlowy, SOFTRA Systemy Informatyczne

Aplikacja mobilna eSoftra zmieniła sposób zarządzania pojazdów firmie. Dzięki aplikacji, fleet menedżer ma na wyciągnięcie ręki dostęp do zawsze aktualnych danych samochodów, oraz może łatwo komunikować się z ich użytkownikami.
Wykorzystanie ekranu dotykowego oraz aparatu w urządzeniu mobilnym, pozwala na wdrożenie elektronicznych protokołów przekazania pojazdu, wraz ze zdjęciami stanu pojazdu i uszkodzeń, oraz podpisem dokonywanym na ekranie smartfonu lub tabletu. Eliminacja papierowych dokumentów wprowadziła rewolucję w procesie wydania i odbioru pojazdu służbowego. Wersja aplikacji dla użytkowników pojazdów ułatwia m.in. dokonywanie zgłoszeń serwisowych, stanu licznika pojazdu itd. podpartych dokumentacją zdjęciową.
Wdrażając aplikację eSoftra, uwalniamy fleet managera od biurka, oszczędzamy jego czas oraz propagujemy mobilność i ekologiczne podejście.
Zachęcam do oddawania głosów na naszą aplikację.

 

Głosuj na eSOFTRA Aplikacja mobilna dla fleet managera

 

 

Navifleet


Można skorzystać z gotowych rozwiązań, a można zdecydować się na to, aby firma stworzyła program od podstaw. Navifleet to nowoczesny system, który analizuje wszelkie parametry i procesy flotowe. Oferuje usługi i oprogramowanie do monitorowania i kontroli pojazdów w czasie rzeczywistym. Dzięki platformie można zwiększyć nie tylko efektywność, ale i bezpieczeństwo na drodze. Platforma wspiera pracę kierowcy poprzez proste w obsłudze wyposażenie techniczne i wygodną nawigację. Dzięki systemowi łatwo jest eliminować błędy oraz usprawniać wewnętrzne procesy, co w efekcie gwarantuje ograniczenie kosztów operacyjnych i decyduje o sukcesie firmy. Doświadczeni specjaliści z różnych branż współtworzą i rozwijają z klientami innowacyjne funkcjonalności, dostarczając unikalne rozwiązania. Firma przykłada duże znaczenie do tego, aby rozwiązania były proste i przyjazne dla użytkowników. 

Klaudia Wąsik, Marketing manager, Navifleet


Navifleet to kompleksowy system do monitorowania i kontroli floty w czasie rzeczywistym. Wyróżniają go dokładność rejestrowanych danych, intuicyjna aplikacja mobilna oraz ogromne możliwości personalizacji. System ułatwia pracę kierowcom i managerom oraz eliminuje błędy i nadużycia, co przekłada się na realne oszczędności już od pierwszych miesięcy używania. 

 

Głosuj na Navifleet – w służbie oszczędności

 

 

ABAX Access


Kolejnym przykładem takiego rozwiązania jest ABAX Access. Dzięki swojej mobilności, elastyczności i użyteczności umożliwia zarządzanie flotą w zasadniczo bardziej efektywny i wygodny sposób. Jest czymś więcej niż tylko narzędziem – to bowiem platforma SaaS (Software as a Service), która poprzez automatyzację pomaga klientom w podnoszeniu wydajności i obniżaniu kosztów, gwarantując zapewnienie światowej łączności. To również:

  • pełna kontrola floty i wszystkich zasobów firmy na jednej platformie,

  • możliwość monitorowania kosztów floty,

  • możliwość skutecznego zarządzania szkodowością,

  • zwiększenie bezpieczeństwa dzięki analizie i kontroli stylu jazdy kierowców,

  • lokalizacja pojazdów w czasie rzeczywistym,

  • szczegółowe informacje o statusie floty,

  • dostęp do danych rzeczywistych i historycznych,

  • pełen zestaw automatycznych raportów,

  • przypomnienia o zbliżającym się terminie serwisu,

  • Serwis Klienta dostępny 24/7,

  • dożywotnia gwarancja.

Dariusz Gończ, Commercial Director, ABAX Poland

ABAX Access, to najkrócej rzecz ujmując – pełna integracja i kontrola nad takimi zasobami firmy, jak: pojazdy, maszyny, sprzęt i narzędzia. Cały proces odbywa się na jednej, intuicyjnej w pod względem obsługi platformie dostępnej również w aplikacji na telefon komórkowy. Dla naszych klientów ABAX Access oznaczać będzie szybkie i efektywne zarządzanie własnymi zasobami, system uszyty na miarę aktualnych potrzeb, ogromne wsparcie w optymalizacji kosztów użytkowania tych zasobów, a przy tym oszczędność czasu.

