Maciej Klenkiewicz (38), Dyrektor polskiego biura Nissana (Country Manager) został awansowany na nowo tworzone stanowisko Dyrektora Regionalnego na rejon Wielkiej Brytanii oraz połączonych krajów skandynawskich i nadbałtyckich. W bliskiej współpracy z oboma Dyrektorami Zarządzającymi tych struktur regionalnych, Maciej będzie odpowiedzialny za wdrażanie i koordynację wszystkich działań sprzedażowych i posprzedażowych. Maciej będzie pracował w szwajcarskim Rolle, gdzie znajduje się europejska centrala marek NISSAN i INFINITI. Maciej całe swoje życie zawodowe poświęcił motoryzacji, zdobywając doświadczenie zarówno po stronie importerów, jak i po stronie sprzedawców detalicznych, pracując między innymi dla marek takich jak NISSAN, Peugeot, BMW i Mini oraz dla największej grupy dealerskiej w Polsce - PGD. Od listopada 2007 roku był Dyrektorem polskiego biura Nissana zarządzając zespołem 20 lokalnych pracowników. Maciej ukończył Politechnikę Warszawską, a prywatnie od lat jest zafascynowany bowlingiem, w przeszłości jako zawodnik, a obecnie jako promotor tego sportu. Wraz z awansem Macieja Klenkiewicza stanowisko Dyrektora polskiego biura Nissana obejmuje Paweł Bielecki (41), awansując ze stanowiska Dyrektora Marketingu na Polskę (Marketing Manager Poland). Tym samym Paweł zostaje członkiem ścisłego kierownictwa NISSAN Sales Central and Eastern Europe z siedzibą w Budapeszcie. Paweł rozpoczął pracę dla marki NISSAN w 1997 roku. W latach 1999-2005 zajmował stanowisko Dyrektora Sprzedaży Nissan Poland. Po rozpoczęciu działalności przez firmę NISSAN Sales Central and Eastern Europe, kierował w Budapeszcie Działami Rozwoju Sieci Dealerskiej, a następnie Działem Regionalnej Sprzedaży. Po przeniesieniu do paryskiej centrali Nissana, Paweł kontynuował karierę w Dziale Rozwoju Sieci Dealerskiej. Tuż przed objęciem stanowiska Country Managera był Dyrektorem Marketingu na Polskę. Paweł ukończył Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i na tej samej uczelni ukończył także studia MBA w 2002r. Maciej i Paweł przyczynili się do spektakularnego wzrostu sprzedaży Nissana w Polsce i osiągnięcia dla kraju silnej pozycji w pierwszej 8-ce największych europejskich rynków Nissana oraz wzrostu udziału w rynku z 2,7% w 2005 roku do 5% w 2011. Wraz z osiągnięciem udziału w rynku na tym poziomie Polska zrealizowała ogólnoeuropejski cel, zdefiniowany w Planie POWER88 z czteroletnim letnim wyprzedzeniem. Jednocześnie nastąpiła zmiana na stanowisku Dyrektora Regionalnej Sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej (Polska, Czechy, Węgry i Słowacja). W związku z przejściem Stephane'a Chauville, dotychczasowego Regionalnego Dyrektora Sprzedaży na stanowisko Dyrektora Zarządzającego struktur Nissana w Belgii i Luksemburgu, jego stanowisko obejmie Christophe de Beaumont (40). Christophe ma 15-letnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej. Był zaangażowany w działania posprzedażowe, jak i systemy finansowanie zakupu w firmie Arval. Dla Nissana pracował we Francji i Holandii. We Francji był odpowiedzialny za wprowadzenie na rynek bestsellera Qashqai jako Szef Produktu. Jego kariera była kontynuowana w centrali europejskiej marki, ostatnio na stanowisku Dyrektora ds. Operacji Sprzedażowych. Powyższe zmiany następują z dniem 1 kwietnia 2012r. Źródło: Nissan