Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
MAN

Duże auto dla dużego mężczyzny

Zbigniew_Bartman_2010-05-28Na łamach naszego magazynu rozmawiamy z prezesami koncernów motoryzacyjnych, fleet managerami, przedstawicielami firm finansowych. Tym razem o samochodach porozmawiamy ze Zbigniewem Bartmanem, jednym z najlepszych polskich siatkarzy. Tomasz Siwiński: Czym jeździ mierzący prawie 2 m mistrz Europy w siatkówce i czemu akurat takim samochodem? Zbigniew Bartman: Obecnie mam dwa samochody. Audi Q7 i Renault Megane RS. Audi to mój główny samochód. Jest duży, komfortowy, idealny na długie podróże i dziurawe drogi. Megane jeżdżę od święta. Jest to maszynka do dostarczania emocji, jednak ma zbyt twarde zawieszenie, by używać jej na co dzień. Czy możesz o sobie powiedzieć, że jesteś dobrym kierowcą? Tak. Uważam się za dobrego kierowcę. Nie jeżdżę wolno, ale robię to pewnie i zdecydowanie. Moim zdaniem, najgorszy kierowca, to niezdecydowany kierowca. Jak wygląda Twój garaż, a jak wyglądałby garaż marzeń, gdybyś miał nieograniczone środki? Mój garaż marzeń byłby ogromny! Jest tyle wspaniałych samochodów, aż mi trudno wymienić wszystkie, które bym chciał. Jeżeli mógłbym wybrać po jednym aucie z każdego segmentu: Segment A: Abarth 500 Esseesse – mały wariat do miasta. Segment B: Renault Clio RS – mała rzecz, a cieszy. Segment C: Lexus CT 200h – hybryda, ucieszy ekologów. Segment D: BMW 335i – zwycięzca jest tylko jeden. Segment E: Mercedes E 350 CDI w pakiecie AMG – ojciec wszystkich limuzyn. Segment F: Jaguar XJ Supercharged – w jego wnętrzu można poczuć się jak w brytyjskim klubie dla gentlemanów. Segment F+: Rolls-Royce Phantom – to nie samochód. To krążownik. Segment G: BMW M5 (f10) – na wypad do teatru i wyścig spod świateł. Idealny na każdą okazję. Segment G+: Lamborghini Aventador – Piękna i Bestia. Cabrio: Ferrari F430 Spyder – włoska namiętność. SUV – Audi Q7 – na każdą pogodę. SAV – Range Rover Evoque – dzieło sztuki na kołach. Vany – Mercedes klasy R 500 4matic – idealny na rodzinne wyjazdy. Grałeś w bardzo wielu klubach w Polsce i za granicą, który okres wspominasz najlepiej? Każdy okres czegoś nowego mnie nauczył. Jednak najbardziej cenię sobie grę w Jastrzębskim Węglu. Dobrze mi tutaj. Jestem w ojczystym kraju, blisko przyjaciół, rodziny, mam zapewnione wspaniałe warunki do pracy i rozwoju. Czego chcieć więcej? Czy możesz powiedzieć o sobie, że jesteś miłośnikiem motoryzacji? Zdecydowanie tak. Śledzę na bieżąco nowinki, recenzje. Poza tym uwielbiam jeździć samochodem i czerpię z tego przyjemność. Adam Małysz po skończeniu kariery skoczka realizuje swoje motoryzacyjne pasje, czy Ty po skończeniu kariery siatkarza mógłbyś się zrealizować jako kierowca sportowy? Czy mógłbym? Powiem więcej, bardzo bym chciał! Jednak nie wiem, czy będę miał tyle szczęścia co Adam, żeby po zakończeniu siatkarskiej kariery realizować się w mojej drugiej pasji. Zbigniew Bartman Polski siatkarz grający na pozycji przyjmującego, a w reprezentacji Polski również na pozycji atakującego. Mistrz Europy w 2009. Zawodnik Jastrzębskiego Węgla. Odnosił także sukcesy w siatkówce plażowej. W 2004 wraz z Michałem Kubiakiem zdobył w Mysłowicach złoty medal mistrzostw Europy do lat 18, a miesiąc później we włoskim Termoli srebrny medal mistrzostw świata. We wrześniu 2009, po zdobyciu złotego medalu mistrzostw Europy, prezydent RP Lech Kaczyński „za wybitne zasługi dla rozwoju polskiego sportu" nadał mu Krzyż Kawalerski Orderu Odrodzenia Polski

Przeczytaj również
Popularne