 

Głosuj na ABAX Access – jedna platforma dla wszystkich potrzeb

 

 

Portal Klienta Carefleet


Dzięki Portalowi Klienta Carefleet, fleet managerowie mogą jeszcze sprawniej i efektywniej zarządzać wynajętą flotą pojazdów. To nowoczesne narzędzie pozwala na szybki i łatwy dostęp do najważniejszych informacji dotyczących samochodów firmowych. W jednym miejscu zebraliśmy informacje na temat parametrów technicznych pojazdów, bieżących i estymowanych przebiegów oraz dane użytkowników, umowy i faktury. Ponadto Portal Klienta Carefleet został wyposażony w system alertów dla każdego z pojazdów. Narzędzie wspiera fleet managerów w codziennej pracy, przypomina m.in. o zbliżających się lub przekroczonych terminach badań technicznych, zakończeniach kontraktów czy konieczności zdania samochodów. Wszystko po to, aby maksymalnie usprawnić zarządzanie flotą – zarówno z biura, jak też zdalnie!

Cezary Łęcicki, Account Manager, Carefleet S.A.


Portal Klienta Carefleet to zaawansowane, a jednocześnie bardzo intuicyjne narzędzie, dzięki któremu osoby odpowiedzialne za floty w dużych przedsiębiorstwach oraz firmach z sektora MŚP mają zapewniony szybki i łatwy dostęp do najważniejszych informacji dotyczących finansowanych przez nas samochodów. Wiemy, jak czasochłonnym i pracochłonnym zadaniem jest zarządzanie pojazdami służbowymi, dlatego cieszymy się, że również w ten sposób możemy pomóc fleet managerom w wykonywaniu ich zawodowych obowiązków. Zapraszam do głosowania na Portal Klienta Carefleet w plebiscycie Fleet Derby 2020.

 

Głosuj na PORTAL KLIENTA CAREFLEET

 

 

Hitachi Capitals


Kolejną firmą CFM oferującą takie narzędzie, która zgłosiła się do Plebiscytu, jest Hitachi Capitals. Klienci korporacyjni oraz indywidualni użytkownicy pojazdów mają zapewniony dostęp do Strefy Klienta, w której znajduje się system zarządzania flotą. Umożliwia on budowanie własnych raportów, sporządzanie analiz floty oraz kontrolowanie kosztów. Manager floty znajdzie w systemie moduły niezbędne do zarządzania całym parkiem pojazdów, w tym: faktury, szkody, mandaty, status zamówienia nowych pojazdów, terminy zakończenia kontraktów, aktualne przebiegi i przeglądy. Z kolei kierowca może sprawdzić w systemie m.in. datę dostawy swojego pojazdu, uzyskać informacje o użytkowanym pojeździe oraz skontrolować wydatki na karcie paliwowej.

Sandra Szkwarek, Head of Marketing CEE, Hitachi Capital Polska

Czytelników magazynu „Fleet” zachęcamy do oddania na głosu na HITACHI CAPITAL POLSKA w plebiscycie FLEET DERBY 2021!
Startujemy w kategorii Produkt/Usługa z docenianym przez naszych klientów oprogramowaniem do zarządzania parkiem pojazdów. Cała flota w jednym miejscu! System umożliwia budowanie własnych raportów, sporządzanie analiz floty oraz kontrolowanie kosztów floty. Menedżer floty znajdzie w systemie moduły niezbędne do zarządzania całym parkiem pojazdów, z kolei kierowca może uzyskać informacje o użytkowanym pojeździe. Dziękujemy, że państwo nas doceniają!

 

Głosuj na Cała flota w jednym miejscu

 

 

ServiceFlow


ServiceFlow to innowacyjne oprogramowanie wykorzystywane przez ogólnopolską sieć serwisów Compet oraz przez sieć DynaFleet. Służy jako system do zarządzania procesem likwidacji szkód komunikacyjnych dla flot oraz brokerów, ale także jako program do zarządzania serwisem blacharsko-lakierniczym. Klientom zapewnia stały i bieżący dostęp do wszystkich informacji, m.in.: aktualnego statusu zgłoszenia, etapu naprawy, kosztorysu, czy statusu dostaw części oraz wszelkiej dokumentacji i zdjęć związanych z daną szkodą, które są kompletowane w jednym miejscu. Dodatkowo z systemem zsynchronizowane są aplikacje na smartfony po to, by w jak największym stopniu usprawnić komunikację i szybkość pracy. Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom, przy wsparciu centrum technicznego, ServiceFlow pozwala na realne zarządzanie czasem i kosztami napraw blacharsko-lakierniczych oraz bieżące raportowanie. Dzięki ServiceFlow współpraca z serwisami jest prosta i w pełni transparentna.

Małgorzata Mulak,  Dyrektor zarządzająca, Compet


Jeśli do tej pory zarządzanie szkodowością w firmie spędzało ci sen z powiek, bo nie byłeś w stanie zapanować nad całym procesem, to ServiceFlow jest dla ciebie idealnym narzędziem rozwiązującym twój problem. Dzięki tej platformie zadbasz nie tylko o to, by proces likwidacji szkody przebiegał sprawnie, a wszystkie dokumenty były w jednym miejscu, ale będziesz mógł śledzić także cały przebieg naprawy, łącznie z dostawami części, co przy wsparciu COMPET pomoże ci na zoptymalizowanie czasu i kosztów w tym zakresie. I wisienka na torcie – system udostępniamy też podmiotom zewnętrznym jak CFM-y czy leasingi, które chcą być samodzielnymi operatorami własnych sieci. Chcesz się dowiedzieć więcej? Zagłosuj na ServiceFlow i zgłoś się do nas!

 

Głosuj na ServiceFlow – oprogramowanie wspierające zarządzanie szkodowością

 

 

MOTO Flota Manager


System MOTO Flota Manager umożliwia wygodne zarządzanie flotą. Platforma zapewnia stały wgląd w zlecenia serwisowe, historię usług, przebiegi aut i dane użytkowników. Pozwala na szybką obsługę i autoryzację zleceń serwisowych oraz generowanie raportów dotyczących paliwa, kosztów serwisowych, przebiegów czy opon. Dzięki inteligentnym alertom system przypomina o zbliżających się przeglądach, terminach badań czy też kończących się umowach leasingowych. To idealne rozwiązanie dla każdego centrum technicznego CFM lub opiekuna flot, któremu zależy na oszczędności czasu oraz wszechstronnej kontroli i bieżącej optymalizacji kosztów.

Dariusz Drozd, Dyrektor Biura Handlowego, MOTO Flota


MOTO Flota Manager to nowatorski program on-line do kompleksowego zarządzania flotą, kompatybilny także systemem Android i iOS. Współprojektantami naszego programu są klienci/menedżerowie floty, którzy od ponad dekady poprzez swoje obserwacje i głosy przyczynili się do udoskonalenia Programu. MOTO Flota Manager posiada rozbudowywane funkcje umożliwiające w sposób kompletny i przejrzysty zarządzać całą firmową flotą pojazdów nie tylko w obszarze przeglądów i mechaniki, ale także w zakresie zarządzania oponami i paliwami. Innowacyjnością programu oprócz rozbudowach raportów usług realizowanych w sieci serwisów ASO i non ASO jest automatyczne rozksięgowanie faktur. Program ma zaawansowaną technologię umożliwiającą inteligentne zarządzanie alertami o przeglądach, badań technicznych, ważności polis ubezpieczeniowcy czy aktualizacji przebiegu.
MOTO Flota Manager to bezpieczeństwo inwestycyjne i nadzór nad kosztami floty.

 

Głosuj na MOTO Flota Manager

 

 

Renault Fleetbox


Renault Fleetbox jest zaawansowaną, ale prostą w obsłudze platformą WEB umożliwiającą dostęp do całego wachlarza narzędzi takich jak:

  • bezpośredniej wymiany kosztorysów, faktur oraz dokumentacji zdjęciowej pomiędzy zarządzającym flotą, a serwisem,

  • chat pozwalający na natychmiastowy kontakt,

  • automatyczna weryfikacja warunków handlowych, cen części oraz czasów robocizny,

  • dostęp do historii napraw i akceptacji,

  • możliwość skorzystania z faktury zbiorczej.

Platforma daje możliwość integracji do wewnętrznych systemów klienta flotowego oraz do DMS po stronie dealera. Dzięki pracy na platformie klient oszczędza czas i pieniądze, a co za tym idzie, zyskuje wysoki komfort pracy z pełną kontrolą i obsługą wszystkich kosztów.

