Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
MAN

Tata znika z oferty na rynku polskim

vistaWładze Marubeni Motors Poland (MMP), dystrybutora marki TATA w Polsce, podały informację o ograniczeniu swojej działalności w zakresie motoryzacji. Nowa strategia firmy, ogłoszona podczas konferencji dealerów marki zorganizowanej 8 listopada br. zmierzać będzie do wycofania się MMP z dystrybucji pojazdów marki Tata na rynku polskim. Mimo względnie niskich cen Tata nie zdołała zdobyć większego zaufania polskich kierowców. Firmy z kolei były niechętne zakupom aut hinduskiem marki ze względu na trudną do przewidzenia trwałość oraz ewentualne problemy z odsprzedażą. Importer Taty uzasadnia swoją decyzję  przede wszystkim względami natury ekonomicznej: kryzysem finansowym, kurczącym się rynkiem motoryzacyjnym oraz potężnym importem samochodów używanych do Polski, który ma negatywny wpływ na poziom sprzedaży nowych samochodów. Jednocześnie MMP podkreśla, że w dalszym ciągu będzie wypełniało wszelkie swoje zobowiązania wobec klientów. W szczególności zapewni obsługę gwarancyjną samochodów marki Tata i będzie utrzymywać centralny magazyn części zamiennych. Po wygaśnięciu umów dealerskich, które zostaną wypowiedziane w grudniu bieżącego roku, MMP będzie kontynuował obsługę samochodów Tata za pośrednictwem dotychczasowych dealerów, z którymi zostaną zawarte nowe umowy serwisowe. MMP informuje równocześnie o rozpoczęciu działań mających na celu znalezienie nowego dystrybutora marki Tata  w Polsce. Sebastian, PD

Przeczytaj również
Popularne