Miniony rok okazał się sukcesem Mitsubishi w Polsce – sprzedano 9032 samochody, co stanowi niemal 70% wzrost w stosunku do 2008 roku. To najlepszy roczny wynik w historii firmy, której sprzedaż rośnie już trzeci rok z rzędu.
Stało się tak, pomimo globalnego kryzysu, który najdotkliwiej dał się we znaki producentom samochodów i pomimo nie najlepszej sytuacji na polskim rynku motoryzacyjnym, który od stycznia do listopada 2009 roku zanotował prawie 4% spadek (dane IBMR Samar). Do sukcesu w największej mierze przyczyniły się liczne premiery zupełnie nowych modeli (L200, Outlander, Lancer Evolution, Lancer Sedan, Lancer Sportback, Colt, Pajero), nowy polski zarząd oraz modernizacja sieci dilerskiej. Niekwestionowanym bestsellerem 2009 roku został Mitsubishi Lancer, który październiku ubiegłego roku po raz pierwszy zdobył więcej klientów niż jego kilkunastu japońskich i europejskich konkurentów z klasy niższej średniej (IBMR Samar) a także znalazł się na drugim miejscu w październikowym rankingu najczęściej oglądanych w internecie modeli, sporządzanym przez portal www.mojeauto.pl . Drugie miejsce pod względem sprzedaży aut Mitsubishi zajął najpopularniejszy polski SUV Mitsubishi Outlander a za nim uplasował się Mitsubishi Colt. Największe wzrosty sprzedaży zanotowały modele Lancer Sportback, Colt 5D i Lancer Evolution.