Porsche otrzymuje tytuł „Marki Roku" (eng. "Brand of the Year"), a Matthias Mueller „Brand Managera Roku" (eng. "Brand Manager of the Year"). Niemiecka marka oraz CEO Porsche AG otrzymali nagrody w ramach Konkursu Marek Samochodowych 2013 (eng. "2013 Automotive Brand Contest") odbywającego się podczas trwającego obecnie salonu samochodowego IAA we Frankfurcie. Niemiecka Rada Designu w szczególności doceniła „spójny i pionierski sposób zarządzania marką Porsche, która od lat z powodzeniem stawia czoła takim wyzwaniom jak długowieczność, wartość i jakość swoich samochodów".Uznanie z jakim spotkała się marka Porsche oczywiście spowodowało wielką radość Matthiasa Muellera podczas ceremonii rozdania nagród. Jednocześnie podkreślił wysokie standardy, jakie musi spełniać jego marka – „przede wszystkim, Porsche znaczy premium. Oznacza to najwyższą jakość. Bez kompromisów. Nigdy nie będziemy zadowoleni z tego, co udało nam się osiągnąć. Zawsze będziemy chcieli się doskonalić". Ale nie tylko Porsche i Matthias Mueller zdobyli nagrody. Również nowy supersportowy samochód Porsche 918 Spyder, Cayman najnowszej generacji oraz Panamera S E-Hybrid zdobyły uznanie dzięki swojemu wyjątkowemu designowi. Jurorzy docenili nowe wnętrza salonów Porsche Centrum, zawartość stron internetowych Porsche Web Specials oraz przeznaczony dla klientów magazyn Christophorus.Pomimo dążenia do ciągłego rozwoju, dla Prezesa równie ważne jest, aby Porsche jako marka nieustannie oferowało niezawodność. „Nasi klienci oczekują samochodów, które w doskonały sposób połączą sportowego ducha z elegancją, najwyższą jakością, innowacyjną technologią i codzienną użytecznością. Zawsze, gdy pracujemy nad nowym modelem, lub udoskonalamy te już istniejące, jest to nasze główne kryterium" – skomentował Mueller.Takie podejście w ostatnich dekadach gwarantowało Porsche jedyną w swoim rodzaju pozycję na rynku w segmencie samochodów premium. Najlepszym przykładem tego, comożna osiągnąć dzięki idealnemu połączeniu tradycji i rozwoju jest flagowy model marki – Porsche 911, które w tym roku celebruje swoje 50 urodziny.Porsche 911 już od 50 lat utrzymuje stabilną pozycję na rynku. Dłużej, niż jakikolwiek inny samochód sportowy. W tym czasie pozostawał wierny sobie i dzięki temu stał się symbolem marki na całym świecie. Dla Matthiasa Muellera oznacza to szczególne wyzwanie – należy zaszczepić te niezwykłe geny również w innych modelach marki. Do tej pory nam się toudaje i zrobimy wszystko, aby w przyszłości nic się nie zmieniło.Więcej informacji na temat Konkursu Marek Samochodowych (eng. "Automotive Brand Contest") i Niemieckiej Rady Designu można znaleźć pod adresem:http://www.german-design-council.de/nc/en/design-awards/automotive-brand-contest/2013Źródło: Porsche