Wydawnictwo Fleet Meetings przygotowało wyjątkowy projekt wydawniczy – rocznik Fleet Contact 2010 - Vademecum samochodu firmowego. Fleet Contact to unikatowa publikacja stanowiąca najbogatszą na rynku bazę kontaktów do firm z branży motoryzacyjnej, flotowej i okołoflotowej - ponad 100 podmiotów. Zawiera także najważniejsze informacje o firmach związanych z produktami i usługami flotowymi. Rocznik przygotowany przez zespół Fleet Meetings nie tylko ułatwia nawiązanie kontaktów biznesowych, ale jest consultingowym vademecum, które pomoże zarówno doświadczonym przedsiębiorcom, jak i młodym firmom zdefiniować potrzeby, wskaże optymalne narzędzia do ich zaspokojenia i najwłaściwszego partnera do współpracy. Fleet Contact to jedyne tak obszerne vademecum wiedzy o motoryzacji i zarządzaniu autami w firmie, połączone z funkcją kontaktową – będącą zestawieniem danych teleadresowych wraz z kontaktami do osób odpowiadających za sprzedaż produktów i usług przeznaczonych dla firm. Prezentacja instytucji i firm działających na rynku usług dotyczących samochodów firmowych jest rozbudowana o ważne informacje o działalności firmy oraz o specyfikę oferowanych produktów i usług. Vademecum Fleet Contact pozwala maksymalnie skrócić czas, między zdefiniowaniem potrzeby przez klienta, a wyborem optymalnego partnera biznesowego do jej zaspokojenia. Dla małych i średnich przedsiębiorstw istnieje szczególna potrzeba rozbudowanej prezentacji produktów i usług motoryzacyjnych. Fleet Contact ma pokierować przedsiębiorcę, być kierunkowskazem w bogatej ofercie rynkowej i umożliwić mu wybór najlepszego dla niego rozwiązania w jak najkrótszym czasie. Fleet Contact w zwartej i przystępnej formie przekazuje praktyczną wiedzę, pozwalającą na sprawniejsze zarządzanie przedsiębiorstwem. To przekłada się na oszczędność czasu, redukcję kosztów i poprawę wyników finansowych. Fleet Contact daje gotowe rozwiązania i praktyczne porady. Rocznik od 1 maja 2010 r. będzie również dostępny w wersji elektronicznej na stronie www.fleet.com.pl Ale Kompendium wiedzy o aucie firmowym - Fleet Contact nie było by pełne, bez wartościowej merytoryki. Dlatego rocznik zawiera obszerną część merytoryczną poprzedzająca każdą z sekcji specjalnych. Aby jak najdokładniej odwzorować realia panujące na rynku flotowym, część merytoryczna została opracowana nie tylko przez doświadczoną redakcję magazynu Fleet, ale także w ścisłej współpracy z takimi podmiotami jak IBRM Samar oraz we współpracy z Partnerami Merytorycznymi magazynu Fleet:Polski Związek Wynajmu i Leasingu PojazdówPolskie Stowarzyszenie Motorowe Doskonalenia Technik i Bezpieczeństwa Jazdy Stowarzyszenie Partnerstwo Dla Bezpieczeństwa Drogowego Stowarzyszenie Kierowników Flot SamochodowychKERALLA RESEARCH Instytut Badań i Rozwiązań B2B Jeżeli nurtują Państwa takie zagadnienia: Potrzebne nowe auta do firmy?Trzeba ubezpieczyć samochody lub kupić i wymienić opony? A może kierowcy mają za dużo stłuczek i warto poprawić ich umiejętności?Gdzie naprawiać pojazdy i co z nimi zrobić, gdy kończy się okres eksploatacji? To odpowiedź na wszystkie te pytania jest taka sama: trzeba najpierw sięgnąć po FleetContact 2010. To wyjątkowe opracowanie można zamówić bezpłatnie - ZAMÓW FLEET CONTACT 2010