Tytułowe zdanie jest powtarzane przez flotowców. To właśnie obsługa posprzedażna ma ogromne znaczenie w wyborze marki samochodów formowych. Zobaczmy, jak to wygląda w przypadku Mazda Nivette.
Co oczywiste serwis Mazda Nivette posiada autoryzację w zakresie usług świadczonych przez serwis mechaniczny oraz blacharsko lakierniczy marki Mazda, dlatego klienci mogą mieć pewność, że wszystkie naprawy i przeglądy odbywają się z wykorzystaniem list kontrolnych serwisu Mazda, czy to te gwarancyjne, czy przywoławcze. Jest to potwierdzane kontrolami, aby importer miał pewność, że wszelkie naprawy są zgodne z Podręcznikiem Gwarancji Mazdy. Możemy na miejscu otrzymać także fachową wiedzę z zakresu przedłużonej gwarancji, kontraktów serwisowych czy assistance.
Warsztat wykorzystuje Cyfrowy System Rejestracji Serwisowej Mazda wspomagający obsługę pojazdów, a także udostępnia klientom szczegółową listę czynności wykonanych podczas prac. Takie czynności jak wysprzątanie i umycie pojazdu czy rejestracja naprawy oraz oszacowanie czasu potrzebnego na jej dokonanie to dodatkowe atuty. Ma to na celu ciągłe podnoszenie satysfakcji klientów. Zapewne dlatego odsetek pojazdów wymagających powtórnej naprawy ze względu na niezadowalający rezultat pierwszej naprawy pozostaje poniżej wskaźnika ustalonego przez firmę Mazda. Po trzech dniach od dokonania usługi pracownik serwisu dzwoni do klienta żeby sprawdzić poziom zadowolenia z wykonanej usługi.
– Nowoczesne zaplecze techniczne oraz wykwalifikowana kadra pracowników każdego szczebla umożliwia nam wykonywanie wszelkich usług zgodnie z wymogami producenta pojazdów i w jak najlepiej pojętym interesie klienta – mówi Michał Nivette, prezes zarządu. – Dysponujemy nowoczesnym serwisem blacharsko – lakierniczym zlokalizowanym w miejscowości Góraszka przy ul Zielonej 7, który w chwili obecnej jest doskonale skomunikowany dzięki bezpośredniej bliskości z trasą S17 i S2 – dodaje.
To warto podkreślić, ponieważ wiele serwisów, w tym autoryzowanych korzysta z usług zewnętrznych serwisów blacharsko-lakierniczych, którym podzleca naprawy. W przypadku posiadania własnej blacharni i lakierni proces naprawy może przebiegać sprawniej i szybciej.
Cykliczne akcje serwisowe i promocyjne: