To nie diler sprzedaje kolejny samochód, a jego serwis - to doskonale znane powiedzenie nadal jest bardzo prawdziwe. Co cieszy, na wykwalifikowaną obsługę przedsiębiorcy mogą liczyć nie tylko w serwisach autoryzowanych, ale również w sieciach serwisów niezależnych.
W Polsce znajduje się około tysiąca autoryzowanych stacji obsługi samochodów ASO, oraz ok. 20 tys. warsztatów nieautoryzowanych, które to z kolei dzielą się na warsztaty sieciowe i niezrzeszone. Do tego należy doliczyć ok. 12 tys. serwisów zajmujących się oponami. Tworzą one ponad 100 tys. miejsc pracy. Od lat obserwujemy dynamiczny rozwój sieci warsztatów niezależnych, tak w zakresie ilości obsługiwanych aut jak i wartości realizowanych usług. Wzrasta ich liczba, jeszcze szybciej następuje proces konsolidacji pod znanymi logo. Wyraźnie wzrosła też jakość oferowanych usług, co cieszy m.in. fleet managerów, którzy mogą korzystać z szerokiej oferty serwisów. Odpowiedni dobór partnerów pozwoli wydatnie obniżyć koszty serwisowania pojazdów. Na liczne profity możemy liczyć zarówno w sieciach niezależnych, punktach autoryzowanych oraz serwisach oponiarskich.
Przedstawiamy Państwu kandydatów na liderów w plebiscycie FLEET DERBY 2020 w najważniejszych kategoriach związanych z usługami serwisowymi.
BestDrive w Polsce to profesjonalna sieć blisko pięćdziesięciu serwisów samochodowych, związana z międzynarodową koncepcją koncernu Continental, świadcząca kompleksową obsługę pojazdów flotowych w zakresie ogumienia. Istotną zaletą jest posiadanie szerokiej oferty dla klientów flotowych, którym dostarczane są efektywne rozwiązania w zakresie produktowym oraz odpowiednio dopasowane usługi serwisowe. Współpraca z managerami flotowymi poprzez sprawne reagowanie oraz systematyczne raportowanie, pozwala na pełne wykorzystanie potencjału opony przez cały okres jej użytkowania.
Sieć serwisów blacharko-lakierniczych Compet jest oparta na systemie franczyzowym i obejmuje aktualnie 25 lokalizacji w Polsce (docelowo ok.70). Wszystkie serwisy do niej przystępujące przechodzą szereg audytów, badań i wdrożeń tak, aby zapewnić klientom najwyższe, ujednolicone standardy obsługi i napraw powypadkowych. Każdy serwis franczyzowy działający pod brandem COMPET zobligowany jest m.in.: do posiadania aktualnego certyfikatu TUV (wysoki standard wyposażenia i wyszkolenia pracowników), przejścia po wdrożeniach przez certyfikację Compet, korzystania ze wspólnego systemu informatycznego ServiceFlow. Cała sieć Compet podlega także własnemu Systemowi Kontroli Jakości. Dzięki centralizacji, Compet może zaoferować szereg dedykowanych rozwiązań dla klientów flotowych.
MOTO Flota wspiera Klientów w zarządzaniu flotą samochodową, prowadząc do znaczącej redukcji kosztów serwisowania i uzyskania pełnej kontroli nad pojazdami. Aby zapewnić najwyższy poziom obsługi serwisowej flot samochodowych, MOTO Flota rozwija ogólnopolską sieć niezależnych serwisów, w których usługi świadczone są bezgotówkowo, na preferencyjnych warunkach, sprawnie i kompleksowo. Mechanicy przechodzą regularne szkolenia, gwarantując fachową i przyjazną obsługę. Sieć serwisową tworzy obecnie ponad 260 wyspecjalizowanych serwisów niezależnych na terenie całego kraju. To zaufany partner firm z branży CFM i RAC. MOTO Flota należy do spółki Moto-Profil – czołowego dystrybutora części samochodowych w Polsce i właściciela marki ProfiAuto.
