Na model „500 by Gucci" złożono już 3000 zamówień a liczba zapytań z całego świata wciąż rośnie. Na tej ogromnej fali zainteresowania Fiat i Gucci przygotowują premierę wersji kabriolet „500C by Gucci". Przyjmowanie przez dealerów nowych zamówień rozpoczyna się w sierpniu bieżącego roku. Twórczynią projektu indywidualizacji jest Frida Giannini, Dyrektor Kreatywna słynnego domu modowego Gucci - we współpracy z Centro Stile Fiat. Oferta „500C by Gucci" ma zasięg światowy, a od września 2011 samochód ten zagości w wybranych salonach sprzedaży Fiata w cenie detalicznej ok. 20 000 Euro. Co więcej, już 19 sierpnia 2011 „500C by Gucci" stanie się „gwiazdą" jedynego w swoim rodzaju, europejskiego tournée, przebiegającego przez szereg najsłynniejszych miejsc Europy. Pod względem precyzji wykonania, elegancji i stylu, wersja ta stanowi kolejne, nowe „wcielenie" ekskluzywności „500 by Gucci, a jej dodatkową atrakcją jest innowacyjny, elektrycznie składany dach, pozwalający „otworzyć się na niebo". Nowa wersja kabrioletu dostępna będzie w dwóch, wyszukanych konfiguracjach kolorystycznych karoserii: bieli, połączonej z matowymi detalami chromowanymi oraz lśniącej czerni - urozmaiconej akcentami z połyskliwego chromu. Obu konfiguracjom towarzyszy miękki dach w kolorze czarnym, przez który biegnie charakterystyczny zielono-czerwony motyw firmy Gucci. Nadwozie kabrioletu zachowało typowe dla wersji hatchback słupki A, B i C, a dzięki specjalnej konstrukcji, elektrycznie składanego dachu - jazdą „500C by Gucci" można się cieszyć przez okrągły rok bez względu na pogodę. Od zewnątrz, „500C by Gucci" wyróżnia się retrodesignem 16-calowych obręczy kół, które po raz pierwszy w tej klasie pojazdów zostały perfekcyjnie zharmonizowane z kolorami karoserii. Kołpaki obręczy oznaczono logotypem podwójnej litery „G", odpowiadającym barwie nadwozia, a pokrywę bagażnika i środkowe słupki karoserii zdobi pisana kursywą, markowa sygnatura Gucci. Pełne stylowej elegancji jest także wnętrze „500C by Gucci". Wystarczy wspomnieć szykowne przeszycia tapicerki, ekskluzywne materiały, elementy satynowane i chromowane, „aksamitny" lakier panelu radioodbiornika czy dwutonowe pokrycie siedzeń ze skóry Frau i nadruki Guccissima. Motyw „Gucci" pojawia się zresztą także na siedzeniach, dźwigni zmiany biegów, obudowie kluczyka, dywanikach oraz jako oryginalne wykończenie pasów bezpieczeństwa. Fiat „500C by Gucci" posiada także bogate wyposażenie standardowe: klimatyzację automatyczną, siedem poduszek powietrznych (czołowe, boczne, kurtynowe i kolanową kierowcy), system multimedialny Blue&Me zintegrowany z czujnikami parkowania, radioodtwarzacz CD+MP3 oraz kierownicę pokrytą skórą w dwóch kolorach (z przyciskami sterowania audio). Przed swą oficjalną premierą w sierpniu bieżącego roku, „500C by Gucci" stanie się „gwiazdą" jedynego w swoim rodzaju tournée, przebiegającego przez wiele znanych i urokliwych miejscowości i miast Europy. Pierwszą wizytę nowe kabrio złoży w Saint Tropez (od 19 do 27 sierpnia), by następnie odwiedzić Berlin (8-14 września), Barcelonę (25 września - 2 października), Londyn (16-23 października) oraz Genewę (23-30 października). Trasa po Italii prowadzić będzie przez toskański Forte dei Marmi (22-28 sierpnia), Rzym (4-11 września) oraz Florencję (19-26 września), by zakończyć się w Mediolanie (8-16 października). Dominującym akcentem każdego z etapów tournée będzie imponujący, 'kryształowy' sześcian o boku 5 metrów oraz czarnej, lakierowanej podstawie i zwieńczeniu. Wewnątrz sześcianu, na kształt szlachetnego klejnotu, mienić się będzie swą ekskluzywnością nowy kabriolet Fiat „500C by Gucci", a nocne podświetlenie jeszcze bardziej wzmocni sugestywną atmosferę elegancji i prestiżu. Całości dopełnią trzy niewielkie witryny eksponujące fragmenty kolekcji „500 by Gucci" - akcesoria podróżne, galanteria skórzana, stylowe ubrania sportowe, kurtki „lotnicze", rękawiczki kierowcy, okulary słoneczne i markowy zegarek. Podobnie jak poprzednio dla wersji hatchback, Twarzą wyjątkowej w swej estetyce kampanii reklamowej „500C by Gucci", jest modelka Natasha Poly. Wybrane dla prezentacji „500C by Gucci" punkty dealerskie Fiata otrzymają ekskluzywne foldery lifestylowo-modowe, które w formie artystycznej fotografii promować będą niepowtarzalną klasę i jedyny w swym rodzaju, wspaniały świat Fiata 500.