Alphabet International podsumował wyniki za ubiegły rok. Kolejny raz firma może poszczycić się dobrymi wynikami, świadczącymi o dynamicznym wzroście.
W 2018 r. liczba samochodów obsługiwanych w ramach leasingu operacyjnego wzrosła o 3% do poziomu 700 tys. pojazdów osobowych oraz lekkich aut dostawczych. Wysokość zamówień osiągnęła poziom 240 tys. samochodów i pozostała stabilna w stosunku do roku poprzedniego, a baza klientów odnotowała wzrost o 9%, do ponad 89 000 firm na całym świecie.
- Portfolio Alphabet wzrosło o 3% w 2018 roku
- Liczba Klientów wzrosła o 9% do ponad 89 000 firm na całym świecie
- Liczba pojazdów elektrycznych (EV) i hybrydowych aut typu plug-in (PHEV) zwiększyła się łącznie o 28% uzyskując 4,8% udziału w rynku
- Stabilna liczba zamówień na poziomie ponad 240 tys. pojazdów
Alphabet zwiększył także swoje oddziaływanie w zakresie zrównoważonej mobilności, oferując swoim klientom rozwiązania wspierające elektryfikację ich flot. Tym samym firma utrzymała pozycję lidera w tym segmencie, powiększając swoje portfolio samochodów elektrycznych (EV) oraz hybrydowych aut typu plug-in (PHEV) o 28% w porównaniu z poprzednim rokiem. W 2018 r. było to w sumie 14 tys. nowych pojazdów, co oznacza 4,8% udział w rynku wszystkich rejestracji EV / PHEV na 12 kluczowych rynkach, na których działa Alphabet. Rosnąca popularność szytej na miarę usługi AlphaElectric stanowi tym samym odzwierciedlenie globalnego trendu polegającego na systematycznej elektryfikacji firmowych flot klientów.
Miniony rok był dla Alphabet także czasem intensywnej ekspansji. W 2018 r. portfolio firmy powiększyło się w sumie o 9 nowych rynków, w tym Turcję, Rosję, Serbię, Portugalię, Irlandię, Grecję, Cypr, Chorwację i Bułgarię, dzięki czemu produkty i usługi koncernu, należącego do Grupy BMW, są tym samym obecnie dostępne na trzech kontynentach i 28 rynkach - w Europie, Australii oraz w Chinach.
Alphabet