Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

Kampania Społeczno-Edukacyjna Odblaskowi.pl

odblaskowi-logoJuż 1 września, rusza po raz trzeci kampania społeczno- edukacyjna Odblaskowi.pl. Magazyn Fleet objął Patronat Medialny nad tą kampanią. W 12 miastach Polski, dzięki uprzejmości Centrum Handlowego Auchan, staną Odblaskowe Stosika Eventowe, na których zostanie rozdanych 12tys opasek odblaskowych. Kampania skierowana jest głównie do młodych ludzi, aby uświadomić im potrzebę korzystania z elementów odblaskowych, które w znaczący sposób poprawiają widoczność pieszych na drodze. Tym bardziej problem ten jest ważny jesienią, kiedy szybciej zaczyna się robić ciemniej. Na potrzeby kampanii powstał również serwis internetowy Odblaskowi.pl, na którym nie tylko można znaleźć harmonogram i opis całej kampanii, ale również platformę e-learningową Akademia Odblaskowi.pl skierowaną do młodych ludzi, która w łatwy i przestępny sposób uczy bawiąc i bawiąc uczy podstawowych zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Partnerami kampanii Odblaskowi.pl są: Centrum Handlowe Auchan, Eltrans sp. z o.o. - Autoryzowany Dealer marki Hyundai z Opola oraz Agencja Marketingowa Emblemat.Com. Wkrótce więcej informacji na: www.odblaskowi.pl odblaskowi-plakatb1-auchan-ogolnypreview

Przeczytaj również
Popularne