Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

„Perła Rynku 2012” dla BZ WBK Finanse & Leasing

Perla_LogoBZ WBK Finanse & Leasing zwyciężyła w szóstej edycji konkursu „Perły Rynku 2012", w kategorii: najlepsza oferta leasingowa. Uroczysta gala, podczas której wręczono nagrody, odbyła się 12 czerwca br. w Hotelu Marriott w Warszawie. BZ WBK Finanse & Leasing konsekwentnie rozwija swoją ofertę finansowania obejmującą leasing, pożyczkę oraz produkty dodatkowe. Według danych Związku Polskiego Leasingu za I kwartał 2012 r. firma awansowała na 4. pozycję pod względem wartości sfinansowanych aktywów (450 mln zł) oraz zajęła 1. miejsce w segmencie finansowania maszyn i urządzeń (282 mln zł). Wyróżnienie „Perła Rynku 2012" zostało przyznane BZ WBK Finanse & Leasing w kategorii „najlepsza oferta leasingowa" za produkt „pożyczka na maszyny i urządzenia dla firm pod dotacje UE". Szymon Kamiński, prezes zarządu BZ WBK Finanse & Leasing podkreśla, że przygotowując produkty dla przedsiębiorców firma stawia na partnerskie podejście. Przed wprowadzeniem każdej nowej oferty, staramy się uzyskać jak najwięcej informacji o naszych obecnych i potencjalnych klientach, a następnie odpowiedzieć na ich potrzeby. Szczególny nacisk kładziemy na szybkość zawierania umów, małą liczbę formalności i wysoką jakość obsługi, co doceniają nasi klienci–leasingobiorcy – mówi Szymon Kamiński. Wyróżnienie „Perły Rynku" przyznają polscy detaliści w bezpośrednim badaniu, przeprowadzonym przez agencję badawczą GFK Polonia na zlecenie miesięcznika „Wiadomości Handlowe". W tegorocznej, już szóstej edycji konkursu, zostały nagrodzone 162 produkty w 54 kategoriach. Celem konkursu było wyłonienie najlepszych nowości i innowacji kierowanych do rynku detalicznego/FMCG w 2011 r. „Wiadomości Handlowe" to uznane pismo, a przyznawane przez nie nagrody cieszą się dużą renomą. „Perła Rynku 2012" w kategorii „oferta leasingowa" jest dla nas bardzo ważnym wyróżnieniem, a jednocześnie stanowi motywację do dalszego rozwijania naszych produktów – mówi Daniel Mrozek, dyrektor Marketingu i Wsparcia Sprzedaży w BZ WBK Finanse & Leasing, który 12 czerwca odebrał nagrodę podczas uroczystej gali w hotelu Marriott w Warszawie.

Przeczytaj również
Popularne