Podczas Salonu Samochodowego w Genewie zadebiutowała druga generacja Toyoty Aygo. Ku zaskoczeniu wszystkich, spośród trojaczków z Kolina, to właśnie Toyota wyróżnia się najbardziej śmiałym wyglądem nadwozia. Nowa Toyota Aygo jest utrzymana w języku stylistycznym J-Playful, wnosząc do segmentu małych aut miejskich świeżość i śmiały design. Jak mówi David Terai, główny inżynier modelu: "Samochód będzie wyróżniał się typowo japońską stylistyką, która przyciągnie uwagę klientów w Europie. Punktem wyjścia i inspiracją dla nowego modelu była japońska kultura młodzieżowa". Aby trafić w gusta jak najszerszej grupy potencjalnych klientów, nowa Toyota Aygo oferować będzie szerokie możliwości personalizacji zarówno pod względem wyglądu karoserii, jak również wnętrza. Układ przedniej części nadwozia Aygo nasuwa skojarzenia z literą X, z której ramionami zintegrowane są wizualnie wąskie klosze reflektorów. W środku znajdziemy kolorowy ekran dotykowy o przekątnej 7 cali oraz technologię MirrorLink, dzięki której można korzystać w aucie ze specjalnych aplikacji na smartfona. Nowe Aygo mierzy teraz 3455 mm długości (+25 mm). Mimo, że sam rozstaw osi pozostał bez zmian (2340 mm), długość kabiny pasażerskiej została zwiększona o 9 mm. Pojemność bagażnika Aygo również jest większa i wynosi teraz standardowo 168 litrów (+29 litrów). Pod maską Aygo drzemie wielokrotnie nagradzany 3-cylindrowy silnik benzynowy 1.0 VVT-i, który został udoskonalony pod kątem osiągów oraz ekonomiki paliwowej i emisji CO2. O bezpieczeństwo podczas jazdy dbać będą oferowane jako element wyposażenia standardowego systemy takie jak ABS, EBD oraz VCS, poduszki kurtynowe, układ monitorowania ciśnienia w oponach czy też wspomaganie podczas ruszania na wzniesieniu HAC. Aygo pojawi się na polskim rynku w drugiej połowie 2014. PD / Toyota