Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Konkurs

Zmiana na stanowisku Managera Vianor Polska

vianorMichał Antoszkiewicz od lipca br. objął posadę Country Managera w sieci serwisów samochodowych Vinor Polska należących do firmy Nokian, fińskiego producenta opon. Wcześniej sieć Vianor była zarządzana i prowadzona przez masterfranczyzobiorcę firmę Trade Stomil. Michał Antoszkiewicz przed objęciem obecnej posady pracował dla takich marek jak Volkswagen Bank Polska, Driver Polska oraz Pirelli. Na sprawowanych stanowiskach odpowiadał za zarządzanie flotą, rozwój sieci serwisów samochodowych, zarządzanie projektami, zarządzanie procedur oraz współpraca z kluczowymi Klientami oraz Dostawcami. Wdrażał europejskie rozwiązania i strategie. Otrzymał nagrodę Fleet Awards za automatyczny system rezerwacji wizyt w serwisach On-Time. Jest także współtwórcą drugiej wersji systemu wspomagania zarządzaniem samochodów flotowych FLOTA. W 2011 roku został nominowany w plebiscycie wydawnictwa FMI do tytułu „Ludzie dekady rynku flotowego 2011".Na obecnym stanowisku Michał Antoszkiewicz odpowiada za utrzymanie i rozwój sieci serwisów samochodowych Vianor na terenie Polski, a także za kwestie związanez zarządzaniem kadrą oraz budżetem.Vianor to 40 wyselekcjonowanych serwisów na terenie całego kraju. Ich oferta jest dostosowana do potrzeb wymagających klientów – „Oczekiwania konsumentów wciąż rosną. Dziś do pozyskania i zadowolenia klienta nie wystarczy prosty serwis z jednym miejscem do wymiany ogumienia. Chyba każdy z nas woli spędzić, pół godziny potrzebne do wymiany opon, w miłych okolicznościach, pijąc kawę i czytając gazetę bądź spoglądając w ekran TV. Klienci oczekują profesjonalnej obsługi, pewności iż wybrali odpowiedni produkto najwyższej jakości i parametrach. Do takich standardów dążymy, jest to klucz do sukcesu. Coraz więcej konsumentów jest w stanie i chce zapłacić trochę więcej w zamian za znacznie lepszy poziom obsługi i fachowe doradztwo." – komentuje Michał Antoszkiewicz. Nowością w serwisach Vianor, która zostanie wprowadzona z początkiem przyszłego roku, będzie obsługa flot samochodowych i klientów z sektora CFM (Car Fleet Menagement) – „Będzie to nowe wyzwanie. Pomysł jest odpowiedzią na stale rosnący rynek CFMi oczekiwania serwisów zrzeszonych w sieci Vianor. Jest także metodą i narzędziem na dotarcie oraz pozyskanie dodatkowej grupy klientów indywidualnych." – dodaje Country Manager serwisów Vianor- „Rok 2014 będzie dla sieci serwisów Vianor rokiem rozwoju, pozyskiwania nowych klientów, dostawców, wdrażania rozwiązań informatycznychi programów lojalnościowych, uruchamiania kolejnych narzędzi marketingowych oraz dywersyfikacji usług. Wszystko to w celu umocnienia pozycji na rynku oraz zwiększenia rozpoznawalności marki Nokian oraz Vianor" – uzupełnia Michał Antoszkiewicz.Źródło: Nokian Tyres 

Przeczytaj również
Popularne