Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

Strategiczna współpraca z Inter Cars S.A.

Oleje_LOTOSSpółka Lotos Oil podpisała umowę o strategicznej współpracy w rozwoju handlu i dystrybucji z Inter Cars - największym dystrybutorem części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo-Wschodniej.   – Ta umowa to dla bardzo ważny krok w rozwoju sprzedaży – zapewnia Jacek Neska, prezes spółki Lotos Oil  – Proszę zwrócić uwagę, że Inter Cars jest nie tylko liderem rynku części i akcesoriów, ale też współpracuje w różnej formie z siecią około tysiąca warsztatów samochodowych. To jest prawdziwy wymiar naszej umowy. Najkrótsza charakterystyka sieci Inter Cars to 260 tys. klientów, korzystających z dwóch tysięcy magazynów zlokalizowanych na terenie całego kraju. Spółka posiada obecnie 118 filii w Polsce oraz 52 oddziały w Europie (Czechy, Słowacja, Ukraina, Litwa, Węgry, Chorwacja, Włochy, Belgia). A więc w większości na rynkach, gdzie dostępne są również oleje marki Lotos.– Z naszej perspektywy ostatnie kilka lat, to czas fundamentalnych zmian w modelu dystrybucji środków smarnych. Jeszcze kilka lat temu, podstawowym ogniwem była hurtownia olejowa. Dziś miejsce to zajęły firmy takie, jak Inter Cars, które poprzez sieć swoich filii docierają bezpośrednio do warsztatów – wyjaśnia Robert Kierzek, wiceprezes zarządu Inter Cars S.A. – Od kilu lat notujemy stały dwucyfrowy wzrost sprzedaży olejów. Ważne jest i to, że dziś żaden warsztat nie kupuje na zapas, tylko pod konkretne czynności obsługowe. Zatem jeżeli ilość zamówień nie spada, lecz rośnie – to znaczy, że warto współpracować z dobrym partnerem.  

Przeczytaj również
Popularne