Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Shell

Sprzedaż na świecie w pierwszym półroczu 2010

Peugeot_logoPeugeot odnotował najlepszy rezultat w swojej historii, sprzedając na świecie w pierwszym półroczu 1 093 000 sztuk (+ 16,7%) samochodów. W pierwszym półroczu 2010 roku Peugeot zanotował znaczący wzrost sprzedaży na świecie (+ 16.7 %), uzyskując wynik 1 093 000 sprzedanych samochodów i wyprzedzając dynamikę wzrostu całej branży (+ 13%). Było to najlepsze półrocze w historii firmy Peugeot, co jest wynikiem ofensywy rynkowej i nowych produktów oraz usług wprowadzonych do oferty w tym roku. Tak znakomity wynik zapewnił Marce Peugeot pierwsze miejsce wśród francuskich producentów samochodów przy udziale w światowym rynku wynoszącym 3,4% (+ 0.1% w porównaniu do całego roku 2009). Peugeot uzyskał stabilny wzrost sprzedaży w 30 państwach Europy (+ 15,7%) już za czwarte kolejne półrocze. W 30 krajach Europy (samochody osobowe i lekkie pojazdy użytkowe) udział rynkowy wzrósł o 0,6 % w porównaniu do pierwszego półrocza 2009 roku i osiągnął 7,8%. Ważną częścią strategii Peugeot jest redukcja emisji CO2, czego dowodzi szeroka oferta 56 modeli oznaczonych plakietką Blue Lion. Plakietka ta identyfikuje wersje modelowe, które wyróżniają się najniższą emisją zanieczyszczeń spośród wszystkich wersji danego modelu zasilanych tym samym rodzajem paliwa. Pozwala to Marce Peugeot skutecznie spełniać wymagania proekologicznych klientów, oferując im nie tylko model 207 (99g), ale też większe samochody, jak rodzinny sedan 407 (129 g), a także 3008 (129 g). W rankingu największych europejskich producentów samochodów w pierwszym półroczu 2010 roku Peugeot awansował o 2 miejsca w ciągu 12 miesięcy i zajmuje obecnie czwartą pozycję, co w skali europejskiej jest najlepszym wynikiem osiągniętym dotychczas w historii firmy.

Przeczytaj również
Popularne