Niektórzy pewnie jeszcze pamiętają taką usługę Conti Euro Services. To trzeba o niej jak najszybciej zapomnieć, ponieważ Continental w nowy rok wkroczył z zupełnie nowa propozycją dla fleet managerów cięzkich flot. Conti 360 Fleet Services – tak nazywa się program, który wystartował od pierwszego stycznia b.r. Co najważniejsze program rusza jednocześnie w ośmiu krajach Europy, a partnerem jest ADAC TruckService. Co zatem oczywiste, jest skierowany do firm operujących w transporcie międzynarodowym. Ten modułowy program ma za zadanie zoptymalizować koszty funkcjonowania flot cięzarowych. Pakiet Conti 360° Fleet Services obejmuje wszystkie usługi związane z ogumieniem pojazdów ciężarowych eksploatowanych na dalekich trasach, począwszy od zakupu i profesjonalnego montażu opon, które można nabyć na tradycyjnych zasadach w ogólnoeuropejskiej sieci dealerskiej lub eksploatować na podstawie kontraktu przez określoną liczbę kilometrów. Eksperci w dziedzinie ogumienia mogą zaproponować rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta oraz optymalne pod względem ekonomicznym i efektywności transportu. W ramach ContiFleetCheck klient otrzymuje bieżącą analizę i pomoc przez cały czas eksploatacji ogumienia zamontowanego na pojeździe ciężarowym, aż do jego planowej wymiany.Po zakończeniu eksploatacji ogumienia klienci mogą skorzystać z kolejnej specjalistycznej usługi odbioru osnowy ContiCasingManagement. W trakcie całego okresu eksploatacji, w którym stosowane są opony klasy premium klienci mogą zlecać ekspertom Conti analizę danych dotyczących opon i raportów ich zużycia w ramach usługi FleetManagementReport. W razie potrzeby w ramach Conti 360° Fleet Services można uzyskać pełne dane na temat kosztów i eksploatacji ogumienia do pojazdu ciężarowego w specjalnie przygotowanym formularzu kalkulacji kosztów operatora floty pojazdów. Szczegółowy opis Conti 360 już w marcowym wydaniu magazynu Fleet.