Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Renault Trucks dla PEPSI-COLA

renault_midlum_pepsiNowe Renault Midium zasiliły flotę dystrybucyjną PEPSI-COLA. Po ubiegłorocznej dostawie 13 sztuk, firma zamówiła kolejne cztery auta, które tym razem zasilą odział na Dolnym Śląsku. Nowe Renault Midlum we flocie PEPSI-COLA są wyposażone w sześciocylindrowe 270-konne silniki DXi7. Ze względu na rodzaj przewożonego ładunku oraz stan polskich dróg w autach zastosowano podwozia o wzmocnionym zawieszeniu obu osi na resorach piórowych. Pojazdy również odchudzono o blisko dwie tony. Ułatwia to jazdę po terenie dużych miast. Przy wyborze aut duże znaczenie miał także komfort pracy kierowców a Renault Midlum doskonale spełnia oczekiwania klientów w tym zakresie. Ciężarówka ma kompaktową kabinę o szerokości 2,10 m. By ułatwić pracę dystrybutorom zastosowano rozwiązanie “Access”, które Renault Trucks opracował właśnie z myślą o potrzebach branży dystrybucji. Obejmuje ono m.in.: możliwość otwarcia drzwi pod kątem 90°, antypoślizgowe stopnie umieszczone w osi drzwi, uchwyty po obu stronach drzwi, oświetlenie stopni, opuszczane siedzenie oraz pneumatycznie podnoszona kolumna kierownicy. - Renault Midlum dla PEPSI-COLA zostały wyposażone w wiele pomocnych urządzeń ułatwiających pracę kierowcy w miejskiej dystrybucji. Pojazdy otrzymały m.in. czujniki cofania z wyświetlaczem precyzyjnie pokazującym odległość od przeszkody, sygnalizator otwarcia stopnia bocznego oraz klimatyzację. Na życzenie klienta zamontowaliśmy radia CB ułatwiające kierowcom komunikację pomiędzy sobą. Dodatkowo Midlum może mieć przeszklone dolną część prawych drzwi, z czego skorzystała firma PEPSI-COLA i zamówiła tę właśnie opcję - mówi Mariusz Kowalski. Wprowadzono także unikalny system ułatwiający sprawny rozładunek towaru. Firma Spier znana z zabudów do dystrybucji zainstalowała nową ścianę plandekową przesuwaną do przodu lub do tylu ma możliwość blokowania w każdym miejscu po rozsunięciu. Nadwozia charakteryzuje innowacyjny sposób rozkładania oraz przestawiania aluminiowych stelaży odgradzających poszczególne partie towaru. Kilkoma ruchami ręki można je złożyć i podwiesić płasko pod sufitem uzyskując otwartą przestrzeń wewnątrz zabudowy. Dodatkowo ładunek mogą zabezpieczać elastyczne pasy, które montuje się do specjalnych oczek znajdujących się wewnątrz pionowych kątowników stanowiących konstrukcję nadwozia. Ciekawostką w zabudowie Spier jest również system bocznych zabezpieczeń przeciwnajazdowych. Belki te oprócz swojej podstawowej funkcji, po otwarciu, pełnią rolę stopni wejściowych do wewnątrz ładowni. Hydrauliczną burtę załadunkową o nośności dwóch ton, jednocześnie będącą zamknięciem tylnej części zabudowy, dostarczyła firma Bär Cargolift Polska. PEPSI-COLA korzysta również z systemu Infomax, który zbiera informacje dotyczące eksploatacji pojazdu. Dane o o stylu jazdy kierowcy i pojeździe mogą być później przedmiotem analizy kosztów działalności floty. Renault Midlum w barwach PEPSI-COLA mają dodatkowo zainstalowane urządzenia G-Box, firmy PC-Net, umożliwiające m.in. lokalizowanie ciężarówek za pomocą systemu GPS oraz kontrolę zużycia paliwa. W okresie 2-letniej gwarancji PEPSI-COLA będzie korzystać z autoryzowanych serwisów Renault Trucks, które oferują usługę assistance dostępną 24 godziny na dobę. W ramach kontraktu nastąpi szkolenie kierowców w Szkole Ekonomicznej Jazdy Renault Trucks, a także szkolenie administratorów z obsługi systemu Infomax.

Przeczytaj również
Popularne