Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
MAN

Współpraca między Mazdą i CarGarantie teraz także w Polsce

Wasiluk Müller PresseMazda i CarGarantie rozwijają dotychczasową współpracę w zakresie ubezpieczeniowej gwarancji serwisowej na nowe samochody. Od 1 stycznia 2014 r. również Autoryzowani Partnerzy Mazda w Polsce mogą korzystać z oferty dotyczącej ubezpieczeniowej gwarancji serwisowej na nowe samochody. Produkt ten zapewnia posiadaczom pojazdów Mazda optymalną ochronę przed niespodziewanymi kosztami naprawy do dwóch lat po upływie gwarancji producenta. CarGarantie jest oficjalnym partnerem Mazdy w zakresie ubezpieczeniowej gwarancji serwisowej już od 1992 roku. Od tego czasu gwarancja rozszerzona na nowe samochody z powodzeniem sprzedawana jest w Niemczech, Austrii, we Włoszech, Holandii, Luksemburgu, Belgii, Francji, Hiszpanii, Czechach, na Węgrzech, w Słowenii, Słowacji, Bułgarii, Rumunii, Chorwacji i Portugalii. Ubezpieczeniową gwarancję serwisową na nowe samochody marki Mazda można nabyć w czasie trwania trzyletniej gwarancji producenta z limitem 100 000 kilometrów łącznego przebiegu. Po upływie gwarancji producenta ubezpieczeniowa gwarancja serwisowa zapewnia ochronę najważniejszych i generujących najwyższe koszty wymiany części samochodowych w formie gwarancji na podzespoły. Gwarancja obowiązuje przez 12 lub 24 miesiące lub do momentu osiągnięcia 120 000 km bądź 150 000 km łącznego przebiegu od daty pierwszej rejestracji – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Pełna ochrona w przypadku objętym gwarancjąCarGarantie przejmuje bezpośrednio wszystkie koszty naprawy objęte ubezpieczeniową gwarancją serwisową i nie ma potrzeby dokonywania przez klienta płatności z góry. CarGarantie ponosi koszty materiału i robocizny w 100 procentach. Ubezpieczeniowa gwarancja serwisowa na nowe samochody marki Mazda przypisana jest do pojazdu i w przypadku sprzedaży w okresie gwarancji przechodzi na nowego właściciela.Ubezpieczeniową gwarancją serwisową objęte są również zdarzenia mające miejsce podczas wyjazdów urlopowych lub podróży służbowych na terenie Europy. Serwis, który się opłacaUbezpieczeniowa gwarancja serwisowa na nowe samochody marki Mazda zapewnia Autoryzowanemu Partnerowi wiele korzyści. Dzięki tej gwarancji, która jest istotnym atutem w sprzedaży, dealer może optymalnie wyróżnić się na tle konkurencji i wzmocnić wizerunek swojej firmy. Jednocześnie gwarancja przyczynia się do zwiększenia satysfakcji klienta i wzmocnienia relacji z nim. Dzięki naprawom wykonywanym w ramach gwarancji autoryzowany warsztat samochodowy może również polepszyć wykorzystanie potencjału warsztatu samochodowego i rozwinąć działalność posprzedażną. Thomas Müller, Dyrektor Generalny na Europę Środkową i Wschodnią w firmie CarGarantie:„W wielu europejskich krajach Mazda jest naszym długoletnim partnerem. Dlatego szczególnie cieszymy się, że możemy rozwinąć tą udaną współpracę. W ten sposób Mazda zapewnia wyspecjalizowanym punktom sprzedaży efektywne i trwałe wsparcie." Edyta Wasiluk, Kierownik Działu Sprzedaży w Polsce:„Cieszymy się, że jako długoletni partner w zakresie ubezpieczeniowej gwarancji serwisowej na nowe samochody marki Mazda możemy wesprzeć również polskich dealerów. Ubezpieczeniowa gwarancja serwisowa zapewnia klientowi ochronę przed nieoczekiwanymi kosztami naprawy aż do pięciu lat – to dla dealerów ważny atut w sprzedaży. Zyskują w ten sposób skuteczne narzędzie, dzięki któremu mogą lepiej promować pojazdy i budować silniejszą więź z klientem." CarGarantie oferuje autoryzowanym partnerom profesjonalne produkty gwarancyjne i efektywne programy lojalnościowe dla klientów kupujących nowe i używane samochody oraz motocykle. W styczniu 2013 r. spółka weszła na rynek Polski. Po Mercedes-Benz i Harley-Davidson, Mazda jest kolejnym renomowanym importerem, dla którego CarGarantie jest oficjalnym partnerem ubezpieczeniowej gwarancji serwisowej w Polsce. Źródło: Mazda 

Przeczytaj również
Popularne