W jednym z najbardziej renomowanych festiwali reklamy na świecie „International Festiwal of Creativity" w Cannes, Volkswagen zdobył łącznie 34 Lwy w kolorach złotym, srebrnym i brązowym. To najlepszy wynik w historii marki. Tytanowego Lwa Volkswagen otrzymał za kampanię na rzecz środowiska i ekologii „Think Blue" a spot telewizyjny „The Force" reklamujący amerykańską wersję Passata zgarnął aż trzy wyróżnienia: dwa złote i jedno brązowe. - To niewiarygodny sukces, z którego jesteśmy bardzo dumni, bowiem nagrody te potwierdzają najwyższą jakość naszej pracy. Te 34 Lwy są bezpośrednim rezultatem naszej innowacyjności i kreatywności we wszystkich dziedzinach – powiedział Luca de Meo, szef marketingu koncernu i marki Volkswagen. Oprócz Tytanowego Lwa Volkswagen otrzymał łącznie osiem Złotych Lwów i czternaście srebrnych. Eksperci od reklamy uhonorowali markę także jedenastoma Brązowymi Lwami. Wyróżnione zostały kreacje Volkswagena z całego świata, kampanie z USA, Australii i Nowej Zelandii, Niemiec, Holandii, Szwecji, Norwegii, Wielkiej Brytanii oraz z Chin, Argentyny i Brazylii.