Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Opony Michelin wybrane przez PolskiBus.com

PolskiBus.com 1Producent opon Michelin podpisał umowę z firmą PolskiBus.com – popularnym międzymiastowym przewoźnikiem autokarowym. Współpraca obejmuje dostawęi serwisowanie opon do pojazdów jeżdżących po 12 krajowych i międzynarodowych trasach w ramach siatki połączeń PolskiBus.com. Firma Michelin podpisała umowę na wyposażenie 69 autokarów PolskiBus.com – polskiego przewoźnika, który oferuje ekspresowe połączenia autokarowe do 19 polskich miast i 5 europejskich lokalizacji. Współpraca ma formę kontraktu kilometrowego, który zakłada ponoszenie wydatków uzależnionych od ilości przejechanych przez pojazdy kilometrów. W ramach umowy PolskiBus.com otrzymuje pełną obsługę produktowo-serwisową oferowaną przez Michelin w oparciu o rozwiązania dla flot – Michelin Solutions. Rozwiązania te zapewniają optymalizację procesu zarządzania oponami mającą na celu obniżenie kosztów, a przez to zwiększenie wydajności użytkowania pojazdów. Obsługą serwisową zajmie się sieć Euromaster. Autokary PolskiBus.com zostały objęte usługą Michelin Euro Assist, czyli pomocą w przypadku awarii w drodze w całej Europie. Rozwiązanie proponowane przez Michelin zostało wybrane przez PolskiBus.com w procesie negocjacji. W ramach umowy Michelin wyposaży autokary przewoźnika w opony MICHELIN X® MultiWay™ 3D. Kontrakt obejmuje dostawę ogumienia do pojazdów jeżdżących zarówno na trasach krajowych, jak i międzynarodowych. W lecie przewoźnik będzie korzystał z opon – 315/80R22,5 MICHELIN X® MultiWay™ 3D XZE na wszystkich osiach, zaś w zimie – 315/80R22,5 MICHELIN X® MultiWay™ 3D XZE na osi prowadzącej i wleczonej oraz 315/80R22,5 MICHELIN X® MultiWay™ 3D XDE na osi napędowej. „PolskiBus.com to kolejna firma, która zaufała zarówno naszym produktom, jak i kompleksowemu rozwiązaniu gwarantującemu redukcję kosztów" – podkreśla Andrzej Dudek z Michelin Polska. „PolskiBus.com odniósł ogromny sukces od momentu wejścia na rynek 2 lata temu. Firma rozwija się bardzo dynamicznie, stale rozwija sieć połączeń i inwestuje w nowoczesną flotę autokarów. Aby zapewnić naszym pasażerom bezpieczeństwo i najwyższą jakość usług, współpracujemy z partnerami, którzy tak jak my cenią najwyższe standardy obsługi klienta." – mówi Piotr Bezulski, Dyrektor Zarządzający PolskiBus.com. Dostawcą usług serwisowych wszystkich opon dostarczonych w ramach umowy jest sieć EUROMASTER związana z Grupą Michelin. Za wszystkie czynności serwisowe związane z oponami jest odpowiedzialny punkt EUROMASTER Litwin z Warszawy. Serwis będzie obejmował takie operacje jak: montaż/demontaż opon, wyważanie, pogłębianie, kontrola oraz uzupełnianie ciśnienia, wymiana zaworów, itp. Wszelkie prace związane z oponami będzie nadzorował inspektor techniczny Michelin Solutions. Opony dla PolskiBus.com MICHELIN X® MultiWay™ 3D to ciężarowa opona wielofunkcyjna. Można ją stosować na wszystkich rodzajach dróg i we wszystkich warunkach pogodowych, co przynosi korzyści w postaci oszczędności czasu i paliwa oraz zwiększonej niezawodności i bezpieczeństwa. Opona Michelin jest optymalnym rozwiązaniem dla przewoźników pracujących zwłaszcza w transporcie regionalnym i krajowym. W nazwie opony – MICHELIN X® MultiWay™ 3D – zawiera się jej charakterystyka:• zastosowanie najnowszych osiągnięć MICHELIN Durable Technologies w postaci innowacyjnej technologii trójwymiarowych lamel oraz dodatkowego opasania InfiniCoil,• przystosowana do jazdy zarówno po drogach głównych, lokalnych, jak i po autostradach,• możliwość użytkowana przez cały rok w różnych warunkach pogodowych,• zapewnienie doskonałej trakcji bez względu na typ nawierzchni. Opony gamy MICHELIN X® MultiWay™ 3D są dostępne w najpopularniejszych rozmiarach na rynku:• 315/80 R 22,5• 315/70 R 22,5 – 156/150L z możliwością obciążenia osi pojedynczej do 8t• 295/80 R 22,5 MICHELIN X® MultiWay™ 3D – optymalna przyczepność w każdych warunkach MICHELIN X® MultiWay™ 3D przystosowana jest do każdego typu nawierzchni (drogi lokalne, główne i autostrady) oraz do wszelkich warunków pogodowych, gdy drogi są suche, wilgotne, mokre, a nawet lekko zaśnieżone. Nowa gama opon została zaprojektowana w konkretnym celu – aby spełniać oczekiwania firm transportowych, które przewożą ciężkie ładunki, przy zachowaniu bezpieczeństwa, ale równocześnie muszą zabiegać o obniżanie kosztów, by sprostać wymaganiom klientów.Oto dwa przykłady wykorzystania MICHELIN Durable Technologies w oponie MICHELIN X® MultiWay™ 3D:• Europejscy transportowcy realizują średnio 60 proc. przewozów po drogach lokalnych i 40 proc. po drogach głównych i autostradach. Opony muszą zatem zapewniać znakomitą trakcję bez względu na jakość nawierzchni. MICHELIN X® MultiWay™ 3D XZE została zaopatrzona w głębokie lamele, które zapewniają znakomitą przyczepność na śliskich nawierzchniach. Oznaczenie M+S (błoto i śnieg) oraz 3PMSF (trójszczytowa góra i płatek śniegu) na oponach zarówno na osie prowadzące i napędowe zapewnia trakcję w zimie lub na zabłoconej nawierzchni.