Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Leasing najczęściej od dealera

salonCzas to pieniądz i doskonale zdają sobie z tego sprawę polscy przedsiębiorcy. U dealera samochodowego wybierają nie tylko model pojazdu, ale tam też najczęściej decydują się wziąć leasing. W ten sposób cenne godziny oszczędza aż 45% respondentów badania zleconego przez BZ WBK Leasing. Wyboru oferty firmy dokonują kierując się przede wszystkim ceną oraz możliwością szybkiego podpisania umowy. Dealer z leasingiemPrzedsiębiorcy najczęściej wybierają ofertę leasingu od dealera samochodowego (45%), bezpośrednio do instytucji finansującej kieruje się natomiast 42% polskich firm. Leasingobiorca, oprócz informacji o konkretnym modelu pojazdu, bardzo często otrzymuje u dealera dopasowaną do jego potrzeb ofertę finansowania. Mając to na uwadze, konsekwentnie dążymy do rozszerzenia naszej współpracy z dealerami tak, aby móc oferować nasz leasing jak największej grupie klientów – podkreśla Tomasz Sudaj, dyrektor ds. strategii rynkowej w Spółkach Leasingowych BZ WBK. Motywy wyboru konkretnej firmy leasingowejPod koniec każdego roku, kiedy tradycyjnie rośnie popyt na samochody, wspólniez firmami leasingowymi przygotowujemy promocję na wybrane modele. Współpracaz rzetelnym partnerem, takim jak BZ WBK Leasing, gwarantuje korzystne rozwiązania, które nigdy nie zawodzą naszych klientów – komentuje Maciej Krzysztof Stefański, Zastępca Dyrektora Sprzedaży w Grupie Bemo Motors. Najpierw pieniądz, potem czasPrawie połowa przedsiębiorców (42%), bez względu na skalę działalności, jako główny motyw wyboru konkretnej firmy leasingowej, wskazała korzystną cenę. Kolejne czynniki, które leasingobiorcy biorą pod uwagę wybierając z wachlarza ofert leasingowych, to szybkość podpisania umowy (35% wskazań) oraz minimum formalności (32%). Takie wyniki stanowią odbicie aktualnej sytuacji rynkowej: polskie firmy liczą przede wszystkim na korzystne cenowo oferty ze względu na niepewność gospodarczą i obawę przed zaciąganiem bardzo kosztownych zobowiązań. Natomiast brak czasu i ciągły pośpiech przedsiębiorców sprawiają, że ważne jest dla nich szybkie załatwienie formalności związanych z leasingiem – komentuje Tomasz Sudaj ze Spółek Leasingowych BZ WBK. Wybór konkretnej oferty to ważna decyzja wiążąca klienta z leasingodawcą na kilka lat. Dlatego zwykle nie warto kierować się wyłącznie ceną, a raczej stosunkiem ceny do rodzaju oferowanych korzyści oraz wiarygodnością i sprawnością działania firmy leasingowej – dodaje Tomasz Sudaj.W swojej aktualnej promocji BZ WBK Leasing oferuje klientom leasing już od 103%w połączeniu z dodatkowymi korzyściami: ubezpieczeniem AC od 2,9% i ubezpieczeniem GAP bez opłat w pierwszym roku trwania umowy. Dodatkowo ofertę wzbogaciliśmyo voucher o wartości 1 000 zł do wykorzystania u współpracujących z nami dealerów samochodowych, a w ramach procedur uproszczonych klientom zapewniamy szybką decyzję oraz formalności ograniczone do minimum – dodaje Daniel Mrozek, dyrektor Marketingu i Wsparcia sprzedaży w BZ WBK Leasing. Szczegóły promocji dostępne są w salonach dealerskich oraz na stronie www.multisalon24.pl. Metodologia badaniaBadanie „Samochody firmowe: portret i finansowanie" zostało przeprowadzone przez Instytut Badania Opinii Homo Homini na zlecenie BZ WBK Leasing w dniach 12-20 września 2012 r. na celowej próbie mikro, małych i średnich przedsiębiorców. Wielkość próby wyniosła 300 przedsiębiorstw (równoliczne grupy mikro, małych i średnich firm), a błąd oszacowania 5%. Badanie zrealizowano metodą telefonicznych wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych komputerowo (CATI). BZ WBK

 

Przeczytaj również
Popularne