Piotr Paziński, Aftersales Fleets and Insurance Program Manager Poland, Czech Republic, Slovakia, Hungary, Baltic Countries, Renault Polska


Renault Fleetbox jest bardzo zaawansowaną, ale również niezwykle prostą w obsłudze platformą WEB umożliwiającą dostęp do automatyzacji wielu procesów komunikacji pomiędzy firmą flotową a dealerem (m.in. automatyczna weryfikacja napraw i warunków handlowych, bezpośrednie wymiany faktur oraz możliwość skorzystania z faktury zbiorczej). Fleetbox ma uznanie wielu międzynarodowych klientów w całej Europie, co jest potwierdzeniem wysokiej jakości produktu. W Polsce również z Fleetboksaa korzysta wiele znanych firm. Dlatego też zachęcam do oddawania głosów na nasz produkt i zapoznanie się z jego możliwościami.”

 

Głosuj na RENAULT FLEETBOX

 

 

SoRent – algorytmiczny system zarządzania wypożyczalnią samochodów


SoRent – algorytmiczny system zarządzania wypożyczalnią samochodów

Kto w pracy zarządzał współdzielonymi samochodami zrozumie, jak dużym jest to problemem. Co dopiero w przypadku wypożyczalni. SoRent to algorytmiczny system zarządzania dla wypożyczalni samochodów. Powstał w oparciu o kilkuletnią współpracę z firmami rent a car. System automatyzuje najbardziej pracochłonne procedury. Posiada panel www dla pracowników i klientów wypożyczalni oraz aplikację mobilną dla kierowców. Jest zintegrowany z kilkunastoma dostawcami usług (systemy płatności, systemy FK, wymiana zleceń itp.).

SoRent zarządza wszystkimi procesami biznesowymi wypożyczalni, obsługuje:

  • Wynajmy – na godziny, dni, miesiące, w każdym modelu klienckim występującym na rynku: assistance / B2B / indywidualny / mieszany / hybrydowy.
  • Flotę – od momentu powstania zapotrzebowania, przez dział zakupów,  zarządzanie eksploatacją pojazdu, po sprzedaż.
  • Modele biznesowe – możliwość tworzenia szerokiego spektrum usług rozliczanych w dowolny sposób.
  • Zarządzanie umowami z klientami i cennikami – indywidulane warunki dla każdego z kontrahentów.
  • Zarządzanie windykacjami miękkimi, przypominanie klientom o płatnościach poprzez maile/smsy.
  • Prognozy dla oddziału, segmentu, floty – siatki rezerwacji, serwisów i zadań.
  • Integracje z systemami FK, z systemami płatności online, systemami sprawdzającymi wiarygodność klientów.
  • Obsługa w dwóch walutach: PLN i EUR.
  • Automat fakturowy.
  • Zarządzanie personelem (kontrola lokalizacji, zadań, godzin pracy i kosztów).
  • Rozbudowane raporty w formacie plików Excel (dot. m.in.: utylizacji floty, wynajmów, zadań kierowców, satysfakcji klientów, sprzedaży przez poszczególnych pracowników)

 

Aleksander Płygawko, Założyciel CorCode sp. z o.o.


Dlaczego warto na nas zagłosować?

Ponieważ stworzyliśmy produkt prawdopodobnie najlepiej dopasowany do potrzeb branży rent a car - system SoRent. Automatyzuje on żmudne procedury i procesy obsługiwane w wypożyczalniach samochodów. Każda funkcjonalność w naszym systemie została przemyślana i skonsultowana z naszymi Klientami. Wprowadzamy algorytmy tam, gdzie przynoszą realną korzyść biznesową.

SoRent zbudowany jest w oparciu o 3 komponenty: zaawansowany moduł logiki biznesowej, moduł paneli www dla pracowników i klientów wypożyczalni oraz aplikację mobilną dla kierowców. System przetwarza dokumenty w postaci całkowicie elektronicznej i wymienia je z dostawcami/odbiorcami usług.

Jesteśmy kreatywnym i solidnym zespołem. Wierzymy, że każdy pojedynczy głos ma znaczenie, więc zagłosuj na nas.

 

Głosuj na SoRent – algorytmiczny system zarządzania wypożyczalnią samochodów

 

Przeczytaj również
Popularne