Na półfinalistów konkursu Eco Fleet Manager 2011 czeka nie lada niespodzianka przygotowana przez organizatorów. Podczas półfinałów, które odbędą się 21 czerwca br., na terenie Tyskiej fabryki silników wysokoprężnych o pojemności 1.7 litra ISPOL (Isuzu) - montowanych do wielu modeli marki OPEL, będzie miał miejsce zamknięty, przedpremierowy pokaz nowej Astry GTC, której seryjna produkcja rozpocznie się w fabryce General Motors w Gliwicach we wrześniu 2011. Uczestnicy półfinału będą mogli zobaczyć ten samochód prawie trzy miesiące przed światową premierą, która będzie miała miejsce na targach motoryzacyjnych we Frankfurcie. Trzydrzwiowa Astra z modelem pięciodrzwiowym wspólne mają tylko klamki i antenę dachową! Do napędu Astry GTC będzie można wybrać początkowo jeden z czterech silników, a w 2012 roku dołączy do nich sportowa odmiana OPC. Aktualnie najmocniejszą jednostką będzie benzynowy turbodoładowany 1,6 o mocy 180 KM. Dostępny będzie również mniejszy silnik turbo – o pojemności 1,4 litra o mocach: 120 lub 140 KM. Jeśli chodzi o diesle, w ofercie znajdzie sie dwulitrowy CDTI o mocy 165 KM i maksymalnym momencie 380 Nm.