Toyota oraz Simple Creative Products stworzyły wspólnie limitowany do liczby 500 sztuk Yaris Trend by Simple, który będzie oferowany wyłącznie w Polsce. Pojazd jest dedykowany kobietom. Toyota Yaris jest jednym z bardziej popularnych w naszym kraju samochodów miejskim z nadwoziem hatchback. Specjalnie na 2013 rok, we współpracy z polską marką modową Simple Creative Products, powstała limitowana wersja tego auta. Dostępnych będzie jedynie 500 sztuk Yarisa by Simple, wyłącznie w polskich salonach Toyoty. Yaris by Simple otrzymał szereg modyfikacji stylistycznych. Seria limitowana bazuje na wersji Premium, do której dodane zostały: - specjalnie zaprojektowane aluminiowe felgi 16" Trend- lampy przeciwmgielne- elementy chromowane (listwa boczna, kontur lamp przeciwmgielnych, lusterka)- tylny słupek w kolorze czarnym- tylne lampy LED- fluidyczne linie dekoracyjne nadwozia- tylny spoiler- białe elementy wykończeniowe kierownicy i dźwigni zmiany biegów oraz deski rozdzielczej-białe elementy wykończeniowe paneli drzwi oraz tapicerki foteli- przeszycia w kolorze żółtym- nowy kształt konsoli środkowej Yaris Trend by Simple będzie dostępny z nadwoziem 5-drzwiowym i silnikiem benzynowym 1.33 o mocy 99 KM z manualną, sześciostopniową skrzynią biegów, lub bezstopniową skrzynią automatyczną typu CVT. Ze względu na limitowaną serię, do wyboru będą dwa kolory: biały perłowy lub srebrny metaliczny. Każdy z oferowanych w Polsce Yarisów Trend by Simple będzie oznaczony specjalnym numerem seryjnym oraz oznaczeniami Simple. Sto pierwszych pań, które zdecydują się na zakup limitowanej edycji, otrzyma również torebkę z najnowszej kolekcji Simple w limitowanej białej serii. Cena w Polsce wynosi 56 900 zł i obejmuje kompletne wyposażenie samochodu. Toyota