Audi AG przekazało klientom na całym świecie w pierwszych sześciu miesiącach ponad 652 950 samochodów. To o 17,7 procent więcej niż w pierwszym półroczu ubiegłego roku. Rekordowy wynik to przede wszystkim zasługa rosnącej popularności SUV-ów, ale również Audi A1 i A8. - Pierwsze półrocze było znacznie lepsze, niż oczekiwaliśmy – przede wszystkim dzięki silnemu rozwojowi na europejskich rynkach -powiedział Peter Schwarzenbauer, Członek Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży AUDI AG. - Optymistycznie patrzymy również na nadchodzące miesiące, ponieważ w tradycyjnie słabszym drugim półroczu wprowadzimy do sprzedaży ważne dla europejskich rynków modele, Audi A6 Avant oraz Audi Q3. Od stycznia do czerwca sprzedaż w Europie wzrosła o 13,5 procent, do 382 850 samochodów. Do wzrostu przyczyniły się Audi A1, Audi A8 nowej generacji, które stale zwiększa swój udział w rynku oraz Audi Q7, którego sprzedaż zwiększyła się o 23,5 procent. W USA, w pierwszym półroczu Audi sprzedało 55 909 samochodów, wzrost o 15,4 procent. Również tutaj nowy flagowy model marki - A8, został dobrze przyjęty, wyraźny wzrost odnotowały także SUVy: Q5 – plus 14,2 procent, Q7 – plus 41,2 procent. O rozwoju rynku azjatyckiego ponownie zadecydowały Chiny. Audi sprzedało tutaj w pierwszym półroczu 140 699 samochodów, 28 procent więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku i zdecydowanie więcej niż na rodzimym, niemieckim rynku. Wyraźny wzrost odnotowały modele klasy średniej, jednak klasa wyższa pozostała dominująca – Audi A6, którego sprzedaż wyniosła 54 529 sztuk jest najlepiej sprzedającym się modelem w tym kraju. Sprzedaż Audi Q5 niemal się podwoiła (plus 97,4 procent), a A4 wzrosła o kolejne 34,2 procent. Drugi przedstawiciel rozwijającego się azjatyckiego obszaru – Indie, staje się coraz ważniejszym rynkiem dla Audi: w pierwszych sześciu miesiącach Audi sprzedało tutaj 2 802 samochody, co oznacza wzrost o 100,1 procent. W ten sposób Indie znalazły się przed najważniejszymi rozwijającymi się rynkami Ameryki: Brazylią (2 182 samochody, plus 47 procent) oraz Argentyną (2 657 samochodów, plus 29,5 procent).