Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Auta dostawcze Mercedes-Benz imponują na dwóch frontach

vanroku smallW tym roku już po raz trzynasty wydawnictwo ETM-Verlag ze Stuttgartu zorganizowało konkurs "Courier, Express and Parcel Services Van of the Year" ("Kurierski van roku 2013"). Jury złożone z 40 profesjonalistów z branży kurierskiej, usług ekspresowych i doręczania przesyłek stanęło przed zadaniem oceny 23 modeli aut i wyboru zwycięzców w czterech kategoriach. Bazując na codziennych doświadczeniach z własnymi flotami, eksperci sprawdzili testowane pojazdy na zróżnicowanych trasach, uwzględniając istotne czynniki wymagane w eksploatacji samochodów rozwożących paczki i przesyłki. Ocenie poddano takie aspekty jak funkcjonalność, komfort jazdy, prowadzenie, design i oczywiście zużycie paliwa. Łącznie, w trakcie 800 jazd wokół kurortu Warnemünde kierowcy pokonali testowanymi modelami ponad 2500 km. Mercedes-Benz Vito i nowy Sprinter z nagrodami "Courier, Express and Parcel Services Van of the Year 2013" ("Kurierski van roku 2013")Mercedes-Benz Vito stawił opór silnej konkurencji i zajął pierwsze miejsce na podium w kategorii samochodów dostawczych do 3 ton.Nowy Sprinter potwierdził pozycję lidera, którą cieszy się od siedmiu lat, zdobywając pierwsze miejsce w kategorii aut dostawczych do 3,5 tony. Model zaimponował jury pięcioma nowymi systemami bezpieczeństwa i silnikami spełniającymi przyszłą normę emisji spalin Euro VI.Wraz z nowym Sprinterem swoją premierę w segmencie samochodów dostawczych świętuje standardowy Asystent Bocznego Wiatru, a także opcjonalne Systemy Sygnalizacji Kolizyjnej Collision Prevention Assist oraz Asystent Martwego Pola. Na życzenie dostępne są również: Asystent Świateł Drogowych i Asystent Pasa Ruchu. Pierwszy van spełniający nadchodzącą normę emisji spalin Euro VINowy Sprinter to pierwszy samochód dostawczy we wszystkich wersjach silnikowych zgodny z normą Euro VI. Rygorystyczne limity emisji spalin spełnia z pomocą jednostek BlueTEC oraz technologii SCR z wtryskiem czynnika AdBlue do strumienia gazów. Technologia ta sprawdziła się już w ponad 100 tys. pojazdów użytkowych Mercedes-Benz. Najbardziej ekonomiczny van w klasieNowy Sprinter to także mistrz oszczędności. Połączenie wydajnych silników Diesla ze zoptymalizowanymi układami napędowymi, dłuższymi przełożeniami osi, modernizacją dodatkowego osprzętu i pakietami BlueEFFICIENCY PLUS pozwala ograniczyć zapotrzebowanie na paliwo nawet do rekordowego w klasie wyniku 6,3 l/100 km (średnie zużycie paliwa w cyklu NEDC). Źródło : Mercedes - Benz 

Przeczytaj również
Popularne