Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Gdzie szukać jakości?

Pandemia zmieniła wiele w systemie pracy. Niektóre zmiany są tymczasowe, inne zostaną z nami na stałe. Są jednak pewne wartości, które powinny być stałe i niezmienne. To jakość i profesjonalizm. Z nich rodzi się rzecz najważniejsza, czyli zaufanie klientów.

Wpoprzednim wydaniu miesięcznika „Fleet” mogli państwo przeczytać wnioski z badania przeprowadzonego przez naszą firmę. Badanie to dotyczyło jakości obsługi naszych klientów. Za każdą odpowiedzią, każdą jedną cyfrą czy procentem przedstawionym w badaniu jest obecny klient. Ze swoimi codziennymi problemami, z właściwą dla jego firmy, często niepowtarzalną specyfiką floty. W naszej codziennej pracy staramy się zapewniać mobilność wszystkim klientom. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie ludzie, którzy tworzą firmę Athlon. To dzięki ich kompetencjom, pracowitości i zaangażowaniu udaje się nam nie tylko utrzymywać dotychczasowych klientów, ale także pozyskiwać nowych. Zobaczmy, co decyduje o tym, że wybieracie państwo właśnie nasza firmę.

Nie tylko Warszawa

Jednym z podstawowych czynników odpowiadających za udaną współpracę jest nie tylko najwyższa możliwa jakość naszych usług, ale też stały ich poziom. Bez względu na wielkość floty klienta staramy się, aby w każdym naszym oddziale był obsłużony fachowo. Właśnie ze względu na wygodę naszych klientów Athlon otworzył swoje oddziały w Katowicach, Poznaniu i Wrocławiu. Staramy się, aby wszędzie nasi klienci byli traktowani priorytetowo. Dlatego bez względu na to, do którego oddziału naszej firmy państwo traficie, obsługą zajmie się dedykowany opiekun. Ta osoba odpowiada za kontakt z klientem w każdej sprawie. Nasze wieloletnie doświadczenie pokazało, że gwarantuje to bardzo wysoka jakość obsługi. Opiekun może poznać nie tylko wymagania klienta co do floty, ale także głębiej wejść w jego biznes. Staramy się go poznać i zrozumieć jego specyfikę, dzięki temu możemy zaproponować rozwiązania skrojone na miarę potrzeb. Właśnie do określenia opiekun przywiązujemy w firmie bardzo dużą wagę. W każdym naszym oddziale oddajemy do dyspozycji dla naszych klientów stały zespół ludzi. Są to osoby doskonale wyszkolone, merytoryczne, odpowiedzialne i zaangażowane. Bez względu na to z którym działem naszej firmy spotyka się klient, w jakim mieście, czego dotyczy sprawa i jaki kontakt wybiera – czy to osobisty, telefoniczny, czy mailowy – zawsze będzie obsłużony z olbrzymią empatią. W naszej pracy, jak każdej, zdarzają się kwestie niewygodne, czasami sporne, spotykamy się także z bardzo niestandardowymi prośbami, jednak nawet, a może właśnie przede wszystkim, w takich sprawach, nasi ludzie starają się jeszcze bardziej. Bardzo dużą wagę przykładamy też do czasu. Staramy się, aby każdy problem rozwiązywać w maksymalnie krótkim czasie. Tak, aby było to jak najmniej odczuwalne dla klientów.



Bardzo ważne jest to, że mamy stałą kadrę, która pracuje z nami od lat. Wynika to z zasad zrównoważonego rozwoju oraz silnego zorientowania naszej organizacji oraz grupy (Daimler AG) na pracowników (jest to wpisane w naszą misję i dodatkowo stanowi jeden z elementów naszej oceny rocznej). Liczy się dla nas nie tylko, jaką wartość generują pracownicy dla naszej organizacji ale również w jaki sposób to robią. Jedną z podstawowych zasad naszej firmy jest to, że premiujemy współpracę, nie rywalizację. Zadowolenie naszych pracowników przekłada się na zadowolenie naszych klientów.

Technologiczne wsparcie

Z doświadczenia wiemy też, że najważniejsza w biznesie jest lojalność i transparentność. Kierujemy się tą wartością już na etapie przedstawiania oferty. Nasze umowy są transparentne, ceny jasno określone. Nie zaskakujemy klienta przysłowiowymi gwiazdkami na końcu umowy czy zapisami drobnym druczkiem. Dopracowana i przejrzysta umowa to fundament długotrwałej współpracy. Klienci mogą być pewni, że to, co podpisali i co jest zawarte w umowie, będzie zrealizowane. Daje to komfort współpracy dla obu stron. Jest to jeden z filarów naszej strategii.



Oczywiście stale szukamy tych obszarów, w których powinniśmy się rozwijać. Na pewno do takich należy cyfryzacja niektórych procesów. Fleet managerowie w codziennej pracy stykają się z wieloma programami służącymi do tego, aby usprawnić ich pracę. Programy do zarządzania flotą, dedykowane do kart paliwowych, do wyliczania TCO, planowania tras przejazdów. Dlatego wprowadziliśmy dla naszych klientów ułatwienia, takie jak podpis elektroniczny czy mobilna aplikacja (także wersja webowa) pozwalająca przedstawić ofertę.

Wszystkie te nowoczesne rozwiązania, wsparte doświadczoną i empatyczną kadrą, znajdą państwo w każdej z naszych placówek.

Marta Jędrach
Fleet Team Leader Athlon Polska

Przeczytaj również
Popularne