• Regionalni przewoźnicy pokonują dziennie trasy o długości od 80 do 500 km z częstym przyspieszaniem i hamowaniem. Dlatego też opony MICHELIN X® MultiWay™ 3D posiadające głębokie, kierunkowe lamele, które poprawiają hamowanie i przyczepność poprzeczną na drogach o słabej przyczepności. Droga hamowania awaryjnego na nawierzchniach o słabej przyczepności z oponami zużytymi w 2/3 jest o 8 metrów - czyli o 25%[1] - krótsza. Technologia InfiniCoil zastosowana w oponach MICHELIN X® MultiWay™ 3D o profilu 70 pozwala na obciążenie osi prowadzącej nawet do 8t (standardowa wartość w tym rozmiarze to 7,5 t). MICHELIN X® MultiWay™ 3D obniża koszty eksploatacji, oszczędza czas i paliwo, obniżając jednocześnie emisję dwutlenku węgla do atmosfery. Oszczędność paliwa osiągnięto dzięki obniżeniu oporu toczenia. W zależności od rozmiaru i pozycji opony oszczędności mogą sięgać aż 25%[2] w porównaniu z gamami opon E2+, XDN2 Grip i MultiWay™ XD. Swoją żywotność opony MICHELIN X® MultiWay™ 3D zawdzięczają trwałości bieżnika i wytrzymałości karkasu MICHELIN Energy Flex. Redukuje to liczbę napraw opon – obniżając zarazem koszty utrzymania – i redukuje liczbę przestojów, które zazwyczaj znacząco odbijają się na całkowitym czasie pracy pojazdów i ich produktywności. Warto też dodać, że wytrzymałość opon MICHELIN X® MultiWay™ 3D znacznie się zwiększyła, o czym świadczy bardzo wysoki poziom opon zaakceptowanych do bieżnikowana, które były użytkowane głównie na drogach lokalnych: ponad 91% dla rozmiaru 315/80 R 22.5 oraz 94% dla 315/70 R 22.5. Technologia trójwymiarowych lameli Trójwymiarowe lamele „Podwójna Fala" są opatentowaną innowacją Michelin. Ich trójwymiarowa struktura zapewnia sztywność klocków bieżnika i zmniejsza szybkość jego zużycia. Bieżnik z lamelami „Podwójna Fala", pracującymi w płaszczyźnie poziomej i pionowej jest trwalszy od tradycyjnych bieżników. Z kolei trójwymiarowe, samoregenerujące się lamele „Kropla Wody" utrzymują przyczepność pojazdu na drodze bez względu na stopień zużycia bieżnika. Opatentowana technologia opiera się na zastosowaniu głębokich, cylindrycznych kanalików w kształcie kropli wody znajdujących się w środkowej części klocka bieżnika. Wraz z systematycznym zużywaniem się bieżnika lamele stopniowo otwierają się tworząc dodatkowy rowek. Tym sposobem bieżnik ma właściwość samoregeneracji. W wyniku tego opona MICHELIN X® MultiWay™ 3D zachowuje przyczepność, zwiększając tym samym bezpieczeństwo pojazdu na drodze. Dodatkowo trójwymiarowe lamele „Tower Pump"(działające jak pompki), zapewniają znakomitą przyczepność na śliskiej nawierzchni, jednocześnie eliminując ryzyko rozerwania bieżnika. W połączeniu z lamelami „Podwójna Fala" i „Kropla Wody" w klocku bieżnika nowe lamele przynoszą poprawę trakcji na śliskich nawierzchniach. Dzieje się tak, ponieważ woda znajdującą się na obszarze kontaktu opony z podłożem jest zasysana, a następnie odprowadzana za zewnątrz przez pionowe, cylindryczne kanaliki. Lamelki, których nie należy mylić z rowkami bieżnika, są bardziej odporne na przecięcia i starcie w trudnych warunkach drogowych niż tradycyjne lamele. Zastosowanie trzech typów trójwymiarowych lameli pozwala na zachowanie przyczepności (w każdych warunkach). Wyniki wewnętrznego testu[3] wykazały, że opona MICHELIN X® MultiWay™ 3D zapewniała o 19% większą przyczepność na śliskiej nawierzchni. Opony MICHELIN X® MultiWay™ 3D, tak jak wszystkie opony ciężarowe MICHELIN, posiadają „cztery życia", co oznacza:1. Trwały i niezawodny karkas opony MICHELIN.2. Pogłębienie nowej opony MICHELIN, za około 5 proc. ceny nowej opony, użytkownicy otrzymują wydłużenie żywotności o 25 proc.3. MICHELIN Remix, za około 50 proc. ceny nowej opony, bieżnikowanie MICHELIN Remix przywraca parametry nowej opony (trwałość, opory toczenia, głębokość bieżnika itp.)4. MICHELIN Remix nadają się do pogłębiania – za około 5 proc. ceny nowej opony ich żywotność zostaje wydłużona o kolejne 25 proc. Podsumowując, cztery etapy życia opon MICHELIN gwarantują 250 proc. żywotności nowej opony Michelin za około 160 proc. ceny nowej opony, czyli aż do 36 proc. oszczędności.Źródło: Michelin 

Przeczytaj również
Popularne