Głosuj na MOTO Flota
Business Service Club (BSC) to kompleksowy program pozwalający na obsługę w zakresie przeglądów i napraw mechanicznych, a także likwidacji szkód komunikacyjnych w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda na terenie całego kraju. Dzięki przystąpieniu do BSC firma zyskuje opiekę wybranego Dealera Koordynatora nad parkiem samochodów marki Ford. Koordynator będzie rzecznikiem w sieci dealerskiej, i zadba o jakość obsługi floty. W ramach BSC Ford gwarantuje szereg udogodnień, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Dodatkowo w całym kraju, w ponad 50 wybranych Autoryzowanych Serwisach Forda, oferuje stałe ceny za robociznę, rabaty na oryginalne części oraz gwarancję, że koordynatorzy BSC, doradcy serwisowi i mechanicy jak nikt inny znają potrzeby i technologie naprawcze Fordów.
Głosuj na Business Service Club
Program Karta Flotowa spełnia bardzo wysokie i wyspecjalizowane wymagania klientów flotowych aut osobowych i dostawczych poprzez wysoką jakość obsługi ASO Renault i Dacia, zoptymalizowane warunki handlowe czy dedykowanego pracownika biura obsługi klienta. Dodatkowo, jedną z głównych wartości dodanych oferty jest dedykowany program do automatycznych autoryzacji napraw Renault Fleetbox, który umożliwia elektroniczną wymianę faktur oraz możliwość faktury zbiorczej. Renault Fleetbox można podłączyć pod już istniejące systemy oraz używać go w wersji online. Program Karta Flotowa to również dedykowana sieć serwisów Renault PRO+ specjalizujących się w naprawach oraz obsłudze flot dostawczych i osobowych.
Glosuj na Karte Flotową Renault
BestDrive w Polsce to profesjonalna sieć blisko pięćdziesięciu serwisów samochodowych, związana z międzynarodową koncepcją koncernu Continental, świadcząca kompleksową obsługę pojazdów flotowych w zakresie ogumienia. Istotną zaletą jest posiadanie szerokiej oferty dla klientów flotowych, którym dostarczane są efektywne rozwiązania w zakresie produktowym oraz odpowiednio dopasowane usługi serwisowe. Współpraca z managerami flotowymi poprzez sprawne reagowanie oraz systematyczne raportowanie, pozwala na pełne wykorzystanie potencjału opony przez cały okres jej użytkowania.
Premio jest ogólnopolska sieć około 140 serwisów przygotowanych do kompleksowej obsługi pojazdów flotowych. W ramach współpracy z Grupą Goodyear Polska świadczą one usługi na równie wysokim poziomie obsługi niezależnie od lokalizacji. Serwisy Premio są zaopatrywane w opony bezpośrednio z magazynów Grupy Goodyear, z wykorzystaniem efektywnych rozwiązań logistycznych, pozwalających na dostarczanie opon na terenie całego kraju w terminie do 24 h od chwili złożenia zamówienia. Oprócz sprzedaży i wymiany opon, większość serwisów oferuje wszechstronną pomoc w zakresie bieżącej obsługi eksploatacyjnej oraz przeglądów i napraw mechanicznych, takich jak wymiana amortyzatorów, klocków hamulcowych i innych usług typu fast-fit.
Opona letnia EcoContact 6 to najnowsza propozycja koncernu Continental. Zapewnia ona znaczną poprawę w zakresie oporów toczenia, przebiegu, precyzji kierowania i drogi hamowania w porównaniu do swego poprzednika 0 opony ContiEcoContact 5. Nowy model oferuje o 20 procent większy przebieg, o 15 procent niższy opór toczenia, jeszcze dokładniejsze prowadzenie i krótszą drogę hamowania na mokrych i suchych nawierzchniach. Continental rozpoczął produkcję seryjną pierwszych opon EcoContact 6 w marcu 2019 r. Obecnie dostępnych jest ponad 100 rozmiarów na felgi od 13 do 22 cali, w szerokościach od 145 do 315 milimetrów przy profilach od 30 do 80. Opona jest zatwierdzona dla prędkości do 300 km/h, co odpowiada indeksowi prędkości „Y”.