Najtańszy na rynku, z najbogatszym wyposażeniem standardowym — tak Maxus namawia do zakupu dostawczego modelu Deliver 9.
Importer marki Maxus w Polsce oferuje swój flagowy dostawczy model – Maxus Deliver 9 – w wyjątkowej cenie. Obecnie ten najlepiej wyposażony samochód dostawczy na polskim rynku kosztuje 99 900 zł netto, co czyni go jednym z najtańszych pojazdów w swojej klasie. Maxus w swojej sieci autoryzowanych dealerów oferuje również wynajem tego modelu w cenie od 631 zł netto miesięcznie, przy dwuletniej umowie.
Maxus Deliver 9 to nie tylko lider w swojej kategorii pod względem ceny, nie ma także konkurencji, jeśli chodzi o wyposażenie. W standardzie klienci otrzymują m.in. zaawansowane systemy bezpieczeństwa, nowoczesny system multimedialny oraz przestronne i komfortowe wnętrze. W bazowej wersji auto wyposażone jest m.in. w sześć poduszek powietrznych, system ESP, kamerę cofania, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, asystenta ruszania pod górę HHC, system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu i pojazdach w martwym polu lusterek oraz tempomat.
O komfort dbają także należące do standardu: klimatyzacja, elektrycznie sterowane szyby i lusterka, podgrzewane fotele, wielofunkcyjna kierownica czy system multimedialny z 12,3-calowym ekranem dotykowym z Apple CarPlay i Android Auto, a także tunerem DAB.
Naszym celem jest dostarczanie samochodów wysokiej jakości w bezkonkurencyjnej cenie i ze świetnym finansowaniem. Maxus Deliver 9 to model, który wyróżnia się także bardzo bogatym wyposażeniem, czego nie oferuje konkurencja. Jesteśmy przekonani, że ta oferta spotka się z ogromnym zainteresowaniem na polskim rynku – mówi Yaroslav Gural, przedstawiciel importera marki Maxus w Polsce.
Auto jest napędzane nowoczesnym silnikiem wysokoprężnym z turbodoładowaniem i wtryskiem common rail. 150 KM i 375 Nm zapewniają bardzo dobre osiągi przy niskim zużyciu paliwa. Napęd jest przenoszony na przednie koła za pośrednictwem sześciostopniowej, manualnej skrzyni biegów. Zarówno jednostka napędowa, jak i skrzynia biegów to konstrukcje własne, opracowane przez inżynierów SAIC.
Test Maxusa Deliver 9 znadzjeisz TUTAJ.
Silnik spełnia wymagania najnowszej normy Euro 6E, więc będzie mógł się poruszać także w strefach czystego transportu, które będą obowiązywać w coraz większej liczbie miast.
W polskiej ofercie dostępne są furgon oraz podwozie do zabudowy. Ta pierwsza odmiana w wersji L3H2 ma 594 cm długości, 206,2 cm szerokości i 253,5 cm wysokości. Jej ładowność wynosi 1185 kg, a objętość przestrzeni ładunkowej – 11,55 m3. Podwozie do zabudowy ma długość 6,2 m, a jego ładowność wynosi 1445 kg. Obie odmiany Maxusa Deliver 9 mogą holować przyczepę o masie do 2800 kg.
Samochód objęty jest gwarancją na 5 lat z limitem do 160 tys. km. Gwarancja na perforację blachy wynosi 10 lat.