Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Hyundai rozpoczął program World Cup Before Service

IMG_0398mZdobycie do 2015 roku wiodącej pozycji w ocenie satysfakcji Klienta to kolejny, obok zwiększenia udziału w rynku i wzmocnienia pozycji marki w Europie, strategiczny cel, jaki wytyczył sobie Hyundai. Od początku roku firma sukcesywnie wprowadza atrakcyjne programy opieki posprzedażowej. Pierwszym etapem było wdrożenie w całej Europie unikalnego programu ‘Triple 5 Care’ oznaczającego 5 lat gwarancji bez limitu kilometrów, 5 lat assistance i 5 lat bezpłatnego programu dodatkowej kontroli pojazdu. 5-letnim pakietem został objęty Hyundai ix35 oraz nowy Hyundai i30, jednak firma planuje rozszerzenie go także na pozostałe modele.Kolejnym przedsięwzięciem jest program ‘World Cup Before Service’, który trwać będzie przez cały okres Mistrzostw FIFA 2010 w wybranych miastach europejskich.Zgodnie z jego założeniami, w wytyczonych miejscach (parkingi centrów handlowych, stacje benzynowe) znajdują się specjalnie przygotowane stoiska, gdzie przedstawiciele firmy Hyundai dokonują bezpłatnego sprawdzenia wybranych punktów w samochodzie (m.in. poziom oleju, ciśnienie w oponach, uzupełnienie płynu do mycia szyb). Wszyscy zainteresowani mogą także odbyć jazdy testowe, uzyskać informację o ofercie oraz otrzymać upominek.Akcja ‘World Cup Before Service’ przeprowadzana jest także w Warszawie. Skorzystać z niej mogą wszyscy kierowcy, niezależnie od marki posiadanego samochodu.Stoiska serwisowe czynne będą w godzinach 12.00-18.00 w następujących lokalizacjach:- Centrum Handlowe M1 Marki – do 21.06- Tesco ul. Połczyńska – od 22.06 - 28.06- Tesco ul. Górczewska – od 29.06 – 05.07- Tesco Al. KEN – od 06.07 – 15.07

Przeczytaj również
Popularne