Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
MAN

Škoda od 24 miesięcy liderem sprzedaży nowych aut w Polsce

skoda_liderem_sprzedazy_w_polsceOd dwóch lat czeski producent zajmuje pierwsze miejsce w rankingach sprzedaży nowych samochodów osobowych w Polsce. Według Škody to zasługa bardzo dobrego dostosowania oferty rynkowej do aktualnych potrzeb polskich klientów i konsekwentne wprowadzanie nowych modeli samochodów osobowych na rynek. Na doskonały wynik koncernu wpływ ma z pewnością dobra sprzedaż do flot samochodowych. Kwiecień 2011 roku Škoda zamknęła po raz kolejny na pierwszym miejsce spośród wszystkich marek obecnych na rynku motoryzacyjnym w Polsce. Koncern przoduje w rankingu sprzedaży nieprzerwanie od dwóch lat. Główne czynniki, które zdecydowały o tak dobrym wyniku Škody w ciągu minionych 24 miesięcy to dobrze przeprowadzone akcje sprzedażowe na modeli z poprzednich roczników, wysoka sprzedaż aut z kratką i ciągłe odświeżanie elastycznej gamy modelowej. Według Macieja Michalika, Dyrektora Działu Marketingu Skoda Auto Polska S.A. tak dobry wynik w ostatnich 24 miesiącach zawdzięcza min. wejściu marki w nowe segmenty rynku (pojawienie się jesienią 2009 roku pierwszego SUV-a Škody - modelu Yeti), konsekwentna i długofalowa komunikacja marketingowa, a także aktywność programu rekomendacji ŠKODA - Wiesz co dobre! - Oczywiście, ciągle podnosimy standardy związane z obsługą klienta i nieustannie dbamy o wizerunek marki, co również w znaczącym stopniu pomaga nam pozostać liderem rynku motoryzacyjnego nieprzerwanie od dwóch lat. - podsumwuje Maciej Michalik.

Przeczytaj również
Popularne