Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

SsangYong złapał oddech

ssangi3SsangYong łapie wiatr w żagle i dzięki wsparciu swojego hinduskiego właściciela szykuje wysyp nowości. Możemy się ich spodziewać również nad Wisłą. SsangYong zawsze stanowił w Polsce rynkową egzotykę, choć tak naprawdę jest najstarszą marka motoryzacyjną z Korei Południowej.Gama produktowa obejmuje trzy modele: Rextona W, Kyrona oraz Korando. Dodatkowo w ofercie jest pikap Actyon Sports i van Rodius. Sprzedaż samochodów SsangYong wzrośnie z 120.717 sztuk w 2012 roku do 149.300 sztuk w 2013 roku, co ma stanowić 23% wzrost rok do roku. Dodajmy, że ponad 60% sprzedaży samochodów Ssangyong ma miejsce na rynkach zagranicznych.W tym roku zadebiutował w Polsce Korando po faceliftingu oraz dwa modele niegdyś oferowane, ale także po modernizacji, tj. potężny van Rodius oraz duży SUV Rexton W zbudowany w oparciu o ramę.Koniem pociągowym sprzedaży SsangYonga na świecie jest kompaktowy SUV Korando, który stanowi ok. 70% sprzedaży marki.Firma oferuje swoje SUV-y w ponad 106 krajach poprzez działalność 1300 punktów sprzedaży.Marka montuje pojazdy w Rosji, Indiach oraz Turcji. W Polsce importer zamierza sprzedać ok. 200 pojazdów w przyszłym roku przez sieć kilkunastu dealerów. PD

Przeczytaj również
Popularne