Na targach „Wiatr i Woda” zadebiutował nowy kamper Mercedes-Benz Marco Polo i Mercedes-Benz Marco Polo ACTIVITY.
Oba modele przyciągnęły na stoisko Mercedesa podczas targów „Wiatr i Woda” gwiazdy sportu i filmu. Popularna para aktorów – Mateusz Banasiuk i Magdalena Boczarska – byli pod wrażeniem funkcjonalności Marco Polo. Brązowy medialista z Londynu w Klasie RS-X, multimedialista mistrzostw świata w windsurfingu i ambasador marki, Przemek „Ponton” Miarczyński, zachwycał się obszernym wnętrzem Marco Polo ACTIVITY i uniwersalnością auta. Bedzie mógł nim przewozić duże przedmioty takie jak deska surfingowa, przy jednoczesnym zachowaniu aż pięciu miejsc do spania.
Natomiast żeglarz Mateusz Kusznierewicz nie szczędził miłych słów po adresem wygody Marco Polo i chwalił komfort spotykany zwykle tylko w limuzynach najwyższej klasy. Nowe Marco Polo zostało zaprezentowane po raz pierwszy w Polsce podczas targów „Wiatr i Woda” w Warszawie. Pojazd łączy w sobie niespotykaną w swojej klasie wygodę i komfort z funkcjonalnością. Może służyć zarówno jako samochód do codziennej jazdy po mieście, jak i do dalekich rodzinnych wypadów.
Źródło: Mercedes-Benz