BestDrive jest marką globalną należącą do koncernu Continental. Jej logo widnieje na serwisach w wielu miejscach na świecie – mówi Dariusz Wójcik, dyrektor sieci BestDrive w Polsce.
Aktualnie dysponujemy 20 serwisami BestDrive oraz 144 serwisami partnerskimi, które we współpracy z nami i Continental Opony Polska świadczą usługi dla flot samochodowych. Nasza oferta jest ukierunkowana na obsługę dużych i średnich flot osobowych. Z myślą o klientach flotowych corocznie zwiększamy bazę serwisów aby umożliwić łatwy dostęp do naszych profesjonalnych usług.
Wszystkie placówki są przygotowane do obsługi całego parku flotowego zarówno aut kompaktowych jak i klasy wyższej. Możemy świadczyć także usługi mobilne oraz „door to door”.
Oferujemy realizację kompleksowych zakupów na potrzeby flot oraz serwis, naprawy, sezonowe przechowywanie i relokację opon. Wyróżnia nas nowoczesna platforma internetowa BestDrive Flota do koordynowania procesów związanych z wymianą ogumienia. Przyjazna użytkownikom oferuje: łatwy dostęp poprzez przeglądarkę internetową, intuicyjny interfejs dla użytkownika, strukturę poziomów dostępu w tym także dla użytkowników aut, raportowanie i generowanie dokumentów.
Administratorzy flot otrzymują szybki dostęp do informacji, dotyczących wymiany opon, depozytów, utylizacji, relokacji czy stanu kosztów. W raporcie depozytów znajdą informację o aktualnej głębokości bieżnika każdej opony. Pozwala to im przygotować się do sezonu wymiany opon i wcześniej zaplanować np. zakupy ogumienia.
Administrator może również poznać pełną historię auta flotowego, wpisując jedynie numer rejestracyjny. Jest to niewątpliwa oszczędność czasu managerów flotowych, którzy potrzebne informacje mogą uzyskać w jednym miejscu.