Załoga jadąca Misubishi Lancerem Evolution IX, Sebastian Frycz i Jacek Rathe, zajęła czwarte miejsce w klasyfikacji generalnej pierwszej rundy Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski – 38 rajdzie Krause Elmot. Plasując się bezpośrednio za samochodami klasy S2000, okazali się również najszybsi w klasyfikacji grupy N. W pierwszej dziesiątce imprezy uplasowali się także Kamil Butruk z Maciejem Wilkiem, którzy doprowadzili swojego Mitsubishi Lancera do mety na szóstej pozycji.Pechowo podróżowali po odcinkach specjalnych Paweł Dytko z Michałem Kuśnierzem, którzy wystartowali zasiadając w Mitsubishi Lancerze Evolution X, a także powracający po dłuższej przerwie na odcinki, w czteronapędowym Lancerze Evolution IX, Łukasz Habaj i Jacek Spętany.Paweł Dytko pierwszego dnia rajdu miał kłopoty techniczne tracąc mnóstwo cennych minut, których mimo szybkiej i pewnej jazdy na kolejnym etapie już nie udało się odrobić. Ostatecznie jego Lancer Evolution X został sklasyfikowany na 12 miejscu w klasyfikacji generalnej i piątym w grupie N.Doskonałą formę zaprezentował Łukasz Habaj, który po pierwszych odcinkach rajdu był nawet liderem klasy N, a po pierwszym etapie plasował się tuż za Sebastianem Fryczem. Niestety drugiego dnia popełnił kilka błędów w doborze opon i ustawieniach samochodu, a przed ostatnią pętlą rajdu doszło do defektu tylnego dyferencjału i załoga musiała skorzystać z systemu SupeRally. Finalnie sklasyfikowano ich na 16 miejscu w „generalce” i szóstym w klasie.Kłopotów nie uniknął także zwycięzca grupy N. Sebastian Frycz drugiego dnia imprezy musiał wymieniać skrzynię biegów w swojej rajdówce, ale udało się tego dokonać w regulaminowym czasie i obronić zajmowane miejsce lidera grupy N.Kolejnym rajdem w kalendarzu RSMP będzie Lotos Baltic Cup, rozgrywany na szutrowej nawierzchni na Kaszubach. Impreza odbędzie się w między 14 a 16 maja 2010 roku.