Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
MAN

Deszcz nagród dla Skody!

deszcz_nagrd26. kwietnia miała miejsce gala konkursu Media Trendy, a dzień później gala konkursu KTR. Oba wydarzenia odbyły się w ramach Polskiego Festiwalu Reklamy. Skoda Auto Polska została wyróżniona zarówno za rozwiązania mediowie, jak i kreatywne. W ramach konkursu Media Trendy, zgłoszona wspólnie przez agencję Change Integrated i dom mediowy Mediacom kampania „Launch Skody Yeti – sukces masz w naturze” otrzymała Nagrodę Główną w kategorii Odważne rozwiązanie mediowe, a program Skody „Wiesz co dobre” - Nagrodę Główną za Najlepsze wykorzystanie kontentu. Dzień później nagród było jeszcze więcej. Agencja Change Integrated została dwukrotnie nagrodzona Złotem za reklamę „Bagażnik” przygotowaną dla Skody Superb (kategorie Film i Active Advertising) i dwukrotnie Srebrem: za kampanię Yeti w Tatrach (kategoria Active Advertising), a także za stronę www.skodayeti.pl (kategoria Interactive). Dodatkowo, kampanię „Yeti w Tatrach” wyróżniono w kategorii Interactive. „Tak duży sukces był możliwy dzięki poważnemu podejściu Skody do niestandardowych rozwiązań kreatywnych.” – podsumował wyniki konkursu Piotr Niemczyński, Account Director w Change Integrated. Maciej Michalik, Dyrektor Działu Marketingu w Skoda Auto Polska S.A. dodał: „Cieszymy się, że po raz kolejny zostaliśmy wyróżnieni. Tak naprawdę są to nagrody za konsekwentną i jakościową realizację naszej strategii marketingowej. Co najważniejsze - to, co robimy przynosi założone efekty. W głowach mamy już kolejne projekty, które wkrótce Państwu zaprezentujemy.”

Przeczytaj również
Popularne